Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ge vmodde 6600GT is al geen bottleneck bij 3500+ op stock.valkeneers zei:iemand met een 3ghz amd'tje stabiel zou hier enig profeit uit halen jah...![]()
ben al zolang opzoek naar een 64bitter die dat mooi rond doet met lage vcore 24/24![]()
want loop nu al rond met cpu tekort voor me gevmodde 6600GT...:doh:
dawN_- zei:ge vmodde 6600GT is al geen bottleneck bij 3500+ op stock.
2.60Ghz A64 is echt ni traag ... geloof me

valkeneers zei:GT3 in 3dmark05 wordt al gebottleneckt door cpu ookal loopt hij idd aan 2.6GHz:ironic: I know...maar al bij al in games is het zeker geen bottleneck![]()

dawN_- zei:omda Troman zegt da ge et merkt in GT3 da uw cpu iets legr loopt als bij hem is da bottleneck ?
your kidding me ?![]()
wilde zegge da hij mij iet wijs maakt?

zijn CPU was een dothan op 2.5Ghz of een A64 die veel hoger geclocked was als die van u.valkeneers zei:hehewilde zegge da hij mij iet wijs maakt?
![]()
k waar zit em??:naughty: kga men houten lat es uithale![]()
joerynauwelaers zei:als ik een 7800GT zou hebben, dan kocht ik zeker en vast geen 7900GT ik denk dat het verschil dat je hiertussen zal merken echt niet groot genoeg is om een zeer goeie 7800GT te vervangen door een 7900GT

tony wauters zei:De 7900 is al te koop bij tones. Heeft er iemand al zo eentje of zijn er ergens benchmarks?
gevonden:
http://www.tomshardware.com/2006/03/09/ati_and_nvidias_same_day_mega_launch_mayhem/

tony wauters zei:De 7900 is al te koop bij tones. Heeft er iemand al zo eentje of zijn er ergens benchmarks?
gevonden:
http://www.tomshardware.com/2006/03/09/ati_and_nvidias_same_day_mega_launch_mayhem/