Archief - We are forced to force them.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CorNeo

Legacy Member
Dear community, due to the behaviour of certain bodies in the belgian community we feel we need to make a stop to it all and since statements are so popular lately, here is ours.
We have recently received compromising information concerning the attempts of the belgian 'hope' Defusekids to break the BESL and make teams leave so that the BESL would crumble.
First of all, a league makes the teams, the teams do not make the league. A league without rules has no respect and not respecting these rules makes no league.
Therefor we believed that banning Defusekids from season 1 (league and lan) was a fair and clear sign from us showing we mean business and believe that by showing we respect our own rules we protect all competing teams
from unfair behaviour.
Please note that DK was never banned because of their match vs afx, they were banned because they left the league and with very little respect.
We were wrong to think that we could continue without any problems since DK has been trying to blackmail the BESL and make things even worse. Here is a log file from a _serious_ source who wishes to remain incognito and here are 3 WAV files
recorded on the DK ventrilo.
We will repeat once again, if you leave the league you will _not_ be able to compete at the lan event. So all teams that feel that breaking rules is ok, that want to compete in a league where the 'best' clan dictates, that wants biased admins and very little organisation,...
Please leave NOW and be banned, like defusekids, for the following FOUR seasons.
The league is going to continue. And it will keep on working in making Belgium a better
place to compete. With or without certain teams is of no importance since the league WILL outlive most if not ALL belgian teams.
We do not form a block against certain teams, neither do we make things easier
for certain teams, we hope we can earn the community's respect for this and we can assure you that BESL is already having talks with other Belgian LAN events into making teambans a nationwide fact.
We do not force you to compete, we do not stop you from competing, but teams need to be protected against their own impulsive behaviour and only by having something solid that people can count on will assure teams to stay alive
and promote the professional and sportsmanlike behaviour that we are so proud of in the world we love to compete in, eSports.

Please do not hesitate to ask any questions at [email protected] / www.besl.be / #BESL

Factsheet:

-defusekids receives an additional 3season ban, bantotal: 4seasons
-teams are warned that leaving will give you the same punishment (we did not invite you to compete to leave after 1 week)
-rosters are locked for the rest of the season and rules can be read on www.besl.be
-random quote: "i dont know how deeb have a confirmation of us but, no one of our team said that we leave besl for dk"

Smokey_3800

Legacy Member
dk gaat hier in de fout, maar om die manne voor 4 sezoenen te schorsen, ma ge hebt gelijk hoor besl. DK u guys are not the only clan in BE ...

*S|N*

Legacy Member
Meaning excactly what? Dus DK is gebanned omda ze die league verlaten hebbe, terwijl iedereen tot t eind moet spele? En daarmee zen ze gebanned van de ladder en de bijhorende Lan. Dus nog maar eens is onze reputatie nor benede gezakt! komt t hier op neer? Of zennek nu wer gans verkeerd? Rules zen Rules im0! En Blackmail.... lol frisse manne zenne.

SpYdR0

Legacy Member
in het kort:

1. DK liet ndeebook spelen ipv wet-willy tegen AFX => kregen hiervoor een sanctie van BESL = forfeit
2. DK stapt uit de league zoals steven hierboven zegt op een arrogante wijze
3. BESL banned hen voor season 1 + de lan (kan ni anders) omdat ze dit niet pikken
4. DK gaat alle clans af om hen te overtuigen uit de league te stappen om zo BESL te kloten.
5. BESL beslist om hen 3 extra seasons te bannen dus 4 seasons in totaal

(denk dat ik zo wel just zit)

stoffer

Legacy Member
DK reageert maw op een nogal kinderachtige manier?
Nuja kzal maar verder zwijgen

CorNeo

Legacy Member
SpYdR0 zei:
in het kort:

1. DK liet ndeebook spelen ipv wet-willy tegen AFX => kregen hiervoor een sanctie van BESL = forfeit
2. DK stapt uit de league zoals steven hierboven zegt op een arrogante wijze
3. BESL banned hen voor season 1 + de lan (kan ni anders) omdat ze dit niet pikken
4. DK gaat alle clans af om hen te overtuigen uit de league te stappen om zo BESL te kloten.
5. BESL beslist om hen 3 extra seasons te bannen dus 4 seasons in totaal

(denk dat ik zo wel just zit)


idd juist maar niet verpersoonlijken aub :p


steven post dit in naam van BESL en niet uit eigen naam :p

SpYdR0

Legacy Member
fcourse not :)

en tis ook ni dat ik iets tegen DK heb.
deze reactie is gewoon ongepast!
zeker voor "de #1 van België"

NooKie

Legacy Member
mja sad from DK eh...all my hope goes to my old heros xs :p

webster

Legacy Member
NooKie zei:
mja sad from DK eh...all my hope goes to my old heros xs :p
das ook al zo vriendjespolitiek
ze spelen nog maar een paar weken terug actief
en ze mogen direct joine
ipv andere clans kans te geven !

SpYdR0

Legacy Member
euh ma da xs erin zit is ni zo gegaan eh ...

BeGamers kreeg ook een kans.
Gisteren speelde BeGamers tegen XS voor die plaatsin BESL.

plz correct me if i'm wrong!
imo is dat dus wel eerlijk

CorNeo

Legacy Member
webster zei:
das ook al zo vriendjespolitiek
ze spelen nog maar een paar weken terug actief
en ze mogen direct joine
ipv andere clans kans te geven !


xs is er niet in

ze ebn quali finale vs illuminati² verloren :)

aka

Legacy Member
webster zei:
das ook al zo vriendjespolitiek
ze spelen nog maar een paar weken terug actief
en ze mogen direct joine
ipv andere clans kans te geven !

Ik geloof dat er qualifiers bezig zijn (of waren) dus je info is verkeerd.

en lame van dk. Besl is best interessant om te volgen eig. :)

-Phoen!x-

Legacy Member
aka zei:
Ik geloof dat er qualifiers bezig zijn (of waren) dus je info is verkeerd.

en lame van dk. Besl is best interessant om te volgen eig. :)
qualifiers al gedaan. we won :d

webster

Legacy Member
nice phoenix

(ik kan hier niet op bcsb site, raar, ligt aan pc denk ik :p, anders zat ik hier ook niet :D )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan