Archief - We are forced to force them.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
CorNeo zei:
-defusekids receives an additional 3season ban, bantotal: 4seasons
-teams are warned that leaving will give you the same punishment (we did not invite you to compete to leave after 1 week)
-rosters are locked for the rest of the season and rules can be read on www.besl.be
-random quote: "i dont know how deeb have a confirmation of us but, no one of our team said that we leave besl for dk"



ik weet niet hoelang een seizoen duurt daar (in maanden) maar ik hoop dan toch voor u dat het maar 4 maanden in totaal is, één seizoen...
want over 4 seizoenen gaan die mannen niet meer bestaan (als een seizoen echt een seizoen voorstelt) en mede hierdoor lijkt een ban van 4 seizoenen ma zwaar overdreven en zelfs belachelijk :)
sorry dak het zo zeg maar weet het niet anders te verwoorden.
het gedrag van dk valt zeker nie goed te keuren... maar 4 seizoenen :wtf:

Re@V0r

Legacy Member
lol @ zieligheid van dk
vind k wel zeeeeer laag om zo te reageren en proberen andere clans mee te trekken

jerri

Legacy Member
(17:25:04) (@dk|wet_willy) omdat ik het vergeten was
(17:25:07) (@dk|Rattan^Maja) pick a ban on all ;p
(17:25:09) (@dk|wet_willy) met dank aan saibur nets point
(17:25:13) (@dk|wet_willy) om het te copy pasten
(17:25:17) (@dk|wet_willy) (17:24:46) (Cybnets][poiNt) [22:07] <***> ye inno, ma als ge da ergens bekendmaakt gaan die leavende clans wa onder druk worden gezet
(17:25:17) (@dk|wet_willy) (17:24:46) (Cybnets][poiNt) [22:08] <***> azra zegt zo "wij hebben de power, als wij willen laten we .be doodgaan"
(17:25:21) (@dk|wet_willy) daar is geen bewijs van
(17:25:22) (@dk|wet_willy) i repeat
(17:25:24) (@dk|wet_willy) geen bewijs
(17:25:26) (@dk|wet_willy) indien wel
(17:25:30) (@dk|wet_willy) gelieve het mij te pmen
(17:25:32) —› nick: (DReGaNo) is now known as (DReG`Food)
(17:25:36) —› join: (aH-vasion`maneg) ([email protected])
(17:25:38) (@dk|wet_willy) maar iedereen gaat DAAROP voort
@ monoloog van wet willy @ defusekids channel
(17:25:49) (@dk|wet_willy) azra wou bewijzen
(17:25:55) (@dk|wet_willy) da de meeste clans achter hem stonden
(17:26:02) (@dk|wet_willy) omdat wij al die spontane hulp kregen
(17:26:03) —› part: (aH-vasion`maneg) ([email protected])
(17:26:05) (@dk|wet_willy) van enkele waalse clans
(17:26:11) —› join: (aTmo`saNta) ([email protected])
(17:26:14) —› join: (Nightfoal) ([email protected])
(17:26:15) (@dk|wet_willy) hij wou deze quest voortzetten

Ziet er nog iemand op die jongen zen voorhoofd geschreven: We fucked things up but we're trying to make up! Even when it's impossible and all our fault?
mja, niet met de vinger wijzen zeker, dit is dom van beiden. Regels zijn er voor gevolgd te worden, pas als er langs alle kanten bijgedragen word om de community van BE omhoog te krijgen, dan pas zal het lukken!
Het is aan de cl leaders om de team members onder controle te houden desondanks de pubertijd.
(te lange post, kunnen fouten instaan soz)

KaarZ

Legacy Member
schroet.com comment #125


COPY PASTE (als de site ff opschiet :x):

#125 By KaarZ / 2004-09-09 17:13:22[Edit]
ok heel leuk voor dk dat ze de beste zijn, ga nu iets presteren buiten belgie en nederland en kom dan terug met je ikbendebeste gedoe..

