Archief - 7900 GT or GTX?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cranox

Legacy Member
Morgen mijn 7900GTXje bestellen sie :D
Vmodjes zijn der ook al van , nu nog een wcblokje vinden.

valkeneers

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Volgens bepaalde benchmarks is de 7900 GT rapper dan de 7800 GTX :wtf:

Sweet momma daddy likes some sugar in his coffee and this card is the sugar!

This is a lower segment priced high-end graphics card that is performing extremely well for it's money. Get this: a suggested retail price of 299 USD folks. That's just fantastic as this thing smokes the GeForce 7800 GT and even is as fast or even faster than a GeForce 7800 GTX 256MB.

*link*

valkeneers

Legacy Member
hier al eerste overclocks...

VR-Zone

de 7600GT en 7900GT zijn heel goed overclockbaar zo te zien.:)

7600GT(560/1400) @ 660/1700

7900GT(450/1320) @ 550/1780

7900GTX(650/1600) @ 690/1830

allemaal met hun stock koelers en artifact free;)

btw, de core van de 7900GT wordt beetje ondervoedt (1.2Vgpu in 2D en 3D mode) om fatsoenlijk te overclocken...na een klein vmodje op de core kan je al een pak hoger geraken zie zelfs GTX speeds:cool:
of mss dat dit ook met een bios flash zou lukken...:)

valkeneers

Legacy Member
shadowman zei:
het enige waar je antwoord op kan geven ofwa :eek: de mens zijn tik fouten ??

tjah moet je maar leren spellen:) en de rest boeide me nie..:p

bekijk het zo, nu heb je toch al weer iets bijgeleerd;)

murrey

Legacy Member
Cranox zei:
http://www.theinquirer.net/?article=30223

Of course, the main purpose of 7600GS is to get full Windows Vista Aero glass support for the AGP platform, for those not powered with GeForce series 6 or users of ATI Radeon 9200 and below.

7600GS ~ 7600GT ?
want de 7800GS is ook belange ni zo krachtig als de 7800GT.
het is voor ne copain van me die wilt nieuwe gfx-card voor zen AGP setupje.
is ne 3200+ venice en NEO2-FX.
Hopelijk pesteerd die 7600GS zoals de 7600GT want anders zal em wel de 7800GS of de 6800GS kopen.

SMa

Legacy Member
valkeneers zei:
btw, de core van de 7900GT wordt beetje ondervoedt (1.2Vgpu in 2D en 3D mode) om fatsoenlijk te overclocken...na een klein vmodje op de core kan je al een pak hoger geraken zie zelfs GTX speeds:cool:
of mss dat dit ook met een bios flash zou lukken...:)
hopelijk komen daar snel resultaten van :p als het zo is schaf ik me er 1tje aan ;)
btw-excl komt dat kaartj maar op 200 euro :oink:

resultaten bij FEAR zijn wel wat teleurstellend, mss dat nieuwe drivers dit kunnen oplossen...

Davion

Legacy Member
Vermoedelijk wel, nieuwe kaartjes zijn nooit 100% geoptimaliseerd bij de launch.

Mylotec

Legacy Member
Ik wil dit kaartje ook maar kmoe eerst me 6800GS kwijt :s
had ik maar genoeg geld vo de 7900GTX

vinnieman

Legacy Member
ik hoop dat mijnen 3800 X2 een 7900GT kan trekken (ma da zal normaal wel he ;))

joerynauwelaers

Legacy Member
Ik heb is een andere vraag mensen, Ik heb een Intel pentium 4 550 3.4Ghz en ik heb net een 7900GT besteld, maar ik heb een voeding (van een onbekent merk) van 400W, zal mijn voeding deze combinatie aankunnen of zit er niets anders op dan een nieuwe PSU aan te schaffen?

Mylotec

Legacy Member
kwil nie stoefen é
maar zou het lukken om met een
Antec true Blue 480 W
een AMD 3500+, 2 gb ram, en een 7900GT mijn pc deftig te laten werken zonder dat ik problemen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan