Thorstein
Legacy Member
Sonic spinball vond ik vroeger al een buitenbeentje van de reeks.Maar uiteindelijk was het nog niet zon slechte spin-of.
In latere tijden (tot voor kort) heeft SEGA ergere sonic misbaksels uitgebracht.
Zo heb ik onlangs die "sonic the hedgehog" voor ps3 geprobeerd , die toen een reboot moest voorstellen van de reeks in next gen.
wel die game hetzelfde noemen als sonic 1 is een misdaad in mijn ogen.
Al goed dat sonic 4 en generations me wel aanstaan.
In latere tijden (tot voor kort) heeft SEGA ergere sonic misbaksels uitgebracht.
Zo heb ik onlangs die "sonic the hedgehog" voor ps3 geprobeerd , die toen een reboot moest voorstellen van de reeks in next gen.
wel die game hetzelfde noemen als sonic 1 is een misdaad in mijn ogen.
Al goed dat sonic 4 en generations me wel aanstaan.


)
)
awesome. Ik denk dat ik mij die ga bestellen, ma altijd daar in Amerika eh kunnen ze dat nu is niet hier maken !
