Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

buzzywuzzy

Legacy Member
vidiot zei:
Mushihimesama Futari...dankuwel Denno voor de dope!
Good luck, you're gonna need it! :niceone:

[youtube]sQZuidKexBQ&feature=related[/youtube]

Edit: Zelf bezig met Gaiares (2nd stage kicks my ass!) en daarnet een eerste ronde Herzog Zwei gewonnen, na een zenuwslopende 50 minuten.

vidiot

Legacy Member
buzzywuzzy zei:
Good luck, you're gonna need it! :niceone:

Edit: Zelf bezig met Gaiares (2nd stage kicks my ass!) en daarnet een eerste ronde Herzog Zwei gewonnen, na een zenuwslopende 50 minuten.

:bow:

kHeb Mushihimesama ook al op PS2...

Gaiares is echt een fijne shmup. Originele wapens in combinatie met het afpaksysteem, en 1 van de beste 16-bit soundtracks die ik ken. Eens je die laserbeam gemaxed hebt ben je vertrokken ;).

Nirron

Legacy Member
Iemand al Mega Man 9 en 10 gespeeld? En wat vinden jullie ervan?
Natuurlijk.. zal ik het mij binnenkort toch eens moeten aanschaffen op de Wii :)

Edit: Misschien meer iets voor de kleine vragen topic, maar ook "wat speel je" related.

Den_Hidde

Legacy Member
Ik had 9 al is gekocht op de wii en dat is wel kick ass. Speelt zoals mega man 2 en 4 alé net niet feitelijk maar tis toch wel goed hoor. 10 heb ik nog niet gekocht maar ben ook niet echt de super mega man fan :) te moeilijk haha

+misschien is op you tube HVGN zijn review van die 2games opzoeken, het is door die van mega man 9 dat ik het heb afgehaald, just saying.

buzzywuzzy

Legacy Member
Nirron zei:
Iemand al Mega Man 9 en 10 gespeeld? En wat vinden jullie ervan?
Natuurlijk.. zal ik het mij binnenkort toch eens moeten aanschaffen op de Wii :)

Edit: Misschien meer iets voor de kleine vragen topic, maar ook "wat speel je" related.
Mega Man 9 is echt een must buy! Maar wel een taaie game qua moeilijkheidsgraad. Ik heb mezelf voorgelegd eerst MM9 uit te spelen vooraleer MM 10 te kopen. 10 zou wel een stuk makkelijker zijn, omwille van de easy mode en de algemene level design die in alle modes glad gestreken is voor easy mode.;)

Yuri

Legacy Member
Verschillende N64 games, de nostalgie. :D

En nu terug Final Fight One op de GBA. :D

Dustar

Legacy Member
Zojuist Grim Fandango uitgespeeld. Meermaals zitten vloeken op de knullige besturing, maar buiten dat... super spel! Geweldige muziek, heel sfeervol en een leuk verhaal. Weer een LucasArts topper voor aan te vinken :-) .

Djesmin

Legacy Member
Perfect Dark tegen een hele hoop easy sims om mezelf wat op te beuren (en stiekem mijn stats wat omhoog te helpen :unsure: ). 'k Zou graag eens de 'mooie' versie spelen, maar om nu speciaal daarvoor een Xbox te kopen.. Nah :p

Yurf

Legacy Member
Djesmin zei:
Perfect Dark tegen een hele hoop easy sims om mezelf wat op te beuren (en stiekem mijn stats wat omhoog te helpen :unsure: ). 'k Zou graag eens de 'mooie' versie spelen, maar om nu speciaal daarvoor een Xbox te kopen.. Nah :p

Ik deed dat vroeger ook altijd samen met mijn beste maat. Met zijn tweeën tegen het maximum aan bots. :D We speelden het zodanig veel dat het spel anders te gemakkelijk werd. :p

Ik zou toch nog eens een N64 op de kop moeten tikken, zodat ik het nog eens kan spelen. Perfect Dark blijft mijn favoriete shooter aller tijden. De laptop gun. :love: De remote mines. :love:

Djesmin

Legacy Member
Yurf zei:
Ik deed dat vroeger ook altijd samen met mijn beste maat. Met zijn tweeën tegen het maximum aan bots. :D We speelden het zodanig veel dat het spel anders te gemakkelijk werd. :p

Ik zou toch nog eens een N64 op de kop moeten tikken, zodat ik het nog eens kan spelen. Perfect Dark blijft mijn favoriete shooter aller tijden. De laptop gun. :love: De remote mines. :love:

Haha, die laptop gun op een smerig plekske installeren is zo zalig :p Bij een schild of een spawnpoint meestal ^^ En idd volleggen met mines. 't Scherm bibbert dan zo, ge hoort een verre explosie en dan onderaan het scherm "You killed Sim X" Hehe :evil:

Multiplayer is zo geweldig om te spelen, maar de paasvakantie is gedaan voor m'n broerke, dus it's me against the world! :p

Yurf

Legacy Member
Djesmin zei:
En idd volleggen met mines. 't Scherm bibbert dan zo, ge hoort een verre explosie en dan onderaan het scherm "You killed Sim X" Hehe :evil:

Meestal had ik mezelf ook mee met die remote mines. :help:

Zelfs alleen tegen de bots blijft het spel de moeite en met al die challenges ben je ook wel een tijdje zoet, al zal je die ondertussen misschien al allemaal uit hebben (bijna 12 jaar na datum :p ).

Djesmin

Legacy Member
Yurf zei:
Meestal had ik mezelf ook mee met die remote mines. :help:

Zelfs alleen tegen de bots blijft het spel de moeite en met al die challenges ben je ook wel een tijdje zoet, al zal je die ondertussen misschien al allemaal uit hebben (bijna 12 jaar na datum :p ).

Nee :( Geraak niet voorbij 19 of 20 ofzo. Met die stomme perfect sims ook :angry: Het helpt ook niet dat die N64 bakjes helemaal kapotgespeeld zijn, op den duur moet ge zo hard duwen op die knuppelkes dat ge er eelt van op uw duim krijgt :p

Yurf

Legacy Member
Djesmin zei:
Nee :( Geraak niet voorbij 19 of 20 ofzo. Met die stomme perfect sims ook :angry: Het helpt ook niet dat die N64 bakjes helemaal kapotgespeeld zijn, op den duur moet ge zo hard duwen op die knuppelkes dat ge er eelt van op uw duim krijgt :p

Ik denk dat we ze indertijd met 2 allemaal uitgespeeld hebben, maar in singleplayer was het ons ook niet gelukt om ze allemaal uit te spelen. :)

Moest je tegen de retro meet als frequentere bezoeker aanzien worden en toch mogen komen, aarzel niet om Perfect Dark mee te brengen. :unsure:

Yuri

Legacy Member
Still doesn't top Goldeneye !!! :(

Maar Perfect Dark was ook de max. :D We hadden zelfs een sim Jody Bernal genaamd. :applause: Elke keer als we die doodgeschoten, was het feest. :D

Ik ging sowieso al een N64 meebrengen met controllers. :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan