Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorstein

Legacy Member
Sonic spinball vond ik vroeger al een buitenbeentje van de reeks.Maar uiteindelijk was het nog niet zon slechte spin-of.
In latere tijden (tot voor kort) heeft SEGA ergere sonic misbaksels uitgebracht.
Zo heb ik onlangs die "sonic the hedgehog" voor ps3 geprobeerd , die toen een reboot moest voorstellen van de reeks in next gen.
wel die game hetzelfde noemen als sonic 1 is een misdaad in mijn ogen.
Al goed dat sonic 4 en generations me wel aanstaan.

KillingRaptor

Legacy Member
Heb nog niets goed gehoord van die Sonic the Hedgehog op PS3 en Xbox 360, zelf enkel de demo gespeeld daarvan.
Sonic 4 en Generations vond ik ook nice, en Sonic Colours op de Wii was ook een positieve verrassing!

_keeny_

Legacy Member
Gisteren nog eens Mickey Mania uitgespeeld op de snes, ik blijf het echt een prachtig spel vinden :love:

KillingRaptor

Legacy Member
StarTropics op de NES begonnen, zit in derde hoofdstuk nu. Coole game!

_keeny_

Legacy Member
ik heb startropics eens op youtube opgezocht, ziet er zeker niet slecht uit :)

Den_Hidde

Legacy Member
Na een paar weken, megadrive games te hebben gespeeld gaat hij terug in de doos (heb niks uitgespeeld bah :( )
En terug de getrouwe grijze bak aangekoppelt en hup some sweet Mario bros !
>>owh yeah duff man likes<<
Daarna mijn wii games is herspelen (ding wordt binnekort ook retro zodus, of was dat al vanaf het begin :D )

_keeny_

Legacy Member
Mijn wii is allessinds al retro denk ik, heeft hier al meer dan anderhalf jaar niet 1 keer opgestaan :p

Den_Hidde

Legacy Member
Vrije avond, dus got me some saucissons & some Tsing tao ! Like if you are down with the Chinese brewskies ! :D Nu nog een leuk megadrijf spel: Robocop vs Terminator ! Zo kick-Ass
mqcLX.jpg


Blijkbaar is er een repocart van R vs.T :o awesome. Ik denk dat ik mij die ga bestellen, ma altijd daar in Amerika eh kunnen ze dat nu is niet hier maken !
4XOtM.jpg

Claudio VO

Legacy Member
vandaag eens Fighting force ( playstation 1 ) ingestoken .

wat eigenlijk streets of rage 4 moest worden !

is echt wel een spel om met z'n 2 te spelen ; mede door z'n trage reactie tijdens de gameplay . of mss. kan het ook aan mij liggen ? maar het speelde traag. later mss. nog eens een kans geven.

doet me denken aan double dragon of golden axe op de master system :p

KillingRaptor

Legacy Member
SoulCalibur op de Dreamcast qua retro, vroeger was ik geen zo'n fan van deze serie maar nu ik hem een tijdje heb gespeeld is hij echt heel erg cool! Momenteel bezig met ieder personage de arcade uit te spelen om characters enzo te unlocken.

Erack

Legacy Member
Gisteren wonderboy bovengehaald met de bedoeling zo ver mogenlijk te geraken met 1 leven in 3 pogingen :
- Act 3 zone 3
- Act 2 Zone 4
- Act 5 zone 3

souldoubt

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Na een paar weken, megadrive games te hebben gespeeld gaat hij terug in de doos (heb niks uitgespeeld bah :( )

Hier net de Megadrive weer boven gehaald, ben me nu aan het verdiepen in Rocket Knight Adventures... in level 5 gesneuveld, straks nog eens proberen.

Mijn vriend heeft er al een hele hoop games ingestoken, maar hij houdt niks langer dan een kwartier vol. De eerste 5 minuten niks dan lovende woorden, dan wordt het 5 minuten stil en dan begint het "hoh, kakspel!" :p

Den_Hidde

Legacy Member
haha ja, dat is hier ook meestal het geval :D
Diene rocket knight kan ik wel langer spelen, maar zo de die hard mentaliteit van ik blijf proberen dat heb ik niet meer, zal ik wel terug moeten hebben als ik van die oude spellen ooit wil uit spelen.

Dennoman

Legacy Member
Gatver, Tsingtao. Gelukkig is er in China veel beter te krijgen :p Harbin beer en Yanjing beer, om maar twee te noemen :p

Den_Hidde

Legacy Member
die ander heb ik nog nie in store gezien :) ik lust het tsing tao ken wel, als ge chinees eet (of worst pekinees :) ) dan mag er wel een chinese brewski'ken bij ;)

OG_Mike

Legacy Member
_keeny_ zei:
Gisteren nog eens Mickey Mania uitgespeeld op de snes, ik blijf het echt een prachtig spel vinden :love:

Vandaag begonnen met Mickey Mania maar op de Megadrive. Vond het ook best aangename (enkel nog maar 2 eerste levels doorlopen).

Glaeden

Legacy Member
Niet echt overdreven retro maar ben op het moment nog eens Final Fantasy 8 van onder het stof aan het halen :)

cpt nice

Legacy Member
Eergisteren nog eens Donkey Kong voor op de Game Boy gespeeld. Jammer dat ik het op een color moest spelen ipv op de originele handheld :/

buzzywuzzy

Legacy Member
Glaeden zei:
Niet echt overdreven retro maar ben op het moment nog eens Final Fantasy 8 van onder het stof aan het halen :)
Ik ook. :)
Het spel speelt een stuk aangenamer nu ik weet hoe je het moet spelen. De eerste playthrough was ik maar aan het grinden om vijanden te baas te kunnen. Tevergeefs, want uw omgeving levelt met je mee. :)
Nu ligt mijn focus meer op junctioning en van begin af aan de abilities van de GF's strategisch te kiezen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan