Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thin Liz

Legacy Member
Onlangs m'n (recentere) Pentium 166 MMX willen opstarten maar de CMOS battery is bijna leeg :s Dan maar Dosbox gebruiken :)

Bamboebahr

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Mijn eerste PC had zelfs geen kleurenscherm en muis. :p
Het was een 286, er stonden wel twee games op (Outrun en Pac-Man). Oldschool DOS als besturingssysteem.

mijn eerste pc was een zwart-wit macintosh, had wel al een muis :p
Stonden paar games op, maar de enige die ik me nog herinner was Prince of Persia :p

Dustar

Legacy Member
Thin Liz zei:
Onlangs m'n (recentere) Pentium 166 MMX willen opstarten maar de CMOS battery is bijna leeg :s Dan maar Dosbox gebruiken :)

Als je hem een tijdje laat bollen, laadt die batterij zich dan niet op?

souldoubt

Legacy Member
dit weekend Crash Bandicoot 2 en 3 uitgespeeld, in mijn gedachten waren die toch een heel pak moeilijker.

voor de rest nog steeds bezig aan Aladdin in Nasira's Wraak, maar dat ga ik waarschijnlijk niet lang meer volhouden (overgevoelige controls aan een ijsglijbaan vol bochtjes in combinatie met weinig levens).

Intussen ook begonnen aan Heart Of Darkness... ik ben weer met véél teveel dingen tegelijkertijd bezig :s

retroboy

Legacy Member
ik ben op mijn sms super monaco GP aan het spelen en op mijn ps2 ben ik fifa 08 aan het spelen en ik ben op een game & watch donkey kong aan het spelen.

Den_Hidde

Legacy Member
souldoubt zei:
Intussen ook begonnen aan Heart Of Darkness... ik ben weer met véél teveel dingen tegelijkertijd bezig :s

Heart of darkness op psx ? hier net aangekocht straks mssn eens insteken :p
Maar eerst star trek deep space 9 op SNES :doc: get your geek on !

souldoubt

Legacy Member
Ja PSX, zalig spel, zeker eens insteken! Ik schrok wel dat hij al zo rap naar disc 2 vroeg, maar nu krijg ik het toch echt wel lastig (zit nog steeds aan het begin van disc 2) :)

Den_Hidde

Legacy Member
Ah net effe gespeeld, idd een lachen spel ! Raar genoeg behoorlijk challenging :o One hit kills of wa, not cool :)

vidiot

Legacy Member
Claudio VO zei:
we gaan ons eens een PSN kaart moeten kopen me dunkt :)
je hebt toch géén "Alien"account nodig ofzo ? :p

PSN kaart? Ik koop via mn Visa...
WTF en Hamster kan je ook spelen op PSP.

KillingRaptor

Legacy Member
Shinobi op de 3DS begonnen, fans van de Mega Drive Shinobi games die een 3DS hebben moeten deze zeker eens proberen! Speelt heel goed en de moeilijkheidsgraad ligt ook weer lekker hoog.

Claudio VO

Legacy Member
vidiot zei:
PSN kaart? Ik koop via mn Visa...
WTF en Hamster kan je ook spelen op PSP.

awel deze hé : Playstation network cards for EU | Belgium | Netherlands | Electronic First - Fast and Secure Email Delivery of Gaming Cards

visa heb ik bewust geannuleerd . to dangerous :p
ga die games zeker een downloaden :) ik kijk duidelijk te weinig op de store.
kzie dat ze nu ook PS2 games aanbieden in de download.
toch wel ergerlijk , dat ze de die niet compatibel hebben gehouden zoals op de PS360GB.
all about the benjamins.

Yurf

Legacy Member
Tony Hawk's Pro Skater 3 (PS2)

10 jaar later blijft dit een dijk van een spel: zalige soundtrack, afwisselende levels en strakke controls. :)

Private Joker

Legacy Member
Zillion via Master Gear convertor op GG. Speelt nog goed en met een gefixete Game Gear is het beeld echt wel goed. Spel zelf is beetje raar, maar schijnt dat Zillion II wel te pruimen is dus eerst de eerste versie eens onder handen genomen.

Den_Hidde

Legacy Member
Vandaag hele middag al mijn Nes games die met de letter A beginnen gespeeld.
Best game (da ik daar bij heb en vindt)= Adventure Island 2
Morgen de letters B en dat wordt wel heftig: Batman, Battletoads, Bubble Bobble, Binoic Commando,... Jeej :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan