Djesmin
Legacy Member
Yuri zei:Still doesn't top Goldeneye !!!
Maar Perfect Dark was ook de max.We hadden zelfs een sim Jody Bernal genaamd. :applause: Elke keer als we die doodgeschoten, was het feest.
Ik ging sowieso al een N64 meebrengen met controllers. :applause:
Haha! ^^
Goldeneye ligt hier ook nog, hebben we ook platgespeeld. Maar sinds Perfect Dark niet meer uitgehaald.. Misschien iets voor vanavond


We hadden zelfs een sim Jody Bernal genaamd. :applause: Elke keer als we die doodgeschoten, was het feest. 

ad:
Toch maar eens een item/FAQ list erbij nemen.