Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zweebee zei:? ik op fora arrogant
ik spreek altij uit mijn eige en nooit voor dk (alleen als ik statements of dergelijke post) , dus gij moogt mij altij late zien waar ik arrogant ben in naam van dk
ben benieuwd
who the fuck zijde gij anyway ?


imo eerste blijkgeving van arrogantiezweebee zei:? ik op fora arrogant
ik spreek altij uit mijn eige en nooit voor dk (alleen als ik statements of dergelijke post) , dus gij moogt mij altij late zien waar ik arrogant ben in naam van dk
ben benieuwd
who the fuck zijde gij anyway ?
dat zie ik niet staan in mijn post..zweebee zei:aja das juist, iedereen is hier altijd lichtgeraakt en kan niet tegen verbaal geweld zonder over te schakelen naar scheldwoorden en e-thuggisme
ff vergeten![]()
zweebee zei:aja das juist, iedereen is hier altijd lichtgeraakt en kan niet tegen verbaal geweld zonder over te schakelen naar scheldwoorden en e-thuggisme
ff vergeten![]()


FrGkeh zei:lees dit ff naabs
http://frixion.be/files/dk.txt?PHPSESSID=1dce9444cfcb17f18049770620e6e64f
respect! =)

FrGkeh zei:@luCian
hihi ik was snel eh
Ma stop nu allemaal met whine die hebbe het moeilijk genoegad:
denk ik
( hoeft nie persé hier te zijn )
zweebee zei:aja das juist, iedereen is hier altijd lichtgeraakt en kan niet tegen verbaal geweld zonder over te schakelen naar scheldwoorden en e-thuggisme
ff vergeten![]()
exo zei:als ge het zo bekijkt mini ist de fout van besl om dit te posten, dan had dit binne "gesloten deuren" besproken en afgehandeld moeten worden imo
