Archief - We are forced to force them.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zweebee

Legacy Member
? ik op fora arrogant

ik spreek altij uit mijn eige en nooit voor dk (alleen als ik statements of dergelijke post) , dus gij moogt mij altij late zien waar ik arrogant ben in naam van dk

ben benieuwd

who the fuck zijde gij anyway ?

Mini

Legacy Member
ZWEEB GIJ ARROGANTE KLOOTZAK :tongue:

swel grappig da iedereen zich zo moeit...

Dk heeft ne misstap begaan, besl admins hebbe maatregelen getroffen naar hun inzicht, en daarmee is de kous af... Buite dk en besl organisaties heeft niemand er zo zakens mee.

exo

Legacy Member
als ge het zo bekijkt mini ist de fout van besl om dit te posten, dan had dit binne "gesloten deuren" besproken en afgehandeld moeten worden imo

maliq

Legacy Member
dk heeft in alles wa ze doen een dikkenek attitude
wij zijn de "beste" van be dus wij moge en kunne alles
it's just a game btw dk !
pathetic

Lucian

Legacy Member
zweebee zei:
? ik op fora arrogant

ik spreek altij uit mijn eige en nooit voor dk (alleen als ik statements of dergelijke post) , dus gij moogt mij altij late zien waar ik arrogant ben in naam van dk

ben benieuwd

who the fuck zijde gij anyway ?

alle dan zijde "gewoon" arrogant :ironic:
srry voor de belediging dk :x

wie ik ben doet er niet toe tbh tga nie over mij :)

<<Ares>>

Legacy Member
zweebee zei:
? ik op fora arrogant

ik spreek altij uit mijn eige en nooit voor dk (alleen als ik statements of dergelijke post) , dus gij moogt mij altij late zien waar ik arrogant ben in naam van dk

ben benieuwd

who the fuck zijde gij anyway ?
imo eerste blijkgeving van arrogantie

zweebee

Legacy Member
aja das juist, iedereen is hier altijd lichtgeraakt en kan niet tegen verbaal geweld zonder over te schakelen naar scheldwoorden en e-thuggisme

ff vergeten :sleep:

<<Ares>>

Legacy Member
zweebee zei:
aja das juist, iedereen is hier altijd lichtgeraakt en kan niet tegen verbaal geweld zonder over te schakelen naar scheldwoorden en e-thuggisme

ff vergeten :sleep:
dat zie ik niet staan in mijn post..
verklaar je nader

Lucian

Legacy Member
zweebee zei:
aja das juist, iedereen is hier altijd lichtgeraakt en kan niet tegen verbaal geweld zonder over te schakelen naar scheldwoorden en e-thuggisme

ff vergeten :sleep:

bedoel ik dus...
zo'n reactie staat altijd (alle nie altijd ma toch regelmatig) jouw naam boven :)

btw lol op die comments @cs.nl

FrGkeh

Legacy Member
@luCian
hihi ik was snel eh :P


Ma stop nu allemaal met whine die hebbe het moeilijk genoeg :sad:
denk ik

Lucian

Legacy Member
FrGkeh zei:
@luCian
hihi ik was snel eh :P


Ma stop nu allemaal met whine die hebbe het moeilijk genoeg :sad:
denk ik

tis nie men bedoeling van te whinen..
maar gewoon dk is de beste, dat weten ze, dat laten ze merken maar niet op de goede manier, er zijn mensen die naar hun opkijken op wat ze bereiken en ipv beetje te laten zien hoe het moet en verder te raken beginnen ze allemaal van die bs te doen

FrGkeh

Legacy Member
ja kweet et en tis gebeurrd, tis heel dom mja wil alleen ma zegge dat et hier nie beter van gaat worde ma gij valt nog mee qua "flaming" ma ge snapt toch wa ik bedoel =)

ma wa ik tot nu toe allemaal heb geleze :o ( hoeft nie persé hier te zijn )

Mja live goes on gl hf dk zeker ? =)

Ghorax

Legacy Member
ik denk dat er weinige snappen wat voor moeite dk al allemaal moeten doen heeft, om al dit te bereiken, en het enigste wat ze krijgen is geflame geflame en nog eens geflame.

stoffer

Legacy Member
:offtopic:

zweebee zei:
aja das juist, iedereen is hier altijd lichtgeraakt en kan niet tegen verbaal geweld zonder over te schakelen naar scheldwoorden en e-thuggisme

ff vergeten :sleep:

En naar wiens voorbeeld zou dit nu toch zijn?

Mini

Legacy Member
exo zei:
als ge het zo bekijkt mini ist de fout van besl om dit te posten, dan had dit binne "gesloten deuren" besproken en afgehandeld moeten worden imo

De beslissing etc is idd achter gesloten deuren gebeurt..

T'is ni omda ge u ni moet moeie da ze het ni publiekelijk mogen maken he :)
Anders krijgde 56468468 pm's van wrom ligt dk eruit etc etc

ma zoals iedereen dk begint te flame enzo is gwn overdreven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan