Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:applause: mmaarrtteenn zei:ik ben ook van plan die te kopen, mor als hij al een bottleneck of overkill heeft me zen 3.4ghz, heb ik er dan ook ene me mijn amd 3700+? komen toch bekan opt zelfde neer.
en me bottleneck of overkill, werkt uw gpu dan gewoon wa trager? of loopt die dan constant vast en toestanden?

Overkill wilt zeggen dat uw graka wacht op uw cpu , je zal dus minder frames halen.mmaarrtteenn zei:ik ben ook van plan die te kopen, mor als hij al een bottleneck of overkill heeft me zen 3.4ghz, heb ik er dan ook ene me mijn amd 3700+? komen toch bekan opt zelfde neer.
en me bottleneck of overkill, werkt uw gpu dan gewoon wa trager? of loopt die dan constant vast en toestanden?

saikoboarder zei:neen dat is geen overkill.
de processor heeft een mimimale invloed in games.
paar maanden geleden heeft hierover nog een groot artikel over gestaan.
saikoboarder zei:neen dat is geen overkill.
de processor heeft een mimimale invloed in games.
paar maanden geleden heeft hierover nog een groot artikel over gestaan.
joerynauwelaers zei:Is idd een medion pc (ik heb niks te klagen hoor ik kan alles vlot draaien) maar ik wil hogere prestaties![]()

"rap genoeg" ? en gij durft uweige nen OC'er te noemen ?Davion zei:AccuCore, je komt niet aan de GTX speeds met een GT, ik zou niet gaan voor de GTX, de 7900GT schijnt even snel als de 7800GTX 256Mb te zijn, das al meer dan rap genoeg.
nix ga rap genoeg 