@threads op telenet; dk flamed wel op andere clans als ze threads maken :o

@pubers in dk & organisatie; als je (wetwilly bv.) weet dat de pubertjes zich kinderachtig gedragen en je hebt daar een probleem mee, doe er wat tegen en niet alleen zeggen foei jochies dit mag niet, das stout!


kthx, bb

exo

Legacy Member
corneo, ge zegt daar "the league makes the teams, the teams don't make the league"µ
da lijkt me fout eigenlijk... een league me allemaal "noobclans" is geen rotte waard, maar een league waar wat topclans in zitten stelt toch wel veel meer voor dan die andere "noob" league ;)

LiMeY

Legacy Member
KaarZ zei:
schroet.com comment #125


COPY PASTE (als de site ff opschiet :x):

#125 By KaarZ / 2004-09-09 17:13:22[Edit]
ok heel leuk voor dk dat ze de beste zijn, ga nu iets presteren buiten belgie en nederland en kom dan terug met je ikbendebeste gedoe..

@threads op telenet; dk flamed wel op andere clans als ze threads maken :o

@pubers in dk & organisatie; als je (wetwilly bv.) weet dat de pubertjes zich kinderachtig gedragen en je hebt daar een probleem mee, doe er wat tegen en niet alleen zeggen foei jochies dit mag niet, das stout!


kthx, bb


kweenie ze ma gij reageert hier ook wel gelijk een kind ze
dus zou ik niet te veel over anderen spreken...:niceone:

Lucian

Legacy Member
bwhahaha dk stomme dikkenekkenclan :)

'wij zijn de beste van be' wauw :ironic:

jefkepeeters

Legacy Member
arrogantie afgestraft vin ik persoonlijk. Natuurlijk wel een klap voor de be scene, maar dk is hier wel in de fout gegaan. Lol, waarschijnlijk hadden ze dit niet verwacht toen ze hun line-up veranderden :D
Maar wie ben ik,.... Dit is iets tussen dk en BESL en daar heeft de rest niets over te zeggen, laat ons gewoon hopen dat heel de be scene nu niet f*cked up is(als dat al niet het geval was.... :doh: :sad: )

Ghorax

Legacy Member
with fame comes a big price

mini was right, vlaamse community is fucked up, als ge al top haalt, wordt ge in vlaandere de grond ingeboord, in wallonie gebeurt dit nie, misschien de reden da ze daar iets verder staan ;)

ZoltaN!

Legacy Member
iedereen begint nu op dk te flame enzo ( wel terecht mss ) maar as ge leest wa er op schroet.com staat denk dan es verder na dan alleen 'dk hun misstappen'.
Heel europa veralgemeent gewoon dat .be community fucked up is enzo. en iedereen gaat er nog precies mee akkoord ook :wtf:

Re@V0r

Legacy Member
n/o zu ghorax .... ma moeten we ze toejuichen misschien omda ze zo kinderachtig en arrogant doen?
tis ni omda ze top .be zijn da ze zich alles mogen permitteren

Lucian

Legacy Member
ZoltaN! zei:
iedereen begint nu op dk te flame enzo ( wel terecht mss ) maar as ge leest wa er op schroet.com staat denk dan es verder na dan alleen 'dk hun misstappen'.
Heel europa veralgemeent gewoon dat .be community fucked up is enzo. en iedereen gaat er nog precies mee akkoord ook :wtf:

tis door eikels zoals dk dat be com fucked is :niceone:
want als "zij het willen" oeioei
spele een paar goei lannekes en online, omdat hier geen tegenstand is en ze zijn wel de man dan als ze winne :ironic:
als ge zweeb op fora ziet, daar druipt de arrogantie al vanaf :)
maarjah aangezien ze hun eigen toch fameus de grond in aant boren zijn :niceone: doe zo verder

tis toch zo dat in be de meeste "toppers" egotrippertjes zijn die geen weerspraak willen, zelfde in nederland, speel der ne pcw tegen zonder dat ze ligge te muile? vinde da?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan