Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KillingRaptor zei:Jak and Daxter: The Precursos Legacy op PS2 is al uitgespeeld. Geen van de moeilijkste games en ook niet al te lang dus, maar heb me er wel enorm mee vermaakt!

Yurf zei:Ik heb deze game meerdere keren aangevat, maar steeds snel afgehaakt. Ik speelde indertijd liever R&C.![]()
Kenneke10 zei:Gravity rush voor de vita echt speciale game
hardstyle lover zei:En de moeite?
souldoubt zei:Ik ben nog steeds bezig aan Xenoblade Chronicles... terwijl ik die game speel (of beter gezegd, op de momenten dat ik niet met het spel bezig ben) zit ik me al te bedenken wat mijn volgende game gaat zijn, maar doordat ik al zo lang bezig ben aan Xenoblade Chronicles is de lijst in mijn gedachten al zo lang geworden dat ik er hopeloos van word.
Maar ik wil niet stoppen met XC want hij is fantastisch, ik ben het helemaal niet gewoon zo'n lange games te spelen. Eventjes aan de kant leggen is te gevaarlijk, dan neem ik er teveel games tussen en ben ik op den duur de draad kwijt...

KillingRaptor zei:Is het principe van de twee eigenlijk beetje hetzelfde of toch niet? Dingen verzamelen om verder te raken in de game.
