Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vegnarothix zei:wat is nu de officiële releasedatum? Ik lees zowat verschillende data. 25 mei, 27 mei, 1 juni en 5 juni.
Yurf zei:1 juni volgens Game Mania en die release dates zijn in principe altijd correct:
PS3 - White Knight Chronicles 2

vegnarothix zei:Ja, 'k weet het, maar de laatste tijd heb ik mijn games vroeger (en goedkoper) bij dreamland dan bij game mania dus kan die releasedatum toch weer anders zijn. In elk geval begin juni dan, bedankt voor de snelle reactie![]()

ULTRAnumb zei:turn-based slecht noemen?
efkes groepken oprichten om te zien hoeveel mensen da graag hebben
daarna kunnen we hem aan een kruis nagelen omda hij het slecht noemde
hij haalt da cirkeltje da moet vullen aan als slecht, gast, ik heb hier FFIV op DS en raad eens wa er gebeurt eer ik mag aanvallen? mijn balkske vult, da balkske vult... en ik val aan...



zet 1 van de pijlers van het soort game waar het toebehoort maar bij de minpunten, goed bezig 

Toch maar import uit UK denk ik dan 
Jay zei:Njah, en da's dan niet enige artikel dat imo van zo'n bedenkelijke kwaliteit is dat hier online komt. Truth be told: review is waarschijnlijk 'offline' gehaald omdat er zoveel negatieve reacties zijn gekomen, want anders had Praga er 90% zeker geen erg in gehad. Bij ons gaat valies hem waarschijnlijk reviewen en dat zal vermoedelijk wel wat beter zijn, die speelt den eerste nog regelmatig zelfs![]()

Kan alleen niet zeggen wanneer die er effectief komt, examens en E3 nemen momenteel hoop tijd in beslag he 
Jornax zei:woohoo, zat te wachten op deze, 2 voor de prijs van 1
ik ben fier op mezelf dat ik me al die tijd kon weerhouden om den 1 te kopen
en ineens is die kakslechte review verdwenen van de frontpagezet 1 van de pijlers van het soort game waar het toebehoort maar bij de minpunten, goed bezig
![]()
killyourzone zei:Je beseft toch wel dat het een remake is van de psp versie en niet van het vorige deel op PS3?
