Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jaybrown

Legacy Member
Dragon quest journey of the cursed king. Had hem nog nooit eerder gespeeld, wat een zalig spel!

craisin

Legacy Member
The Minish Cap
Heerlijke Zelda game, geleden van de release dat ik hem nog eens gespeeld had. Leunt van alle games nog het dichtste aan bij A Link to the Past, mijn all-time favorite.

KillingRaptor

Legacy Member
Sly 2: Band of Thieves of PS2. Hij is weer goed hé! Het is pas sinds dit jaar dat ik met de Sly games met begonnen maar ik vind ze echt wel de moeite waard.

KillingRaptor

Legacy Member
Ik heb zonet een hele goeie nieuwe arcadegame ontdekt: Metamorphic Force. Liefhebbers van beat-'em-ups moeten deze zeker eens testen!

[youtube]k5mMpCjVr5Q[/youtube]

Goeie graphics, geweldige muziek, verslavende gameplay en een weerwolf... Yep dit is het hem helemaal voor mij!

Rikie

Legacy Member
Eens beginnen aan Final Fantasy IV Advanced. FF I & II Advanced waren fantastisch, de III op de DS daarentegen... Ben gestopt waar je moest verkleinen, frustrerend stuk.

Die oldskool 2D-look is toch ongelooflijk mooi. :love: Zoveel mooier dan die crappy 3d-brol. Ja FF VII, ik kijk naar jou :). Heb het proberen te spelen, maar na een paar uur er toch de brui aan gegeven. Het gevechtssysteem met die timer was ook niets voor mij. (in before shitstorm :unsure:)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
FF IV op de DS is nochtans ook de moeite :) ziet er geweldig uit imo.

Afro

Legacy Member
Rikie zei:
Eens beginnen aan Final Fantasy IV Advanced. FF I & II Advanced waren fantastisch, de III op de DS daarentegen... Ben gestopt waar je moest verkleinen, frustrerend stuk.

Die oldskool 2D-look is toch ongelooflijk mooi. :love: Zoveel mooier dan die crappy 3d-brol. Ja FF VII, ik kijk naar jou :). Heb het proberen te spelen, maar na een paar uur er toch de brui aan gegeven. Het gevechtssysteem met die timer was ook niets voor mij. (in before shitstorm :unsure:)

Smaken verschillen zeker. Maar zelfs Square-enix gaf toe dat FFVII tot XII de golden ff era was.

Even Square Enix Admits The PlayStation Era Was The 'Golden Age'

En gevechtssysteem met timer? Bijna elke ff is turn-based dus ik snap niet wat je daarmee bedoelt?

De beste "2d" rpg's zijn de dragon quests imo.

Rikie

Legacy Member
Afro zei:
Smaken verschillen zeker. Maar zelfs Square-enix gaf toe dat FFVII tot XII de golden ff era was.

Even Square Enix Admits The PlayStation Era Was The 'Golden Age'

En gevechtssysteem met timer? Bijna elke ff is turn-based dus ik snap niet wat je daarmee bedoelt?

De beste "2d" rpg's zijn de dragon quests imo.

Heb dan ook nog maar de 1 en 2, nu 4, en een stukje 3 en 7 gespeeld. :)
Met een timer bedoel ik dat balkje dat iedere character heeft, die moet volgelopen zijn voordat je een 'zet' kan doen. Heb liever het klassieke systeem.
dit vs dit

En extra reden waarom ik ff7 minder vind, is omdat ik al weet wat er aan zit te komen. (veel gespoilt geweest) :(

Claudio VO

Legacy Member
Galaga , pac-man , Phelios . 20 min. each . meer moet da nie zijn om u te amuseren / ergeren :p

Yappy

Legacy Member
MD Wonderboy in Monsterland. Volgens mij één van de beste RPG spellen die ooit gemaakt is ! ;-)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Net de GBA remake van Mario 3 volledig uitgespeeld... dan komen er zo sterrekes rond uwe save file als ge echt élk level uitgespeeld hebt :woohoo::unsure:

KillingRaptor

Legacy Member
Rikie zei:
Heb dan ook nog maar de 1 en 2, nu 4, en een stukje 3 en 7 gespeeld. :)
Met een timer bedoel ik dat balkje dat iedere character heeft, die moet volgelopen zijn voordat je een 'zet' kan doen. Heb liever het klassieke systeem.
dit vs dit

En extra reden waarom ik ff7 minder vind, is omdat ik al weet wat er aan zit te komen. (veel gespoilt geweest) :(

Hoewel ik FFVII wel heel goed vind zijn er nog twee andere delen uit de reeks die ik beter vind en dat zijn FFVI en FFIX. FFIX heeft een echte fantasy setting terug, geweldige personages, mooi verhaal,... FFVI heeft in mijn ogen de beste FF villain ooit en ook diezelfde pluspunten als de IX. Ook de muziek uit beide is super.

Zelf bezig met Sly 2, het gaat niet heel erg snel want doe ook andere dingen tussendoor maar langzaam maar zeker komen we er wel.

Applicious

Legacy Member
barbapapa zei:
The Minish Cap
Heerlijke Zelda game, geleden van de release dat ik hem nog eens gespeeld had. Leunt van alle games nog het dichtste aan bij A Link to the Past, mijn all-time favorite.

Absoluut een zalige titel ja :D Moet één van deez het spel eens hervatten

Den_Hidde

Legacy Member
Evil Dead hail to the king op psx.
Ben wel fan van de films daarom dat ik dat heb gekocht, maar het spel is niet echt gewelidg :D Ga over de 2de film een beetje

_keeny_

Legacy Member
Die heb ik vroeger nog uitgespeeld, vond ik echt een zalig spel :p het gaat idd over de 2de film voor een deel, maar ook over de derde hoor ;) maar dat is meer naar het einde van het spel toe :p

Den_Hidde

Legacy Member
_keeny_ zei:
Die heb ik vroeger nog uitgespeeld, vond ik echt een zalig spel :p het gaat idd over de 2de film voor een deel, maar ook over de derde hoor ;) maar dat is meer naar het einde van het spel toe :p

Dan ga ik nog wel efkes door zetten :) Denk als ik het destijds had gespeeld dat ik ook wel beter zou gevonden hebben. Gezijt nu al zoveel gewoon

Nightfall

Legacy Member
Net Fire Emblem: Path of Radiance (GC) in de bus ontvangen! Deze gaat de komende dagen in de cube :)

Hopelijk is volgende week mijn portable gamecube ook af :o
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan