Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Private Joker zei:
Ik vond 'm wat strak met de tijd soms omdat ik ook niet onmiddellijk door had dat je je tegenstander niet telkens mocht weggooien of je verloor teveel tijd.
Die secret battle niet gevonden. Weet je nog hoe je het hebt geflikt?

Tof dat je die hebt ontdekt op de meet!

Die secret battle zit in dezelfde stage als met die shortcut, waar je die rotsen kan kapotslaan. De eerste die je kan kapotslaan moet je ingaan en dan terug de eerstvolgende kapotslaan waar het kan, daarin zit Lord Zedd. Wel makkelijke battle tegen hem, maar het is cool dat dit erin zit!

Yuri

Legacy Member
Donkey Kong Country 3 op GBA als die tenminste niet constant reset of uitvalt. :(

JimmyPatterson

Legacy Member
Gekido: Urban Fighter

Vrij standaard side scrolling beat em up spel maar er zijn 2 dingen die me enorm storen;
-Het geluidseffecten (de schreeuw) van uw personage als je iemand raakt is zo irritant. En die maakt dat geluid ELKE keer als je iemand raakt. Get's old really quick.
-Alles wat er in het spel gegooid word (dozen,vaten,etc) bevat blijkbaar dynamiet. Bij de minste aanraking ontploft alles en word je op de grond gegooid. Alweer; enorm vervelend.

Yuri

Legacy Member
Megaman X

En ik moet zeggen, het stelt mezelf wel teleur. :confused: ik had blijkbaar echt wel meer van deze titel verwacht, gelijk ze die aan het zoeken zijn, dacht ik van, moet een interessante titel zijn...

Maarja, heb daarvoor geen titels gespeeld, mss is dat ook iets...

KillingRaptor

Legacy Member
Wat vind je er dan teleurstellend aan? Is nog altijd één van m'n favorieten op de SNES eigenlijk.

Zelf zonet een klein anderhalf uur Chibi-Robo! op GameCube zitten spelen, heel cool spel dit!

Yuri

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Wat vind je er dan teleurstellend aan? Is nog altijd één van m'n favorieten op de SNES eigenlijk.

Zelf zonet een klein anderhalf uur Chibi-Robo! op GameCube zitten spelen, heel cool spel dit!

Had het persoonlijk actievoller verwacht. Niet zoals contra, maar toch ietske meer actie... Gewoon lopen en schieten kan mij blijkbaar niet echt meer bekoren... :(

Pyrox

Legacy Member
ge moet dat spel wat tijd geven, it will grow on you.
ook de volgorde waarin de levels speelt speelt een inorme rol.

Yurf

Legacy Member
Ik herinner me vooral de fantastische soundtrack:

[youtube]u_Ft2niUeCU[/youtube]

Yuri

Legacy Member
Ja, tis wel even wennen. Kheb em nu even opnieuw gespeeld en het is toch al wat leuker. Zullen zien wat het verder geeft.

KillingRaptor

Legacy Member
Yuri zei:
Ja, tis wel even wennen. Kheb em nu even opnieuw gespeeld en het is toch al wat leuker. Zullen zien wat het verder geeft.

Blijven doorspelen is de boodschap, is echt een hele vette game hoor! En je paswoorden zeker opschrijven, ze onthouden namelijk ook echt alles (reserve energietanks en extra onderdelen van je pak enzo).

Yuri

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Blijven doorspelen is de boodschap, is echt een hele vette game hoor! En je paswoorden zeker opschrijven, ze onthouden namelijk ook echt alles (reserve energietanks en extra onderdelen van je pak enzo).
Ah, ok, dacht deze enkel je levels opsloegen. Eens beginnen opschrijven dan. :D

Blijven ervoor gaan. :) Thanks KR.

Ringo zei:
En niet vergeten de Hadoken van Ryu te zoeken :D
Ja, tis juist. Had daar vroeger eens iets over gelezen. Leuke knipoog van die gasten.

Ringo

Legacy Member
In de tijd zonder internet was dat echt wel iets heel magisch voor mij die Hadoken.

Yuri

Legacy Member
Ringo zei:
In de tijd zonder internet was dat echt wel iets heel magisch voor mij die Hadoken.

Ja, heb dat eens zien staan in de boekjes vroeger bij de cheats. Waar is den tijd? :P

JimmyPatterson

Legacy Member
Momenteel bezig aan Rayman op de PS1

Nooit gespeeld toen ik klein was (Nintendo boy) maar vind het wel zeer vermakelijk:p

Yuri

Legacy Member
Heb intussen ook eens Mystical Ninja 2 op N64 opgestoken. Max van een titel en het game over screen is gewoon maf!!! Alleen moet ik nog eens op zoek naar een werkende controller pak, want degene die ik heb, werkt blijkbaar niet al te goed meer en je kan enkel zo bewaren. :(

zelda rulezz

Legacy Member
Yuri zei:
Heb intussen ook eens Mystical Ninja 2 op N64 opgestoken. Max van een titel en het game over screen is gewoon maf!!! Alleen moet ik nog eens op zoek naar een werkende controller pak, want degene die ik heb, werkt blijkbaar niet al te goed meer en je kan enkel zo bewaren. :(

Man das ook een geweldig spel!!, die zou ik ook graag terug in bezit hebben

Den_Hidde

Legacy Member
kost wel wat :p Voor de moment speel ik die op emulator, zijn hoge prijs niet echt waardt ze:p

zelda rulezz

Legacy Member
ik heb da spel kunne kopen voor 6 euro... de label was er wel zo goed als helemaal af, khad da beter wel gekocht :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan