Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KillingRaptor zei:Mijn eerste PC had zelfs geen kleurenscherm en muis.
Het was een 286, er stonden wel twee games op (Outrun en Pac-Man). Oldschool DOS als besturingssysteem.


Thin Liz zei:Onlangs m'n (recentere) Pentium 166 MMX willen opstarten maar de CMOS battery is bijna leegDan maar Dosbox gebruiken
![]()

souldoubt zei:Intussen ook begonnen aan Heart Of Darkness... ik ben weer met véél teveel dingen tegelijkertijd bezig![]()
vidiot zei:Ik ben mijn PS3 shmup achterstand wat aan het inhalen...2 springen er wel uit, nl. WTF? en The Flying Hamster. Jolly good fun!
WTF Is... - WTF? (Who's That Flying?) - YouTube
Awesome Games You've Never Played: The Flying Hamster Review (PSP mini/PS3) - YouTube


Claudio VO zei:we gaan ons eens een PSN kaart moeten kopen me dunkt
je hebt toch géén "Alien"account nodig ofzo ?![]()
vidiot zei:PSN kaart? Ik koop via mn Visa...
WTF en Hamster kan je ook spelen op PSP.

ik kijk duidelijk te weinig op de store.