Dustar
Legacy Member
Ik ga een Saturn verpatsen en wilde 'm daarstraks nog eens even testen.
Tomb Raider erin gestoken en ja.. ineens was er weer zoveel tijd verstreken
Na een onderbreking de draad in Grim Fandango terug opgenomen, zit nu in het tweede jaar, in de havenstad. Tot nog toe vond ik het spel niet zo heel erg moeilijk, maar nu begint het toch al wat minder makkelijk te worden.
Tomb Raider erin gestoken en ja.. ineens was er weer zoveel tijd verstreken

Na een onderbreking de draad in Grim Fandango terug opgenomen, zit nu in het tweede jaar, in de havenstad. Tot nog toe vond ik het spel niet zo heel erg moeilijk, maar nu begint het toch al wat minder makkelijk te worden.

als ge weet dat een call of duty nu 4 miljoen kost. Ook wel bijgedragen aan de dood van de DC heeft zen prijs niet waar gemaakt. Toch hoop ik dat er ooit een shenmue 3 komt. Diene lost dogs dat nu uit is zal mssn wat meer hie bij aanleunen, maar sinds gta is alles zo'n beetje die stijl
mighty warrior with metal on his side!