Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pyrox

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Geen makkelijke game, je moet het counteren echt onder de knie krijgen wil je een kans maken!

Ik had het al in de gaten dat het geen gemakkelijke game is .
Maar ik ben ondertussen wel al wat gewoon ninja gaiden en kompanen zijn de revue al gepasseerd.
jij hebt de game uitgespeeld? wat vond je er van?

qua graphics zijn die van black echt wel zeer goed, maar deze vergelijken met de graphics van ico of okami en consorten is echt appelen en peren vergelijken vind ik.

KillingRaptor

Legacy Member
Pyrox zei:
Ik had het al in de gaten dat het geen gemakkelijke game is .
Maar ik ben ondertussen wel al wat gewoon ninja gaiden en kompanen zijn de revue al gepasseerd.
jij heb de game uitgespeeld? wat vond je er van?

qua graphics zijn die van black echt wel zeer goed, maar deze vergelijken met de graphics van ico of okami en consorten is echt appelen en peren vergelijken vind ik.

Niet uitgespeeld, kwam een andere game tussen ofzo. :p
Vond hem wel makkelijker dan Ninja Gaiden.

Mikadoez

Legacy Member
Niet zo retro (maar van 2009), maar dus treintje rijden met The Legend of Zelda: Spirit Tracks :D

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Die moet ik ook eens uitspelen, zit er al vrij ver in.

Toch, het zijn zeker geen slechte games, maar ik vind de DS zelda's precies niet zo geweldig als andere zelda's op de gameboy/NDS toestanden.

Mikadoez

Legacy Member
Mja, zo'n heel game spelen met die stylus op de DS is ook niet alles. Gebruik dan liever de vierpuntdruktoets (:D) om Link te bewegen. Mja, het heeft ergens ook wel iets. Ben alvast benieuwd, ben nog maar juist begonnen! Heb nooit Zelda gespeeld op gameboy, maar daar komt binnenkort ook verandering in ... als we tijd vinden! :)

Yuri

Legacy Member
Bijna Minish Cap uit.

Intussen nog eens wa titels gespeeld op N64 (wat een nostalgie):

Banjo Kazooie: eerste drie werelds uitgespeeld met alles gevonden tot nu toe
Turok 2: tot de eerste savepoint, besturing is toch zeker even wennen, was vroeger gelijk meer gewoon
Goemon 2: eerste stage uitgespeeld + sidequest of 2 gedaan :D
Yoshi's Story: eerste stage completed, maar is toch maar een raar spel. :P

En op DS nog steeds bezig met SMT: Strange Journey.

Anyway, nu wat verder Minish Cap doen.

Sibberke

Legacy Member
Ik ben Half-Life aan het spelen, nu aan het deel 'Interloper' (zou voorlaatste ofzo moeten zijn). Ook speel ik af en toe op Dungeon Siege atm. Samen met Age of Empires II het beste spel van mijn kindertijd (en de enige die ook echt de titel 'game' waardig zijn). Ik wil het eens volledig (op alle plaatsen geweest, alle quests gedaan) uitspelen. Ik heb het al een of twee keer uitgespeeld, maar nooit grondig genoeg.

Bamboebahr

Legacy Member
veel geluk daarmee, dungeon siege (en de expansion erbij) zijn massive :p

hardstyle lover

Legacy Member
Yuri zei:
Yoshi's Story: eerste stage completed, maar is toch maar een raar spel. :P

Haha, mijn vriendin moest die hebben, ze heeft die nu boxed gekocht , speelde er 5 min op , WTF is da :s boem 64 uit :p

GeneralUrsus

Legacy Member
PSX: Final Fantasy VII
SNES: Double Dragon: the Shadow Falls
PS3: Enchanted Arms

Moet wel keer voor een klein TV'tje zoeken voor mijn retro games, is lelijk op een 42" :/

hardstyle lover

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
PSX: Final Fantasy VII
SNES: Double Dragon: the Shadow Falls
PS3: Enchanted Arms

Moet wel keer voor een klein TV'tje zoeken voor mijn retro games, is lelijk op een 42" :/

Shit man, wij ebben ier nen 42" inch in de living & nen 32 " op de slaapkamer en kvind zelf Gamecube beeld op een 32" al niet om over naar huis te schrijven.

Best vanal zo een oudere breedbeeld , maar dan ook met een plat scherm , speelt best vanal

KillingRaptor

Legacy Member
Ik speel al mijn games op m'n 32" LED scherm en kan dus echt niet klagen over de kwaliteit hé...

Claudio VO

Legacy Member
House of the dead 4 ( niet echt retro :p ) maar de de reeks gaat na zijn retro-verleden rustig verder met "zombie-killing" :)

in de PSN store gekocht voor maar 7,99€ . mij hoor je niet klagen :)

hardstyle lover

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Ik speel al mijn games op m'n 32" LED scherm en kan dus echt niet klagen over de kwaliteit hé...

Edde gij schoon beeld killingraptor?
bij mij valt da soms echt wel tegen

Kenneke10

Legacy Member
hardstyle lover zei:
Shit man, wij ebben ier nen 42" inch in de living & nen 32 " op de slaapkamer en kvind zelf Gamecube beeld op een 32" al niet om over naar huis te schrijven.

Best vanal zo een oudere breedbeeld , maar dan ook met een plat scherm , speelt best vanal

idd in de living heb ook led tv 104cm is voor ps3/xbox/wii

in de slaapkamer platte beeldbuis 82cm voor ps2

game room platte beeld buis net iets kleiner ( sorry met inch ben ik niet zo vertrouwd:) daar staan nu psx/ps2 slim
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan