Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

craisin

Legacy Member
Yuri zei:
Moet dat ook nog eens doen, ben heel ver geraakt vroeger, maar dan begon mijn backlog te groeien, dusja. Ohja, ooit. :D

Ik heb indertijd gespeeld tot die lava/ijs wereld (of was Grunty Industries nog later?), daarna een paar x via emulator opnieuw geprobeerd maar da was geen gedoe voor da specifiek spel. Nu op mn gemak, en NIKS anders beginnen tot ik hem 100% uit heb. ;) Ik geef mezelf een maand de tijd! (tot de 3DS XL uit is dus)

Yuri

Legacy Member
barbapapa zei:
Ik heb indertijd gespeeld tot die lava/ijs wereld (of was Grunty Industries nog later?), daarna een paar x via emulator opnieuw geprobeerd maar da was geen gedoe voor da specifiek spel. Nu op mn gemak, en NIKS anders beginnen tot ik hem 100% uit heb. ;) Ik geef mezelf een maand de tijd! (tot de 3DS XL uit is dus)

Ik dacht eerst Grunty en dan die lava/ijs wereld, maar het is al zo lang geleden. :P

Ik zat aan de laatste wereld. :(

Ben nu opnieuw begonnen met Rogue Galaxy op PS2. Had hem al eens volledig uitgespeeld behalve die insectron minigame, maar had er zoveel zin in om hem nog eens te spelen. :D Benieuwd of ik het nu terug zou kunnen, maar nu met die insectron erbij...

Kenneke10

Legacy Member
Hd remake van Resident evil 4 ( japanse versie ) de gesproken stemmen zijn engels dus dat lukt goed.

Maar die menu's pfff geraak er soms echt nie aan uit

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Aangezien ik momenteel bezig ben me Legend of Spyro: Dawn of The Dragon, ben ik toch maar eens de allereerste Spyro: The Dragon herbegonnen.

En ik moet zeggen dat de allereerste stukken beter is dan de reboot van de reeks.
Ook de kop van Spyro is totaal mislukt, en het mist de typische humor van vroeger.

Den_Hidde

Legacy Member
echt weer veel te veel aan het spelen, net bij ne maat Mortal Kombat gaan spelen. Was lang geleden maar die special moves blijven er toch inzitten ->-> Hp, -> ->Lp, ->-> Hk ah nice :D

hardstyle lover

Legacy Member
Nie echt retro & dan toch weer wel

Back to the future the game op PS3

sluysen

Legacy Member
Wat lees ik hier, 3DS Xl eind juli :sad:
Misschien beter toch gewacht dan?

KillingRaptor

Legacy Member
sluysen zei:
Wat lees ik hier, 3DS Xl eind juli :sad:
Misschien beter toch gewacht dan?

Hangt er vanaf, je krijgt er geeneens een adapter bij. :p
Ik hoef dat ding alvast niet, is ook totaal niet meer "draagbaar" vind ik.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Hangt er vanaf, je krijgt er geeneens een adapter bij. :p
Ik hoef dat ding alvast niet, is ook totaal niet meer "draagbaar" vind ik.

Geen oplader erbij? :wtf:, past die van een DS Lite daarop? :p want ik heb nog geen 3DS.

craisin

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Geen oplader erbij? :wtf:, past die van een DS Lite daarop? :p want ik heb nog geen 3DS.

Qua opladers reikt de compatibiliteit pas terug tot de DSi. Dus oplader kopen.
Zelf ga ik er ook eentje moeten kopen, maar ik hoor dat ze maar 10€ gaan kosten.
En kom op he jongens, de datum van de 3DS XL staat al even vast he. ;)

sluysen

Legacy Member
Ik heb nu eenmaal weinig interesse in current/next gen stuff dus ik lees dergelijke zaken ook enkel hier. Hij is idd wel iets té groot dan, en duurder, en geen mario pack :p

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ah man, ik weet dat ik 2j geleden in pure razernij gestopt ben met Final Fantasy IV :') bijna mijn DS kapotgesmeten toen ook :unsure:. (meer als 2u werk kwijt zonder te kunnen saven TT)

Ik zet het nu nog eens op, wat rondgelopen, wat gelezen in een guide om er terug in te komen hoe en waar ik zat... Blijkbaar zit ik in de allerlaatste dungeon vóór de eindbaas :D. Had dat spel al eerder moeten uitspelen dus. Heb nu paar uurtjes wat geleveld zodat ik beter gewapend ben in die dungeon. Vanavond hopelijk uit!

craisin

Legacy Member
Yurf zei:
Ik geef u 100% gelijk! :bow:

Man ik kan die nieuwe PES games echt niet meer spelen. Van de gameplay tot de Master League vind ik da echt bucht geworden... Ik speel dan soms casual wat FIFA 12, maar nu ben ik pas terug een ML PES 5 begonnen en ik ga niet meer terug. :p

Kenneke10

Legacy Member
Begonnen aan goldeneye reloaded op ps3, wel tof die verwijzingen naar de n64 versie.

Geen topper, maar wel leuke game
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan