Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelda rulezz zei:Ik ben nog is bezig met Donkey Kong Country, daarna zal de 2 volgen en ik hoop dat tege dan de 3 de zal aankomen![]()

Bamboebahr zei:Donkey Kong blijft echt ZO een zalige soundtrack hebben, vooral de 2de vind ik zalige muziek ^^


zelda rulezz zei:just legend en final fight 3 uitgespeeld se

Yuri zei:Pestkop.
Ik ben begonnen aan Ocarina of Time op de 3DS. Ook al heb ik hem op N64...