vidiot
Legacy Member
FEZ op XBL.
Bijzonder spel vind ik dat, met 8-bit gfx, prachtige muziek en sfeer. Doet denken aan oa. Nebulus.
http://www.youtube.com/watch?v=0z27C8jKkqc
Bijzonder spel vind ik dat, met 8-bit gfx, prachtige muziek en sfeer. Doet denken aan oa. Nebulus.
http://www.youtube.com/watch?v=0z27C8jKkqc

.


). 'k Zou graag eens de 'mooie' versie spelen, maar om nu speciaal daarvoor een Xbox te kopen.. Nah
De remote mines. 
Geraak niet voorbij 19 of 20 ofzo. Met die stomme perfect sims ook
Het helpt ook niet dat die N64 bakjes helemaal kapotgespeeld zijn, op den duur moet ge zo hard duwen op die knuppelkes dat ge er eelt van op uw duim krijgt