Yuri
Legacy Member
Den_Hidde zei:kost wel watVoor de moment speel ik die op emulator, zijn hoge prijs niet echt waardt ze
![]()
Ja, das waar. Die kost echt wel veel als je die overal ziet staan. En laatst ging er ééntje boven de 100 euro weg.

Bwa, tis toch nog één van de games die deftig zijn voor hun prijs. Bij de meeste is het vooral door hun zeldzaamheid en niet door de gameplay.

zelda rulezz zei:ik heb da spel kunne kopen voor 6 euro... de label was er wel zo goed als helemaal af, khad da beter wel gekocht![]()
Voor die prijs zou ik hem alleszinds niet laten liggen hebben. Je kan dan nog altijd op zoek naar een betere versie en je kan hem intussen spelen.
