Archief - 7900 GT or GTX?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

valkeneers

Legacy Member
iemand met een 3ghz amd'tje stabiel zou hier enig profeit uit halen jah...:D

ben al zolang opzoek naar een 64bitter die dat mooi rond doet met lage vcore 24/24 :$

want loop nu al rond met cpu tekort voor me gevmodde 6600GT...:doh:

dawN_-

Legacy Member
valkeneers zei:
iemand met een 3ghz amd'tje stabiel zou hier enig profeit uit halen jah...:D

ben al zolang opzoek naar een 64bitter die dat mooi rond doet met lage vcore 24/24 :$

want loop nu al rond met cpu tekort voor me gevmodde 6600GT...:doh:
ge vmodde 6600GT is al geen bottleneck bij 3500+ op stock.
2.60Ghz A64 is echt ni traag ... geloof me

valkeneers

Legacy Member
dawN_- zei:
ge vmodde 6600GT is al geen bottleneck bij 3500+ op stock.
2.60Ghz A64 is echt ni traag ... geloof me

GT3 in 3dmark05 wordt al gebottleneckt door cpu ookal loopt hij idd aan 2.6GHz:ironic: I know...maar al bij al in games is het zeker geen bottleneck:)

dawN_-

Legacy Member
valkeneers zei:
GT3 in 3dmark05 wordt al gebottleneckt door cpu ookal loopt hij idd aan 2.6GHz:ironic: I know...maar al bij al in games is het zeker geen bottleneck:)

omda Troman zegt da ge et merkt in GT3 da uw cpu iets legr loopt als bij hem is da bottleneck ?
your kidding me ?:crazy:

valkeneers

Legacy Member
dawN_- zei:
omda Troman zegt da ge et merkt in GT3 da uw cpu iets legr loopt als bij hem is da bottleneck ?
your kidding me ?:crazy:

hehe:D wilde zegge da hij mij iet wijs maakt?:p

k waar zit em??:naughty: kga men houten lat es uithale:cool:

dawN_-

Legacy Member
valkeneers zei:
hehe:D wilde zegge da hij mij iet wijs maakt?:p

k waar zit em??:naughty: kga men houten lat es uithale:cool:
zijn CPU was een dothan op 2.5Ghz of een A64 die veel hoger geclocked was als die van u.
das toch logisch da ge minder fps hebt als hem in een bepaalde test als zijn CPU 300mhz meer power heeft.

3000+ @ 2.6Ghz = 4100+
rofl je gaat me toch ni zegge da da bottleneck is.
Troman zei niet dat et bottleneck is, maar em bedoelde dat em het vooral zag aan GT3 da uw cpu lager geclocked was dan de zijne, maar niet dat dat bottleneck is.:niceone:

valkeneers

Legacy Member
heb eens een test gezien over cpu bottlenecks, test was met 6800ultra en cpu's up to 4000+ en deze laatste bottleneckte zelfs nog voor die graka in doom3;)

maarjah, ik geloof je wel hoor:)

btw terug ontopic: hier *klik*

mmaarrtteenn

Legacy Member
wa een voos coolerke :eek:
geef mij toch maar die awesome-o koeling van de GTX

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Is het de moeite om van een 7800 GT naar een 7900 GT te gaan?

joerynauwelaers

Legacy Member
als ik een 7800GT zou hebben, dan kocht ik zeker en vast geen 7900GT ik denk dat het verschil dat je hiertussen zal merken echt niet groot genoeg is om een zeer goeie 7800GT te vervangen door een 7900GT

mmaarrtteenn

Legacy Member
als je je 7800gt kunt verpatsen voor een redelijke som, is het misschien nog doenbaar :)

maar als alles goed draait zouek ze niet vervangen

Bluekes

Legacy Member
joerynauwelaers zei:
als ik een 7800GT zou hebben, dan kocht ik zeker en vast geen 7900GT ik denk dat het verschil dat je hiertussen zal merken echt niet groot genoeg is om een zeer goeie 7800GT te vervangen door een 7900GT


²

heb zelf een 7800GT, ge moet al goed zot zijn om dan over te schakelen op een 7900GT.

De 7800gt is al een beest van een kaartje :)

BMW lover

Legacy Member
denk het niet echt kzou blijven doorsparen voor ne 7900GTX moest ik van u zijn

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Volgens bepaalde benchmarks is de 7900 GT rapper dan de 7800 GTX :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan