Archief - White Knight Chronicles II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_wkc2.jpg


officiële site (JP)

release: 8 juli 2010 (JP), 25 mei 2011 (EU)
genre: console RPG
dev: Level-5

>>> GameTrailers


White Knight Chronicles II.

Continue the story of Leonard and the colossal White Knight in an epic adventure and enjoy online play in a vast fantasy world.

• Customise your characters, experience a dynamic new combat system and design your own attack strategies and combos.
• Team up online with up to five friends to tackle co-op quests, roam freely across the land or create and adapt your own communal town.
• Relive Leonard's original adventure with a fully remastered version of the first White Knight Chronicles also included.

Bevat bovendien ook de eerste game, voorzien van wat tweaks en updates, zowel voor graphics als gameplay.

974870_20110407_screen002.jpg


974870_20110603_screen022.jpg


974870_20110607_screen002.jpg

sele

Legacy Member
hmm zou nog is moeten voort spelen met den 1ste,ma zo weinig tijd opt moment en nog zo veel goeie gmes om uit te spelen :(,kijk wel uit naar dit spel

Goldrusher

Legacy Member
Neem je tijd, de Europese vertaling van deze zal wel nog een jaar op zich laten wachten.

ULTRAnumb

Legacy Member
hopelijk word da battlesysteem toch een beetje verbeterd
constant skills veranderen als ge level upped in uw bars is echt ambetantig
zeker alst voor iedereen dan nog es moet gebeuren ook

Lorim

Legacy Member
Flare' zei:
Zou wel nice zijn moesten ze nr 1 bij op de disc zetten :)


Idd, ik zit met hetzelfde probleem als sele :p. Mochten beide games dan verschijnen in 1, dan ga ik hem zeker halen.

chellesan

Legacy Member
de 1 was erg goed maar vlug gedaan, dus den 2 ga ik zeker in huis halen

shadoom

Legacy Member
ik werd hem rap moe eigenlijk en ik speel graag rpg's
was een schoon spel maar toch
en uwe "coole" avatar die ge kunt aanmaken die niks met het spel te maken had (tenzij online) was ook onnodig

chellesan

Legacy Member
deze koop ik asap
edit: hmm een van de screens zit een spoiler in zal aan gold vragen om hem te vervangen

FreakyJP

Legacy Member
Volgens mij heeft dat exact 2u in de Praga zijn ps3 gestoken...
Zo'n slechte review.

Goldrusher

Legacy Member
Er staan idd heel wat belachelijke zaken in die review. Maargoed... who cares. Ik denk dat iedereen zelf wel kan zien of een game iets voor hem/haar is. Heb je geen reviews voor nodig.

Twijfel je teveel, wacht dan op een demo of leen de game eens van iemand. Of koop het vanuit Engeland (30% goedkoper) of wacht op een price drop.

Jay

Legacy Member
FreakyJP zei:
Volgens mij heeft dat exact 2u in de Praga zijn ps3 gestoken...
Zo'n slechte review.

't Is niet door Praga zelf geschreven, maar door stagiair (die ook voor Gunk werkt en daar recent Dirt 3 voor reviewde, maar in een uitzending van Gunk vervolgens totaal niet wist hoe flashbacks in multiplayer werkten, "dat zullen we eens moeten testen" ... terwijl review al in 't blad staat)

LT2k3 zei:
review is slecht gemaakt vind ik :S

², een J-RPG verwijten dat ie turn-based is, come on?

Weet niet wat het ergste is though, de review of 't feit dat 't online wordt gezet :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan