Archief - We are forced to force them.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

liquido

Legacy Member
zweebee zei:
Dit heb ik op BCSB forum gezegd

De schade aan ons imago is groot, en dit kan niet herleid worden.
news is news....

mensen hebben het recht om dat te weten
btw op die manier stond besl ook sterker...

en hoewel ik er niet kan over oordelen komt de versie van besl 'tamelijk' objectief over ...

enja like i said ik vind het spijtig dat zo'n domme actie zoveel gevolgen heeft

en da die manne hun excuus is aanbiede ofzo

Ble$$ed^

Legacy Member
kvind eigenlijk da het volledige team zich moet verontschuldigen of iets in die aard ni de managers of wat ze ook mogen zijn ... zij wisten er zo totaal niks van...
Ma enfin

who cares :woohoo:

Shyheim

Legacy Member
dit doet me denken aan de TN server, waar ze constant zitten zeggen dat ze op FOM (counterstrike meeting tschijnt o_0) op elkaars muil gaan slaan

candycrash

Legacy Member
LessThanJake zei:
dit doet me denken aan de TN server, waar ze constant zitten zeggen dat ze op FOM (counterstrike meeting tschijnt o_0) op elkaars muil gaan slaan

wel jongen dat zeggen ze al 5 jaar lang elke keer een week voor een lan :)
en heb nog noooooooit iemand zien csen irl :p

^-^ mss een gedacht voor een funcompo :D elkaar ies een pak rammel geven


en aan de leaders van DK als uw members zonder uw weten dit hebben uitgelokt zou ik wel weten wat te doen vrienden of niet ...

SithCloud

Legacy Member
candycrash zei:
wel jongen dat zeggen ze al 5 jaar lang elke keer een week voor een lan :)
en heb nog noooooooit iemand zien csen irl :p

^-^ mss een gedacht voor een funcompo :D elkaar ies een pak rammel geven


en aan de leaders van DK als uw members zonder uw weten dit hebben uitgelokt zou ik wel weten wat te doen vrienden of niet ...

Ik zal u wel vinden !!!!!!!!! :angry:

Mini

Legacy Member
binnekort kunne we die zn kleine zien meppe tege die van de slikatel op lan!

candycrash

Legacy Member
ZoltaN! zei:
er komen al grijze haartjes piepen :crazy:


ja en dan last van ?
ikwel dus fo :p

en het is nie omdat ik een vrouw en kind heb (2de in maart :applause: ) da ik nen oude zak ben he

en slik zijne kleine en de mijnen gaan de BE comm eens vooruit helpen wat nu het geval nie is we denken aan de toekomst snif de harde tijden die wij al doorstaan hebbe :p

=Wet_Willy=

Legacy Member
Mini zei:
De beslissing etc is idd achter gesloten deuren gebeurt..

T'is ni omda ge u ni moet moeie da ze het ni publiekelijk mogen maken he :)
Anders krijgde 56468468 pm's van wrom ligt dk eruit etc etc

ma zoals iedereen dk begint te flame enzo is gwn overdreven



zoek de fout!!!! :p

=Wet_Willy=

Legacy Member
MinM zei:
mja se als ze een clanhoer gebruiken mja dan is da logisch een ban

mor 4 seasons ban rofl da is wel overdreven
en de beste clan in be mss nu mor ze kunnen nooit tippen aan topclans van vroeger gelijk CF, xs en dRc


serieus? gij zijt zo in staat oudere betas met steam te vergelijken en daar zo non-biased, correcte conclusies uit te trekken aangaande mensen hun skills en inzicht in de game inzake teamplay en tacs


errrrrrrrrrrrrrrrrrr, NAH!

NiticgeaR

Legacy Member
mini, hoer wa zitte gij nu te lullen, tbh ze hebben gespeeld met hem, so wat ja
ok ze liggen eruit, doet er nul toe, dat ze gebanned zijn voor 4 seizoenen, swat, maar dat ze andere clans gaan opsteken om besl te verneuken kan niet met alle respect voor dk, ze zitten fout, maar toch willen ze nog de helden uithangen! jullie krijgen de duim :niceone:

Mini

Legacy Member
dn azra is gwn nog jong, laat die toch doen..
Djeez als golle ooit kindere ga hebbe

Ik vond het gwn amusant :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan