Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
ik vind persoonlijk mario kart en smw 1 van de beste mario games die er zijn uitgebracht. Zijn echt 2 top games!

KillingRaptor

Legacy Member
Geef mij maar Super Mario Bros. 3, al vind ik Super Mario World ook heel erg goed!

souldoubt

Legacy Member
Ben dan ook nog maar eens aan Super Mario World begonnen... Ik ben er in het verleden al meermaals aan begonnen, maar om de een of andere reden hield ik het nooit vol.
Hij ligt me niet zo goed als Super Mario Bros 3, maar gisteren toch al beter mee geamuseerd dan ooit tevoren... zit nu wel vast in Forest of Illusion :-s

craisin

Legacy Member
Ik had nog zin in Banjo & Kazooie, dus Banjo-Kazooie nog maar eens opnieuw begonnen. Blijft een zalige game, en qua hub dè beste platformer die ik ooit gespeeld heb. Alleen jammer dat ik het allemaal nog vrijwel van buiten ken. De eerste 2 werelden 100% gehaald op een half uurtje ofzo. :p

KillingRaptor

Legacy Member
De credits lopen hier over het scherm van Sly Raccoon! Vond het echt een hele vette game!

Den_Hidde

Legacy Member
hardstyle lover zei:
Es beginnen met Parasite Eve II op PSX

Ik weet niet wat ze dachten bij square maar in vergelijking met die eerste is dat toch een zeer teleurstellende game

hardstyle lover

Legacy Member
Das waar , den eerste is de beste!
Ma toch vink de 2 de ook fun Juist Juist die mijnen ingegaan, vanaf hier begint het toch wel freakin moeilijk te worden

KillingRaptor

Legacy Member
hardstyle lover zei:
Das waar , den eerste is de beste!
Ma toch vink de 2 de ook fun Juist Juist die mijnen ingegaan, vanaf hier begint het toch wel freakin moeilijk te worden

Is dat dat stuk met die grote hondachtige vijanden?

hardstyle lover

Legacy Member
Ja, aan die ingang moet ge eerst een hele hoop van die gasten verslaan
Bijna al mijn Firepower verspeeld aan dat 1ne stuk :(

Yuri

Legacy Member
Freshly-Picked Tingle's Rosy Rupeeland

Wat een rare game.:eek: maar wel een leuke. :)

Riki

Legacy Member
Super Mario Bros. 3 op GBA. Hopelijk kan ik die nu eens effectief uitspelen, ik zat vroeger altijd vast in wereld 7.

Private Joker

Legacy Member
Alex Kidd vanop de PSN store. Volledig mijn touch verloren want geraakte na m'n eerste run niet meer uit de eerste stage in het bos :p

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Alex Kidd vanop de PSN store. Volledig mijn touch verloren want geraakte na m'n eerste run niet meer uit de eerste stage in het bos :p

ben ook aan het twijfelen om hem op PSN te kopen. want kheb hem eigenlijk al op de Wii.
op PSN heeft het een ranking-systeem dacht ik ?

je mag me anders eens toevoegen op PSN ;)

Private Joker

Legacy Member
Geen idee ivm die ranking en speel echt bijna nooit op de PS3 :p
Enkel overlaatst Buzz PS2 erop gespeeld en nu Alex Kidd maar geen idee wat dat toevoegen doet en hoe ik het moet doen ;)

hardstyle lover

Legacy Member
Khem die ook staan op de PS3 maar ben er nog nie mee begonnen, mijn madam slaat de Ps3 al 2 weken aan één stuk aan :p

Kga mij deze namiddag es om een xbox 360
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan