Private Joker
Legacy Member
Heeft me ook een paar levens gekost tot ik door had wat je moest doen, maar bij nader inzicht ook wel eenvoudig.
Kan er ook wel inkomen dat het misschien te kort was toen. Moest jij voorbij de baas zijn geraakt was je waarschijnlijk een beetje teleurgesteld.
Nu terug bezig met Yoshi's Island. Eerste twee werelden overal 100 gescoord, maar ik vind die andere extra's maar niet.
Nog niet uitgespeeld want The very loooooong Cave is echt vervelend
Kan er ook wel inkomen dat het misschien te kort was toen. Moest jij voorbij de baas zijn geraakt was je waarschijnlijk een beetje teleurgesteld.
Nu terug bezig met Yoshi's Island. Eerste twee werelden overal 100 gescoord, maar ik vind die andere extra's maar niet.
Nog niet uitgespeeld want The very loooooong Cave is echt vervelend

na 5 jaar niet meer op de snes gespeeld te hebben . viel mij op hoe moeilijk die spellen soms waren vroeger , tegenover nu 
ook nog een msx ..

.

