Archief - White Knight Chronicles II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LT2k3

Legacy Member
ik vond de eerste best goed behalve de verhaal vond ik stom, maar in deze ziet het verhaal al wat beter uit.
je moet niet meer de prinses redden.
dus mss haal ik hem wel binnen. effe nog wachten op andere reviews :)

Yurf

Legacy Member
Ik denk dat WKC II waarschijnlijk weer dezelfde minpunten zal hebben dan het origineel, maar deze review is een lachertje. Belachelijk kort en in zo'n korte tekst slaagt men er nog niet in om foutloos te schrijven.

Om opnieuw on-topic te gaan: ik ga de tweede sowieso aankopen, maar eerst moet ik nog de eerste uitspelen. Zit net voor het einde, vermoed ik. :)

ULTRAnumb

Legacy Member
turn-based slecht noemen?
efkes groepken oprichten om te zien hoeveel mensen da graag hebben
daarna kunnen we hem aan een kruis nagelen omda hij het slecht noemde

hij haalt da cirkeltje da moet vullen aan als slecht, gast, ik heb hier FFIV op DS en raad eens wa er gebeurt eer ik mag aanvallen? mijn balkske vult, da balkske vult... en ik val aan...

vegnarothix

Legacy Member
wat is nu de officiële releasedatum? Ik lees zowat verschillende data. 25 mei, 27 mei, 1 juni en 5 juni.

vegnarothix

Legacy Member
Yurf zei:
1 juni volgens Game Mania en die release dates zijn in principe altijd correct:

PS3 - White Knight Chronicles 2

Ja, 'k weet het, maar de laatste tijd heb ik mijn games vroeger (en goedkoper) bij dreamland dan bij game mania dus kan die releasedatum toch weer anders zijn. In elk geval begin juni dan, bedankt voor de snelle reactie :bow:

eurowarriors

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
turn-based slecht noemen?
efkes groepken oprichten om te zien hoeveel mensen da graag hebben
daarna kunnen we hem aan een kruis nagelen omda hij het slecht noemde

hij haalt da cirkeltje da moet vullen aan als slecht, gast, ik heb hier FFIV op DS en raad eens wa er gebeurt eer ik mag aanvallen? mijn balkske vult, da balkske vult... en ik val aan...

Haha, nice, +1. Vond de review ook maar erg zwak hoor. Maar ik haal hem toch sowieso, na de examens natuurlijk :woohoo: :p

ULTRAnumb

Legacy Member
kga hem via shopto halen
die releasen op 10 juni en kost 50 euro inc verzending

collishop kost hij 70 euro...
WKC1 verkopen ze ook voor... 70 euro
/facepalm

Jornax

Legacy Member
woohoo, zat te wachten op deze, 2 voor de prijs van 1 :love:
ik ben fier op mezelf dat ik me al die tijd kon weerhouden om den 1 te kopen :p

en ineens is die kakslechte review verdwenen van de frontpage :D zet 1 van de pijlers van het soort game waar het toebehoort maar bij de minpunten, goed bezig :sop:

Jay

Legacy Member
Njah, en da's dan niet enige artikel dat imo van zo'n bedenkelijke kwaliteit is dat hier online komt. Truth be told: review is waarschijnlijk 'offline' gehaald omdat er zoveel negatieve reacties zijn gekomen, want anders had Praga er 90% zeker geen erg in gehad. Bij ons gaat valies hem waarschijnlijk reviewen en dat zal vermoedelijk wel wat beter zijn, die speelt den eerste nog regelmatig zelfs :p

On topic: bij Collishop hebben ze hem staan voor maar liefst 70 euro, en funny thing is dat ze de eerste ook hebben staan ... voor 70 euro :p Toch maar import uit UK denk ik dan :p

LT2k3

Legacy Member
kheb gehoord dat de combat sneller is. kben benieuwd wat er nog allemaal is veranderd.
hopelijk niet zelfde monsters ofzo :P

Yurf

Legacy Member
Jay zei:
Njah, en da's dan niet enige artikel dat imo van zo'n bedenkelijke kwaliteit is dat hier online komt. Truth be told: review is waarschijnlijk 'offline' gehaald omdat er zoveel negatieve reacties zijn gekomen, want anders had Praga er 90% zeker geen erg in gehad. Bij ons gaat valies hem waarschijnlijk reviewen en dat zal vermoedelijk wel wat beter zijn, die speelt den eerste nog regelmatig zelfs :p

Let wel, die score van de review had ik wel verwacht en kan ik perfect mee leven, maar zo'n slecht onderbouwde review met halve leugens en spelfouten mag nooit voorbij een eindredactie geraken.

Vraag dus valies of ze aub ook aandacht heeft voor het online gedeelte, maar ik ben er zeker van dat ze dat zal doen. ;)

Jay

Legacy Member
Review staat terug online en is aangepast en anders verwoord op bepaalde plaatsen, blijft toch maar vage en zielige shit eerlijk gezegd. En jups, Yurf, we zullen er wel voor zorgen dat wij een degelijke review hebben :p Kan alleen niet zeggen wanneer die er effectief komt, examens en E3 nemen momenteel hoop tijd in beslag he :)

killyourzone

Legacy Member
Jornax zei:
woohoo, zat te wachten op deze, 2 voor de prijs van 1 :love:
ik ben fier op mezelf dat ik me al die tijd kon weerhouden om den 1 te kopen :p

en ineens is die kakslechte review verdwenen van de frontpage :D zet 1 van de pijlers van het soort game waar het toebehoort maar bij de minpunten, goed bezig :sop:

Je beseft toch wel dat het een remake is van de psp versie en niet van het vorige deel op PS3?

Yurf

Legacy Member
killyourzone zei:
Je beseft toch wel dat het een remake is van de psp versie en niet van het vorige deel op PS3?

Het eerste deel zit integraal bij White Knight Chronicles 2, maar dan met de aanpassingen uit deel 2 aanwezig. Je zou trouwens je save game gewoon kunnen inladen. WKC 2 is een rechtstreeks vervolg waar de PSP-versie zich zo'n 10000 jaar voor het origineel afspeelt. :)

killyourzone

Legacy Member
Ja, ik was gaan googlen en juist ook tot die conclusie gekomen... :$ Die PSP versie is blijkbaar ook nog niet uit... :$ Wel jammer, ik heb deel 1 al, had dus liever die PSP versie gezien... :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan