KillingRaptor
Legacy Member
Het spel is niet retro maar er zit wel veel retro in. Theatrhythm Final Fantasy op 3DS, echt een verslavende game! Per titel zitten er standaard 3 nummers in de game (van de hoofdserie, dus van Final Fantasy I tot en met XIII) en dan ook nog nummers die je kan vrijspelen. Geen remixes ook, allemaal originele nummers. Dus de NES games hebben hun NES deuntjes en noem maar op.
. Fashionably late, maar ik zat vroeger altijd wel ergens in wereld 7 vast.

Moet de wii-versie nog eens op de kop tikken, want die is uitgebreider. Maar voor nu is het wel te doen. 