Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yuri

Legacy Member
Den_Hidde zei:
kost wel wat :p Voor de moment speel ik die op emulator, zijn hoge prijs niet echt waardt ze:p

Ja, das waar. Die kost echt wel veel als je die overal ziet staan. En laatst ging er ééntje boven de 100 euro weg. :wtf:

Bwa, tis toch nog één van de games die deftig zijn voor hun prijs. Bij de meeste is het vooral door hun zeldzaamheid en niet door de gameplay. :P

zelda rulezz zei:
ik heb da spel kunne kopen voor 6 euro... de label was er wel zo goed als helemaal af, khad da beter wel gekocht :)

Voor die prijs zou ik hem alleszinds niet laten liggen hebben. Je kan dan nog altijd op zoek naar een betere versie en je kan hem intussen spelen.

Den_Hidde

Legacy Member
Jup steengoed spel :p wie weet ligt die ergens op een rommelmarkt in west vlaanderen :D

Maandag avond game night !
Morgen toch niet werken, dus heb mij voorgenomen om elke maandag een spel uit te spelen. Vorige week Magic of Scheze...<< spel is echt top 10 binnen gekomen bij de nes games.
Vanavond een spel dat ik al vaak aan heb begonnen, maar nu ga ik door tot het bittere eind !
Gargoyl's Quest 2 :applause: geen hidden gem ofzo maar steengoed capcom werk ! enkele Fctrl* wéér geen safe functie bah.
It's time for my boy firebrand to dominate this ghoul realm :D
SOaFR.jpg

Ik dacht nog kandelaars er achter te zetten ma dat is mssn een beetje te :D

Yuri

Legacy Member
Nochtans stond er op ebay een cart only voor 15 euro verschillende keren vanuit België. Verzending was 2,50 euro, dus je had hem dan voor 17,50 euro incl.

Ben aant kijken of ie niet te vinden iss.

zelda rulezz

Legacy Member
kheb er 1 gevonde van duitsland, maar er staat een prentje van de 2de maar volgens de titel is het de 1ste, + ik ben niet zeker of het spel dan in het engels speelbaar is...

Yuri

Legacy Member
zelda rulezz zei:
kheb er 1 gevonde van duitsland, maar er staat een prentje van de 2de maar volgens de titel is het de 1ste, + ik ben niet zeker of het spel dan in het engels speelbaar is...

Ben nu niet thuis, anders zou ik het eens checken van de eerste.

Bij de tweede kan ik zekerheid zeggen dat je de talen kan kiezen tussen engels, duits en nog een taal. Dus is zeker in het engels te spelen. De voice acting (ja, in dat spel zit er voice acting :P) is enkel Japans. Is wel even raar als je gedubte titels gewoon bent.

Yuri

Legacy Member
Als het de tweede is, is het een koopje. Als het de eerste is, dan kan je die wel goedkoper vinden normaal gezien.

Yuri

Legacy Member
Blijven zoeken, je komt ze wel eens tegen. Ik heb ook chance gehad. Zeker bij de tweede.

Intussen wat verder doen met FFVI op GBA. :D

Subai

Legacy Member
Momenteel terug Warioland II uit de kast gehaald. Ideale pauze en blijft een leuke platformer!

Riki

Legacy Member
Shining Force op GBA. Als grote fan van Fire Emblem is die wel in orde, even frustrerend als er op het einde iemand sterft. Alleen is SF een pak minder overzichtelijk dan FE en is het bijzonder irritant dat de beurten van allies en enemies door elkaar lopen.

septentrio

Legacy Member
Daarnet nog es The Unholy War opgelegd op PSX...

... nu begrijp ik weer waarom ik indertijd niet kon stoppen met het spelen van die demo...

:D

KillingRaptor

Legacy Member
Chibi-Robo! uitgespeeld, in totaal iets van 10-11 uren over gedaan. Zeker een aanrader dat voor de GameCube, hele toffe game.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan