Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Jak and Daxter: The Precursos Legacy op PS2 is al uitgespeeld. Geen van de moeilijkste games en ook niet al te lang dus, maar heb me er wel enorm mee vermaakt!

Yurf

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Jak and Daxter: The Precursos Legacy op PS2 is al uitgespeeld. Geen van de moeilijkste games en ook niet al te lang dus, maar heb me er wel enorm mee vermaakt!

Ik heb deze game meerdere keren aangevat, maar steeds snel afgehaakt. Ik speelde indertijd liever R&C. :)

KillingRaptor

Legacy Member
Yurf zei:
Ik heb deze game meerdere keren aangevat, maar steeds snel afgehaakt. Ik speelde indertijd liever R&C. :)

Is het principe van de twee eigenlijk beetje hetzelfde of toch niet? Dingen verzamelen om verder te raken in de game.

Pyrox

Legacy Member
star wars the force unleashed uitgespeeld beetje repetitief maar degelijke game voor een iet of wat fan.

Riki

Legacy Member
Onlangs Shining Force op GBA uitgespeeld, nu weer bezig met Pikmin en +15 jaar oude records op Super Punch Out aan het verbeteren.

nervevar

Legacy Member
wario land 2 gisteravond uitgespeeld, wat een irritante laatste bossfight was me dat ><

Den_Hidde

Legacy Member
Ok den deze heeft een paar pinten te veel op (voetbal gaan zien hup holland hup ha wat een grap haha)
Toch nog efkes wat voetbal insteken: ultimate league soccer

picasso123

Legacy Member
Hier ook met de eerste begonnen (had hem al een tijd liggen van Claudio :))

souldoubt

Legacy Member
Ik ben nog steeds bezig aan Xenoblade Chronicles... terwijl ik die game speel (of beter gezegd, op de momenten dat ik niet met het spel bezig ben) zit ik me al te bedenken wat mijn volgende game gaat zijn, maar doordat ik al zo lang bezig ben aan Xenoblade Chronicles is de lijst in mijn gedachten al zo lang geworden dat ik er hopeloos van word.
Maar ik wil niet stoppen met XC want hij is fantastisch, ik ben het helemaal niet gewoon zo'n lange games te spelen. Eventjes aan de kant leggen is te gevaarlijk, dan neem ik er teveel games tussen en ben ik op den duur de draad kwijt...

Pyrox

Legacy Member
souldoubt zei:
Ik ben nog steeds bezig aan Xenoblade Chronicles... terwijl ik die game speel (of beter gezegd, op de momenten dat ik niet met het spel bezig ben) zit ik me al te bedenken wat mijn volgende game gaat zijn, maar doordat ik al zo lang bezig ben aan Xenoblade Chronicles is de lijst in mijn gedachten al zo lang geworden dat ik er hopeloos van word.
Maar ik wil niet stoppen met XC want hij is fantastisch, ik ben het helemaal niet gewoon zo'n lange games te spelen. Eventjes aan de kant leggen is te gevaarlijk, dan neem ik er teveel games tussen en ben ik op den duur de draad kwijt...

kzit al sinds 2000 op disc 4 van final fantasy 8 very dangerous ;)

Yuri

Legacy Member
Dan zal ik best mijn lijstje niet posten met begonnen RPG's, maar toch nooit uitgespeeld geraakt zijn. Terwijl ik meestal toch al aan het einde zat...

Ooit... :ironic:

Yurf

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Is het principe van de twee eigenlijk beetje hetzelfde of toch niet? Dingen verzamelen om verder te raken in de game.

Het is inderdaad hetzelfde principe, maar de humor en de vele wapens in R&C liggen me meer. :)

KillingRaptor

Legacy Member
God of War uitgespeeld zonet. Vond hem echt wel vet om te spelen!
Enige wat ik zeer vreemd vind is dat mijn file plots naar easy difficulty was gesprongen de laatste keer dat ik hem laadde en er was geen manier om het weer op normal te zetten... Gelukkig zat ik niet al te ver meer van het einde dus het grootste deel heb ik wel op normal gedaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan