Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Private Joker zei:Heb er ook al wat tijd in geïnvesteerd op de 3DS. Tof spel al zit ik wel vaak vast en dool ik wat doelloos rond. Waarschijnlijk omdat ik niet altijd al die tekst even aandachtig lees![]()
Als ge ergens vastzit dropt ge maar een lijn, denk dat ik dat spel blind uitspeel 
Private Joker zei:Drop maar een lijn. Hehe, does not translate well![]()

ik heb afgezien ze ! 1minuut 40 om diene baas af te maken, verdien een medaille !Den_Hidde zei:blijkbaar kunt ge die goe aan met diene hamer ?
Ik had die niet in der tijd, omdat ik eerst de watertempel had gedaan voor de vuur tempel, wat de vuurtempel dan keihard maakt omdat ge niet meer aan dat vuurvestje kunt gerakenik heb afgezien ze ! 1minuut 40 om diene baas af te maken, verdien een medaille !

Thorstein zei:(ninja gaiden) shadow warriors op gameboy heel anders dan de nes versie (simpeler te spelen).
Beeld en muziek zijn top,aanrader voor de ninja fan!