Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djesmin

Legacy Member
Yuri zei:
Still doesn't top Goldeneye !!! :(

Maar Perfect Dark was ook de max. :D We hadden zelfs een sim Jody Bernal genaamd. :applause: Elke keer als we die doodgeschoten, was het feest. :D

Ik ging sowieso al een N64 meebrengen met controllers. :applause:

Haha! ^^
Goldeneye ligt hier ook nog, hebben we ook platgespeeld. Maar sinds Perfect Dark niet meer uitgehaald.. Misschien iets voor vanavond :)

Yuri

Legacy Member
Djesmin zei:
Haha! ^^
Goldeneye ligt hier ook nog, hebben we ook platgespeeld. Maar sinds Perfect Dark niet meer uitgehaald.. Misschien iets voor vanavond :)

Jammer genoeg geen Sims voor Goldeneye. :( Zou de max geweest zijn. :D

Voor een potje Goldeneye ben ik altijd wel te vinden. :p

Yurf

Legacy Member
Yuri zei:
Voor een potje Goldeneye ben ik altijd wel te vinden. :p

Ik wil u altijd helpen met Goldeneye. :p Al blijf ik Perfect Dark, dankzij de bots en de sfeer, beter vinden. Nooit een Bond-fan geweest.

On-topic: Tony Hawk's Pro Skater 3. :love:

Yuri

Legacy Member
Yurf zei:
Ik wil u altijd helpen met Goldeneye. :p Al blijf ik Perfect Dark, dankzij de bots en de sfeer, beter vinden. Nooit een Bond-fan geweest.

On-topic: Tony Hawk's Pro Skater 3. :love:

Yes!!! :applause: Retromeet Goldeneyen. :D

Den_Hidde

Legacy Member
Twaalf pintjes op en nu gaan we beginnen aan Sparkster op de megadriiive
Ik voel weer een zwaar nachtje ready to begin :D

Claudio VO

Legacy Member
gisteren de "cube" collectie ( lees : 5 games :p ) eens uitgehaald. begonnen met Ikaruga ( deze week bepaal ik nog verder enkele regeltjes ; om effectief van start te gaan in de highscore-battle ). maar ben blijven plakken met Star wars Rogue leader Rogue Squadron II.

Den_Hidde

Legacy Member
Street gangs op de nes << man dat spel is goed (check "review" op men site)

Mijn wekelijkse dosis kletsen en schoppen :D
Turfs die ik own: The Jocks, The homeboys, the generig dudes, The mob boys
en dan een frietje gaan eten in Merv's burger joint haa this game got it all :D

Yuri

Legacy Member
Banjo Kazooie Grunty's Revenge op GBA. Mss niet gemaakt door Rare, maar toch een zalig titeltje. Mag gerust naast de N64 titels staan.

Nirron

Legacy Member
Klonoa: Empire of Dreams op de GBA. Zalig spel :)

Vrees dat ik Klonoa 2: Dream Champ Tournament ga moeten importeren.
Is nooit uitgebracht in Europe, maar wel in Amerika.

Mikadoez

Legacy Member
Bezig met Wave Race 64 (voor den time trial challenge :D). Men eerste game op de N64 (gekocht met de release in Bart Smit voor 2580 BEF :p ) en blijft eigenlijk nog altijd een cool spel.
De muziek en de watereffecten voor een spel uit 1996 - best pretty nice! :)

waverace.jpg

Private Joker

Legacy Member
Na efkes OutRun 2, een poosje Serious Sam gespeeld op de originele xbox. Ik was te moe voor OutRun en voor SS moet ge echt niet nadenken :p
Een uurtje geknald en toch aardig wat nostalgie ermee opgehaald. Nog niet overdreven lang geleden dat ik die op PC heb uitgespeeld, maar dat was met cheats à volonté... Nu op difficulty normal gespeeld en later eens wat harder gaan.

Mikadoez

Legacy Member
Begonnen vanaf 0 bij Banjo-Kazooie ... Lang geleden! Heb er zin in :)

buzzywuzzy

Legacy Member
Al enkele ronden Puyo Puyo achter de rug, maar ik zuig er echt in. Elke keer als de CPU mijn perfect opgebouwde toren vult met garbage raak ik zo in de war dat mijn hele chain gedoemd is. :sad:
Misschien als ik héééééééél hard oefen dat ik een klein beetje in de buurt kom van deze puzzle freak:
[youtube]0qGnVYmybvg[/youtube]

Verder ook begonnen met phantasy star 2, maar niet ver geraakt. Heb nu al 3 keer op rij een wapen/armor gekocht waardoor mijn zuurverdiende centjes op zijn. Vertellen beide karakters doodleuk dat ze deze niet kunnen/willen equippen! :angry: Toch maar eens een item/FAQ list erbij nemen.

Private Joker

Legacy Member
Serious Sam op Xbox uitgespeeld op normal. Redelijk simpel, maar te lang om opnieuw te spelen op een hogere moeilijkheidsgraad.

Nog maar een beetje Out Run 2 spelen dan :p

KillingRaptor

Legacy Member
Killer Instinct vandaag nog uitgespeeld op de standaard moeilijkheidsgraad. En ook nog wat Rocket Knight Adventures op Mega Drive zitten spelen, in vijfde stage geraakt met die.

Private Joker

Legacy Member
Die Rocket Knight adventure zoek ik nog. BIN's staan hoog en zie die nooit in grotere lotjes zitten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan