craisin
Legacy Member
Yuri zei:Moet dat ook nog eens doen, ben heel ver geraakt vroeger, maar dan begon mijn backlog te groeien, dusja. Ohja, ooit.![]()
Ik heb indertijd gespeeld tot die lava/ijs wereld (of was Grunty Industries nog later?), daarna een paar x via emulator opnieuw geprobeerd maar da was geen gedoe voor da specifiek spel. Nu op mn gemak, en NIKS anders beginnen tot ik hem 100% uit heb.
Ik geef mezelf een maand de tijd! (tot de 3DS XL uit is dus)


ad:
, past die van een DS Lite daarop?
. (meer als 2u werk kwijt zonder te kunnen saven TT)