Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

reactor

Legacy Member
Gisteren mij eens bezig gehouden met een biografische game.
Moonwalker op de MD.

Michael op zoek naar klein mannen! :p

Het is geen topper,maar de game viel me toch goed mee !

KillingRaptor

Legacy Member
Ik ben naar de retro meet geweest en ik heb gespeeld... :p
Ongeveer toch, zal er vast wel weer vergeten zijn.

- Smurfen 2 (Master System)
- Poseidon Wars 3D (Master System)
- Maze Hunter 3D (Master System)
- Power Rangers The Movie (Mega Drive)
- Final Fight 2 (SNES)
- Pirates of Dark Water (SNES)
- Super Street Fighter II (SNES)
- Ultimate Mortal Kombat 3 (SNES)
- Killer Instinct (SNES)
- Gundam Wing: Endless Duel (SNES)
- Tekken 5 (PS2)
- Contra Shattered Soldier (PS2)
- Turtles in Time (PS2)

Den_Hidde

Legacy Member
Alles klaar voor een nacht ouwe school fantasy gaming :D mijn notebook, maps en handleiding bij de hand voor dit awesome nes spel:
Magic of scheherazade
ah tees is some serious ball twisting, maar buiten een safe functie heeft dit spel alles, zelfs Time Travel :eek:
cdjBh.jpg


en goan !
mnpmg.jpg

junglist_clint

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Ik ben naar de retro meet geweest en ik heb gespeeld... :p
Ongeveer toch, zal er vast wel weer vergeten zijn.

- Smurfen 2 (Master System)
- Poseidon Wars 3D (Master System)
- Maze Hunter 3D (Master System)
- Power Rangers The Movie (Mega Drive)
- Final Fight 2 (SNES)
- Pirates of Dark Water (SNES)
- Super Street Fighter II (SNES)
- Ultimate Mortal Kombat 3 (SNES)
- Killer Instinct (SNES)
- Gundam Wing: Endless Duel (SNES)
- Tekken 5 (PS2)
- Contra Shattered Soldier (PS2)
- Turtles in Time (PS2)

Hoe kun je the amazing hulk vergeten? Of had je deze niet gespeeld :D

Dustar

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Alles klaar voor een nacht ouwe school fantasy gaming :D mijn notebook, maps en handleiding bij de hand voor dit awesome nes spel:
Magic of scheherazade
ah tees is some serious ball twisting, maar buiten een safe functie heeft dit spel alles, zelfs Time Travel :eek:


en goan !

Benieuwd of hij nu nog steeds in bed ligt ;-)

Den_Hidde

Legacy Member
Net wakker :D spel uit ongeveer tegen 3u40 met de nodige vloeken, maar het was het waardt ! :p Bij de betere graphics op de nes en best een leuk verhaal
En hier is toch wel iets dat voor een pre historisch spel best indrukwekkend is: Final fantasy party van 4 <- kinderspel hier heb je 11 allies !!!

UnderAttack

Legacy Member
Kickle Cubicle toch wel één van de beste games voor de NES :bow:
Nog 3 levels te gaan in de bonus stage!

Yurf

Legacy Member
Eindelijk aan The Lord of the Rings: The Third Age begonnen. De muziek op zich maakt het al een topper voor mij. :)

UnderAttack

Legacy Member
Kickle Cubicle uitgespeeld! Nu bezig met Chip'n Dale voor de NES, welke niet lang zal duren :lol:

KillingRaptor

Legacy Member
Vandaag zijn we nog keer naar de arcade in Blankenberge geweest ook, we waren daar toch voor de rommelmarkt dusja.
De volgende games nog gespeeld:
- Terminator Salvation
- House of the Death III
- The Ocean Hunter

Ocean Hunter blijft zo goed hé! En Terminator was ook verrassend goed... Maar toch heeft T2 meer charme voor mij.

KillingRaptor

Legacy Member
Mighty Morphin Power Rangers: The Movie op Mega Drive uitgespeeld zonet. Moeilijk is hij eigenlijk niet, maar ik vind hem wel erg vet! Zelfs een secret battle met Lord Zedd gevonden erin, dat is wel nice zoiets!

Gisterenavond ook al eens Shadow Dancer op Mega Drive gespeeld, die is ook echt vet! Heel anders dan de arcadegame en dat in de positieve zin.

Private Joker

Legacy Member
Ik vond 'm wat strak met de tijd soms omdat ik ook niet onmiddellijk door had dat je je tegenstander niet telkens mocht weggooien of je verloor teveel tijd.
Die secret battle niet gevonden. Weet je nog hoe je het hebt geflikt?

Tof dat je die hebt ontdekt op de meet!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan