Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mazonemayu

Legacy Member
my gans vorige (en deze lol) week weer laten vangen aan Crazy Taxi. time flies when you're having fun

Den_Hidde

Legacy Member
mazonemayu zei:
my gans vorige (en deze lol) week weer laten vangen aan Crazy Taxi. time flies when you're having fun

Op dreamcast wsl ? is dat ook met offspring en bad religion muziek ?
Push start: ja jaaa ja jaaaa Bam en gaaan !

WarBlade

Legacy Member
Warcraft en Warcraft II op de PC... Zalig om die na jaren nog eens te spelen... :)

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Private Joker

Legacy Member
Beetje Powerstrike II gespeeld op de SMS. Voor shmup fanaten is het wel een must play.

Dustar

Legacy Member
WarBlade zei:
Warcraft en Warcraft II op de PC... Zalig om die na jaren nog eens te spelen... :)

Vooral aan Warcraft II ben ik verslingerd geweest. En dan met de seriële null modem kabel multiplayer spelen :-)

Eind vorig jaar Warcraft III ook uitgespeeld; is niet zoals deel 2, maar toch ook zeker niet slecht.

Sibberke

Legacy Member
Onlangs heb ik me de Interplay promo op gog.com gekocht. Het enige wat ik er al van gespeeld heb is Freespace. Schitterend spel, dat wel.

Private Joker

Legacy Member
In the zone? Of zijn het gemakkelijke spellen? ;)


Ik heb hier m'n eerste pakketje gekocht op Tradera met Sonic 3D erbij. Daarmee de console getest en efkes blijven plakken aan het spel. Redelijk ééntonig spel en weinig uitdagend.

JimmyPatterson

Legacy Member
Private Joker zei:
In the zone? Of zijn het gemakkelijke spellen? ;)


Ik heb hier m'n eerste pakketje gekocht op Tradera met Sonic 3D erbij. Daarmee de console getest en efkes blijven plakken aan het spel. Redelijk ééntonig spel en weinig uitdagend.


Alien Hominid is toch vrij moeilijk als ik me dat goed herinner :p
Is van de makers van Castle Crashers.

LouGarou

Legacy Member
Power Rangers ZEO op pc. Enkel de eindbaas met de Zord lukt mij na 30 keer heel dat spel opnieuw te spelen niet...

Nirron

Legacy Member
Vroegere vele uren op Super Buster Bros. (Super Pang) gespeeld en vond het enorm leuk.
Nu heb ik Pang (Buster Bros.) voor de GameBoy en daar toch ook al een half uurtje met gespeeld.

Net iets moeilijker dan ik mij herinner of misschien heeft het te maken dat het de voorganger is..

KillingRaptor

Legacy Member
EliasAdam zei:
Power Rangers ZEO op pc. Enkel de eindbaas met de Zord lukt mij na 30 keer heel dat spel opnieuw te spelen niet...

Die heb ik vroeger ook nog gehad, vreemd spel maar vond het indertijd wel leuk. Heeft er ook wel mee te maken dat ik fan was van de Power Rangers denk ik. :D

Pyrox

Legacy Member
Private Joker zei:
In the zone? Of zijn het gemakkelijke spellen? ;)


Ik heb hier m'n eerste pakketje gekocht op Tradera met Sonic 3D erbij. Daarmee de console getest en efkes blijven plakken aan het spel. Redelijk ééntonig spel en weinig uitdagend.

bwa veel zin om te gamen vooral, weer net verhuist ondertussen 3 keer in evenveel jaar...

en de moeilijkheidsgraad is echt wel te doen. ik vind contra moeilijker?

metal slug ben je op een uurtje door.

alien hominid een uur of 2 iets minder misschien, eindbaas is wel iets moeilijker :)

Private Joker

Legacy Member
Ik speel echt weinig spellen uit omdat ze meestal te moeilijk zijn voor mij. Weinig skills maar staat me niet in de weg om me te amuseren.

Nu The Flintstones aan het spelen op MD en tof spel met mooie graphics en amusante soundtrack.

KillingRaptor

Legacy Member
Heb de Atari 2600 nog eens aangesloten, blijven toch ook toffe games dat! Amuseer me toch het meest voorlopig met Asteroids, Pitfall 2, Demon Attack en Jungle Hunt.

Jalliuz

Legacy Member
ik had Theme Hospital (PS1) nog eens zien liggen op een rommelmarkt. Oh memories. Wat een verslavend spel. De laaste dagen veeeeel teveel gespeeld. Ne keer tot 6u smorgens in het weekend , *oops al zo laat , hmm nog efkes* :)

Dr. Retro

Legacy Member
Theme Hospital is het enige "theme" spel dat ik vet vond.. al die theme park / roller coaster etc vond ik niets maar met Theme Hospital heb ik echt vele uren gespeeld. Top game, maar wel ontzettend moeilijk na een aantal levels :(

ben nu zelf bezig met het uitproberen van mijn Atari Jaguar en Jaguar CD games
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan