Archief - We are forced to force them.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nameless

Legacy Member
Ghorax zei:
ik denk dat er weinige snappen wat voor moeite dk al allemaal moeten doen heeft, om al dit te bereiken, en het enigste wat ze krijgen is geflame geflame en nog eens geflame.
n/o
tis nie da ze top zijn da alles moge
n/o

-Phoen!x-

Legacy Member
Ghorax zei:
ik denk dat er weinige snappen wat voor moeite dk al allemaal moeten doen heeft, om al dit te bereiken, en het enigste wat ze krijgen is geflame geflame en nog eens geflame.
spijtig na al die moeite dat ze het zo verkloten imo.
txt van ww is wel goed, mss dat ze best enkel nog hem laten spreken en spelers gewoon csen waar ze wel goed in zijn ;)

Ble$$ed^

Legacy Member
Hmmm ... in die log van wet_willy staat er ergens : '1' vlaamse clan wou ni meedoen... Hoe kan je da nu weten ? jullie waren gewoon alle clans aant afgaan. ER zullen zeker en vast nog wel teams geweest zijn die er niet mee akkoord zouden gaan.

En wtf @ fans enzo... jullie zijn nog altijd geen hollywoodsterren ofzo... er zijn wel mensen die het voor dk opnemen enzo ma ze nog ni aanbidden als goden.

Een terechte beslissing van bcsb... commotie alom


En van wie is die voice op trilo :p Ik kan ni veel beter ma da engels is wel kei crappy :p

MinM

Legacy Member
mja se als ze een clanhoer gebruiken mja dan is da logisch een ban

mor 4 seasons ban rofl da is wel overdreven
en de beste clan in be mss nu mor ze kunnen nooit tippen aan topclans van vroeger gelijk CF, xs en dRc

-Phoen!x-

Legacy Member
voor die hoer hadden ze enkel forfait win, die ban is door hun gedrag erna

Smokey_3800

Legacy Member
tis gewoon belachelijk van BESL dat ze hier hun interne keuken in het lang en het breed komen uitsmeren op alle gamesforums over de hele wereld. Dit is gewoon interne gezever en moet intern worden opgelost, want al dit geflame heeft dk niet verdient.

candycrash

Legacy Member
Smokey_3800 zei:
tis gewoon belachelijk van BESL dat ze hier hun interne keuken in het lang en het breed komen uitsmeren op alle gamesforums over de hele wereld. Dit is gewoon interne gezever en moet intern worden opgelost, want al dit geflame heeft dk niet verdient.

net wel als top clan moet dk het voorbeeld geven aan ander clans
net zoals besl hun rules moet laten naleven

het hoe en waarom doet hier niets meer terzake

mudvAyne

Legacy Member
Goei beslissing vind ik van besl tbh:) Maar dat van dk word wel wat opgeblazen. Ok ze hebben iets fout gedaan en dat zullen ze ondertussen wel weten :) maar daarom moet nog nie elke cs speler dk chan joinen en beginnen te flamen van jullie zijn noobs terwijl ze hard door hun worde geownt :p jullie hebben een statement gekregen zijt blij en laat het nu rusten

jerri

Legacy Member
Dat wordt gewoon gepost zodat de "community" z'n zegje hierop kan zeggen. Wat zijn de topclans zonder de community die er (niet/wel) achterstaat.
Na zulke gebeurtenissen wordt het toch tijd dat we uit onze fouten moeten beginnen leren.
Zoals ik al zei, clan hangt af van de community. Community niet van 1 clan, dit had nooit gebeurd als de cl van dk eens serieus werk maakte van de "Leader" te zijn van dk en de members in bedwang houden.

Leert uit uw fouten en probeer is positief te zijn voor de .BE community.

zweebee

Legacy Member
jerri: ik was juist 2 dagen op minilan bij maten zonder internet dus kwas er ni, stop blaming ww&me, wij moeten alle shit opruime en wij doen da ook deftig.

Tw33tst3r

Legacy Member
hmz, er zijn hier er een paar die dk blijven verdedigen :s
dont get it, en dat besl dit publiek maakt is goed, zij zijn tenminste open en eerlijk over hun acties, dk ging beetje achterbaks doen en besl proberen te boycotten.
voor degenen van dk die hier niks mee te maken hebben vind ik jammer voor hun, mja mss es de members kicken die het verfuckt hebben

en over die ban voor 4 seizoenen, voor mijn part mochten ze de betrokken spelers (degenen die echt verantwoordelijk zijn dus, niet degenen die de pech hebben van in hetzelfde team te zitten :p), permanent bannen
kbedoel, stel u voor:
ge hebt pas ne nieuwe auto, komt er zo een puberke aan, zet er voor expres krassen op, zegt sorry en vertrekt
zou gij dan ook zeggen ja dat is goed, cava, np m8, wilt ge een lift hebben?
denk het nie :p

tzou simpel zijn moesten de regels nie meer van toepassing zijn, eens dat je een naam gemaakt hebt, dan blijf je vanzelf aan de top.

en als ze toch zo leet en pro zijn, wrm dan een ringer nodig? :s volk te weinig? iemand da vergeten?
klinkt very pro :rollingeyes:

anyways Tw33tst3r out, al teveel tijd gespendeerd aan deze bs, ze zijn mijn (onze) aandacht gwn niet waard :d

<- It takes just a man to make a mistake, it takes a great man to admit it ->

DeMoN

Legacy Member
zweebee zei:
jerri: ik was juist 2 dagen op minilan bij maten zonder internet dus kwas er ni, stop blaming ww&me, wij moeten alle shit opruime en wij doen da ook deftig.
laat de schuldigen (azra en luce) zich toch komen verontschuldigen, gelle moet die hun stront ni opkuisen.

liquido

Legacy Member
ja vind ik ook , ben der zeker van als zun hun excuses aanbieden dat besl hun straf herziet (lees herleidt )...

zweebee

Legacy Member
et gaat em niet om de hardheid van de straf, da's iet dat BESL beslist en daar leggen wij ons bij neer.

het gaat om het feit dat alles uitvergroot en uitgesmeerd wordt en dat naieve mensen zo tegen ons gekeerd worden.
het is precies de bedoeling om dk nu overal zwart te maken, terwijl niemand hier beseft dat de enige versie die er is, die van BESL is.

nu wij laten het hierbij rusten en we hopen dat het wegebt.


het is zeer spijtig dat BESL dit niet op een volwassen manier heeft kunnen uitwerken (geen overleg met dk management, posten van logs & voice recordings op fora waar het niet hoort), maar zo is eSport nu eenmaal.


Dit heb ik op BCSB forum gezegd

De schade aan ons imago is groot, en dit kan niet herleid worden.

Mini

Legacy Member
als het dk management hun snotapen es int gareel zou houde, dan was er geen vuiltje aan de lucht ;-)

spees zou mij en appel ner de shit meppe en dan team leaven ;)

YellinD

Legacy Member
zweebee zei:
jerri: ik was juist 2 dagen op minilan bij maten zonder internet dus kwas er ni, stop blaming ww&me, wij moeten alle shit opruime en wij doen da ook deftig.

de shit opruimen voor zon spelers? Ik denk dat ge met spelers met die mentaliteit ni echt veel kunt bereiken zenne

hoeveel zouden ze u nog buttfucken op de weg naar de top? :p

Ik zie niet veel foute beslissingen van BESL, dkids heeft het zo te zien wel verdiend, als ik alle logs etc eens bekijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan