Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Private Joker zei:
Die Rocket Knight adventure zoek ik nog. BIN's staan hoog en zie die nooit in grotere lotjes zitten.

Ik had voor de mijne iets van €15 inclusief verzending vanuit NL betaald dacht ik. Zit wel geen handleiding bij maar is mij nog altijd puur om de games te doen! Het is zeker een aanrader die game.

souldoubt

Legacy Member
KillingRaptor zei:
En ook nog wat Rocket Knight Adventures op Mega Drive zitten spelen, in vijfde stage geraakt met die.

Ik blijf altijd steken in level 6... het wil me echt niet lukken :doh:
wel een zalige game!

Yuri

Legacy Member
Paar NES classics aan het spelen in afwachting op de rest.

En aant twijfelen aan welke RPG ik eerst ga beginnen op GBA. :P

KillingRaptor

Legacy Member
Yuri zei:
Paar NES classics aan het spelen in afwachting op de rest.

En aant twijfelen aan welke RPG ik eerst ga beginnen op GBA. :P

FFVI, één van m'n favorieten uit de reeks!

Yuri

Legacy Member
KillingRaptor zei:
FFVI, één van m'n favorieten uit de reeks!

Awel, ja, was er al bijna zeker van. Was de titel die ik zocht, dus ik ga met deze beginnen, nu ik hem eindelijk heb. :D

Private Joker

Legacy Member
septentrio zei:
Halo 1, legendary :)

Kom eens co-oppen in de plaats...
Heb ook netwerk kabel van 20m gevonden dus volgende keer kunnen we nog eens een epic LAN doen zoals weleer!

septentrio

Legacy Member
Private Joker zei:
Kom eens co-oppen in de plaats...
Heb ook netwerk kabel van 20m gevonden dus volgende keer kunnen we nog eens een epic LAN doen zoals weleer!

vetjes, die lans met rug tegen rug tvs waren de shizzle :D

de halo anniversary heb ik trouwens vandaag besteld, binnenkort spelen we dus halo 1 in high def :)

Dustar

Legacy Member
pbackx zei:
Ben momenteel Kingdom O' Magic aan't spelen. Totaal onbekende adventure die ik per ongeluk ergens achteraan in mijn kast tegen kwam. Zalige humor in het Monty Python genre.

Wie kent dit spel? :)

Kingdom O' Magic for DOS (1996) - MobyGames

Ik ken het, maar nog niet gespeeld; staat wel op mijn to buy & play lijstje. maar daar staan nog wel een hoop andere adventures op :-)
Zag ook dat je Fate of Atlantis verkoopt, ook een absolute topper. Dat spel heb ik ook al meerdere keren opnieuw gespeeld. Het is toch de adventure game, niet? Want je hebt ook The Action Game ( net zoals bij Last Crusade ).

KillingRaptor

Legacy Member
Zonet Chip 'n Dale: Rescue Rangers op NES uitgespeeld. Wel een makkelijke game, enkel één stukje uit het laatste level was wat pittig maar voor de rest... :p

Den_Hidde

Legacy Member
damn, ik moet u is uitnodigen hier, als ge zo simpel door dat spel gaat :) Ik had daar toch last mee

KillingRaptor

Legacy Member
Den_Hidde zei:
damn, ik moet u is uitnodigen hier, als ge zo simpel door dat spel gaat :) Ik had daar toch last mee

Kwam jij naar de retro meet? Zoja, NES meenemen en de game en we kunnen hem multiplayer doen. :p

Yuri

Legacy Member
junglist_clint zei:
cheats? :D ben nog maar aan 4de level :) Nog nooit gespeeld daarmee ;)

Ah, ok. Je kan cheats unlocken door in bepaalde levels op bepaalde moeilijkheidsgraden in een bepaalde tijd uit te spelen. Was een originele manier voor cheats te unlocken, aangezien je eerst het level moest uitgespeeld hebben. :D

Al hebben ze dan wel opeens buttoncodes gevonden... :(

KillingRaptor

Legacy Member
Sonic CD via Sonic Gems Collection op PS2. First appearance of Metal Sonic! :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan