Pyrox
Legacy Member
KillingRaptor zei:Geen makkelijke game, je moet het counteren echt onder de knie krijgen wil je een kans maken!
Ik had het al in de gaten dat het geen gemakkelijke game is .
Maar ik ben ondertussen wel al wat gewoon ninja gaiden en kompanen zijn de revue al gepasseerd.
jij hebt de game uitgespeeld? wat vond je er van?
qua graphics zijn die van black echt wel zeer goed, maar deze vergelijken met de graphics van ico of okami en consorten is echt appelen en peren vergelijken vind ik.


D) om Link te bewegen. Mja, het heeft ergens ook wel iets. Ben alvast benieuwd, ben nog maar juist begonnen! Heb nooit Zelda gespeeld op gameboy, maar daar komt binnenkort ook verandering in ... als we tijd vinden!
boem 64 uit 