Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

quasi al het volk zit in de 2de game (veronderstel ik toch) als lev40+, die mobs leven dan niet meteen erg lang ^^
Het valt nog mee qua verdeling WKC / WKC 2. In de VS is het bvb. nog niet uit. Heb wel al een gek van lvl. 80 zien rondlopen. 
Ashroh zei:Hoe doe je online quests ? Heb ze nog niet gezien precies.



Dat is dan goed nieuws, ik ging via groene driehoek knop naar menu en wisselde van character, alleen tijdens combat zegt em dat het niet gaat. Via select eens proberen vanavond.Yurf zei:Als je tijdens het vechten (of gewoon als je rondloopt) op select drukt, kan je change character kiezen en dus wel tijdelijk naar Leonard overschakelen en zijn knight gebruiken. Ik loop altijd met mijn avatar rond en bij eindbazen schakel ik snel over naar Leonard voor zijn knight en dan weer terug.![]()
Hmm misschien moet ik dan overwegen opnieuw te beginnen. Zo ver in het spel ben ik nu ook niet denk ik. Heb momenteel alles in Bow gestoken en dat speelt echt wel goed, nu ik het spel wat beter kan, lijkt me Longsword met complementaire (offensive) magic wel een leuk idee.Yurf zei:Respeccen kan je in het begin van WKC2, verder weet ik niet of dat later nog kan
Ashroh zei:Hmm misschien moet ik dan overwegen opnieuw te beginnen. Zo ver in het spel ben ik nu ook niet denk ik. Heb momenteel alles in Bow gestoken en dat speelt echt wel goed, nu ik het spel wat beter kan, lijkt me Longsword met complementaire (offensive) magic wel een leuk idee.

syndrom zei:is het een aanrader voor iemand die wel een goede jrpg kan slikken?
Probleem is dat mijn skill bar nu al zo vol zit als wat, zit al te switchen in combat om alle skills te kunnen gebruiken. Al drie keer bekeken, "het minimum nemen", maar heb nog plaats te kort, wil alles op mij skill bar hebben lolYurf zei:Ik heb geen idee hoever je al zit, maar de combinatie bow met offensive magic is ook niet slecht.

Het ene compenseert al eens het andere. Ik vind de voice acting nu wel niet zo slecht eigenlijk, al veel slechter mogen ervaren. Ook de uitkijk om met je character online ook nog wat keet te schoppen lijkt me ook leuk. Grafisch vind ik het spel zeer goed, en bedoel dan eerder op vlak van mooie omgevingen, sfeer en setting.Psy zei:verhaal & voice acting is idd maar so so maar tis wel een game die u bezighoud tbh

)
Psy zei:verhaal & voice acting is idd maar so so (why oh why zit de jap voices er niet in, in sommige anime games doen ze dat tegenwoordig al), maar tis wel een game die u bezighoud tbh, moet me inhouden om te spelen omdak weet dat de uren weer voorbij gaan vliegen![]()


vegnarothix zei:als je nu bij het begin van WK2 een GR 7 had ofzo en je vecht je weg door naar GR 22...hou je deze GR dan als je met WK1 online gaat? iemand hier ervaring mee? kwestie van trophies eigenlijk![]()