hmz, er zijn hier er een paar die dk blijven verdedigen

dont get it, en dat besl dit publiek maakt is goed, zij zijn tenminste open en eerlijk over hun acties, dk ging beetje achterbaks doen en besl proberen te boycotten.
voor degenen van dk die hier niks mee te maken hebben vind ik jammer voor hun, mja mss es de members kicken die het verfuckt hebben
en over die ban voor 4 seizoenen, voor mijn part mochten ze de betrokken spelers (degenen die echt verantwoordelijk zijn dus, niet degenen die de pech hebben van in hetzelfde team te zitten

), permanent bannen
kbedoel, stel u voor:
ge hebt pas ne nieuwe auto, komt er zo een puberke aan, zet er voor expres krassen op, zegt sorry en vertrekt
zou gij dan ook zeggen ja dat is goed, cava, np m8, wilt ge een lift hebben?
denk het nie
tzou simpel zijn moesten de regels nie meer van toepassing zijn, eens dat je een naam gemaakt hebt, dan blijf je vanzelf aan de top.
en als ze toch zo leet en pro zijn, wrm dan een ringer nodig?

volk te weinig? iemand da vergeten?
klinkt very pro :rollingeyes:
anyways Tw33tst3r out, al teveel tijd gespendeerd aan deze bs, ze zijn mijn (onze) aandacht gwn niet waard :d
<- It takes just a man to make a mistake, it takes a great man to admit it ->