Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoveel mooier dan die crappy 3d-brol. Ja FF VII, ik kijk naar jou
. Heb het proberen te spelen, maar na een paar uur er toch de brui aan gegeven. Het gevechtssysteem met die timer was ook niets voor mij. (in before shitstorm
)Rikie zei:Eens beginnen aan Final Fantasy IV Advanced. FF I & II Advanced waren fantastisch, de III op de DS daarentegen... Ben gestopt waar je moest verkleinen, frustrerend stuk.
Die oldskool 2D-look is toch ongelooflijk mooi.Zoveel mooier dan die crappy 3d-brol. Ja FF VII, ik kijk naar jou
. Heb het proberen te spelen, maar na een paar uur er toch de brui aan gegeven. Het gevechtssysteem met die timer was ook niets voor mij. (in before shitstorm
)
Afro zei:Smaken verschillen zeker. Maar zelfs Square-enix gaf toe dat FFVII tot XII de golden ff era was.
Even Square Enix Admits The PlayStation Era Was The 'Golden Age'
En gevechtssysteem met timer? Bijna elke ff is turn-based dus ik snap niet wat je daarmee bedoelt?
De beste "2d" rpg's zijn de dragon quests imo.


Rikie zei:Heb dan ook nog maar de 1 en 2, nu 4, en een stukje 3 en 7 gespeeld.
Met een timer bedoel ik dat balkje dat iedere character heeft, die moet volgelopen zijn voordat je een 'zet' kan doen. Heb liever het klassieke systeem.
dit vs dit
En extra reden waarom ik ff7 minder vind, is omdat ik al weet wat er aan zit te komen. (veel gespoilt geweest)![]()
barbapapa zei:The Minish Cap
Heerlijke Zelda game, geleden van de release dat ik hem nog eens gespeeld had. Leunt van alle games nog het dichtste aan bij A Link to the Past, mijn all-time favorite.
Moet één van deez het spel eens hervatten_keeny_ zei:Die heb ik vroeger nog uitgespeeld, vond ik echt een zalig spelhet gaat idd over de 2de film voor een deel, maar ook over de derde hoor
maar dat is meer naar het einde van het spel toe
![]()
Denk als ik het destijds had gespeeld dat ik ook wel beter zou gevonden hebben. Gezijt nu al zoveel gewoon