Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Heb er ook al wat tijd in geïnvesteerd op de 3DS. Tof spel al zit ik wel vaak vast en dool ik wat doelloos rond. Waarschijnlijk omdat ik niet altijd al die tekst even aandachtig lees :p

Den_Hidde

Legacy Member
Private Joker zei:
Heb er ook al wat tijd in geïnvesteerd op de 3DS. Tof spel al zit ik wel vaak vast en dool ik wat doelloos rond. Waarschijnlijk omdat ik niet altijd al die tekst even aandachtig lees :p

Veel plezier bij de watertempel dan :D Als ge ergens vastzit dropt ge maar een lijn, denk dat ik dat spel blind uitspeel :crazy:

Private Joker

Legacy Member
Drop maar een lijn. Hehe, does not translate well ;)
Maar bedankt, zal ik zeker doen als het nodig is.

KillingRaptor

Legacy Member
Nooit dat gedoe rond de Water Temple gesnapt... Die is toch niet moeilijk?

Den_Hidde

Legacy Member
Bij de meeste comments hoor ik dat er een bepaalde sleutel moeilijk te vinden is en dat sommige last hebben met die niveaus, dark link is ook wel lastig soms.

KillingRaptor

Legacy Member
Die sleutels kan ik begrijpen, als je er ééntje mist heb je wel wat zoekwerk. Dark Link vind ik persoonlijk simpel, je moet gewoon weten hoe je hem moet verslaan.

Djesmin

Legacy Member
Ik ben niet goed in puzzels enzo, 'k heb daar meestal niet genoeg geduld voor :) En bij de watertempel kwam dat het meest tot uiting :p

Den_Hidde

Legacy Member
blijkbaar kunt ge die goe aan met diene hamer ?
Ik had die niet in der tijd, omdat ik eerst de watertempel had gedaan voor de vuur tempel, wat de vuurtempel dan keihard maakt omdat ge niet meer aan dat vuurvestje kunt geraken :D ik heb afgezien ze ! 1minuut 40 om diene baas af te maken, verdien een medaille !

KillingRaptor

Legacy Member
Den_Hidde zei:
blijkbaar kunt ge die goe aan met diene hamer ?
Ik had die niet in der tijd, omdat ik eerst de watertempel had gedaan voor de vuur tempel, wat de vuurtempel dan keihard maakt omdat ge niet meer aan dat vuurvestje kunt geraken :D ik heb afgezien ze ! 1minuut 40 om diene baas af te maken, verdien een medaille !

Inderdaad, de hamer doet wonderen tegen Dark Link. Dat en Din's Fire. :p

Thorstein

Legacy Member
(ninja gaiden) shadow warriors op gameboy heel anders dan de nes versie (simpeler te spelen).
Beeld en muziek zijn top,aanrader voor de ninja fan!

loopie

Legacy Member
Tetris Battle Gaiden op de SNES, hilarisch om met tweeën te spelen, zeker omdat alles in het japans is en je geen flauw idee hebt wat er aan de hand is.
voor single player ben ik nu Einhänder op de psx aan't spelen. samen met Musha en Radiant Silvergun voor mij de holy trinity of shmups.

Den_Hidde

Legacy Member
Nog eens een nes game ingestopt, deze ga ik wsl niet uitspelen :)
Swordmaster: spel gemaakt door activision, side scrolling fantasy game met wel een leuk combat systeem.
Ll6YL.gif


Ook toffe muziek en goeie graphics voor een nes spel
UzCgX.png


Het zal toch paar uur gamen opleveren :p

KillingRaptor

Legacy Member
Thorstein zei:
(ninja gaiden) shadow warriors op gameboy heel anders dan de nes versie (simpeler te spelen).
Beeld en muziek zijn top,aanrader voor de ninja fan!

Alle Ninja Gaiden games zijn verschillend voor zover ik weet... Arcade, NES, Game Boy, Master System, Game Gear,...

KillingRaptor

Legacy Member
Gisterenavond nog met Super Metroid begonnen, voor ik het wist waren er alweer enkele uurtjes voorbij. Blijft echt zo'n meesterwerk die game!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan