Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Heeft me ook een paar levens gekost tot ik door had wat je moest doen, maar bij nader inzicht ook wel eenvoudig.
Kan er ook wel inkomen dat het misschien te kort was toen. Moest jij voorbij de baas zijn geraakt was je waarschijnlijk een beetje teleurgesteld.

Nu terug bezig met Yoshi's Island. Eerste twee werelden overal 100 gescoord, maar ik vind die andere extra's maar niet.
Nog niet uitgespeeld want The very loooooong Cave is echt vervelend :p

specie

Legacy Member
street fighter 2 nog eens in mijn snes gestoken vandaag :) na 5 jaar niet meer op de snes gespeeld te hebben . viel mij op hoe moeilijk die spellen soms waren vroeger , tegenover nu :p .

specie

Legacy Member
junglist_clint zei:

ik was eigenlijk vergeten dat ik nog een snes staan had :p maar bij opruimwerken op zolder een ganse doos terug gevonden met retro stuff :D ook nog een msx ..
snes wel zwaar vergeeld :(

JimmyPatterson

Legacy Member
Net begonnen met Castlevania voor de ps2.

Qua sfeer en gfx zit het wel goed maar de camera is bij momenten echt dramatisch.
Ook ben ik niet echt een fan van sommige muziekkeuze's in de game maar bon.

vidiot

Legacy Member
Dodonpachi Resurrection op X360.
Sweet bullethell...het laatste level is :crazy:.

Er zit ook een goede handleiding bij, met begrijpelijke uitleg en tips over scoresysteem, wapens ed. Dat zouden ze vaker moeten doen bij shmups.

KillingRaptor

Legacy Member
vidiot zei:
Dodonpachi Resurrection op X360.
Sweet bullethell...het laatste level is :crazy:.

Er zit ook een goede handleiding bij, met begrijpelijke uitleg en tips over scoresysteem, wapens ed. Dat zouden ze vaker moeten doen bij shmups.

Is die nu ook hier in België verschenen? Heb hem namelijk nog nergens gezien.

vidiot

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Is die nu ook hier in België verschenen? Heb hem namelijk nog nergens gezien.

In België kan je hem normaal ook kopen, ja, zelfs bij Standaard boekhandel.
Ik had de mijne blijkbaar gepreordered bij Play, stak eergisteren in de bus...merci Sinterhell!

KillingRaptor

Legacy Member
In de Standaard dan nog? In Free Record Shop enzo hebben ze hem alvast niet. :p

JimmyPatterson

Legacy Member
Super Castlevania IV (snes)
Super Ghouls N' Ghosts (snes)

Love them :love:

Private Joker

Legacy Member
Het huidige kleinekamerspellen Kirby's Dreamland en Yoshi's Island vervangen door Super Marioland 2. De levels zijn een stuk korter :p

buzzywuzzy

Legacy Member
Megaman 9. M'n skills zijn nogal roestig te noemen, want heb al 3 game over schermen gezien zonder ook maar één level uit te spelen :$

xyus89

Legacy Member
Ben terug thuis,
SNES :) Mario 3 uitspelen vooraleer ik aan Yoshi begin,

ik blijf de SNES toch zo een prachtconsole vinden.

loopie

Legacy Member
Probeer Radiant Silvergun op de Saturn nu al een tijdje uit te spelen. Getting closer...

Dan ook een wekelijkse Streets of Rage 2 sessie met mijne kameraad (alleen nog op Mania difficulty!)

Voor de rest switch ik tussen Super Ghouls n Ghosts, Dynamite Heady, Gunstar Heroes, Alien Soldier (beetje Treasure fanaat) en Castlevania Rondo of Blood (heb geen Turbografx maar wel op de Wii). Het enige recente spel waar ik nog naar terug grijp is Dark Souls.

buzzywuzzy

Legacy Member
buzzywuzzy zei:
Megaman 9. M'n skills zijn nogal roestig te noemen, want heb al 3 game over schermen gezien zonder ook maar één level uit te spelen :$
Ondertussen Hornet Man en Concrete Man een kopje kleiner gemaakt. Vooral Hornet Man is WTFFFF!!! in het begin, maar super easy eens je het patroon doorhebt. Beste PSN aankoop tot hiertoe! :niceone:

OG_Mike

Legacy Member
Weinig tijd om te gamen tegenwoordig, laatste dagen toch nog beetje gegames op Sonic Spinball. Toch raar die Sonic in een pinball-machine.

John1307

Legacy Member
Half-Life 2 voor mij! Destijds nooit gespeeld wegens een crappy computer. Zag onlangs de Orange Box voor een schijntje staan op steam, en dan maar gekocht. Beste aankoop ever, wat een spel :love:. En dan moet ik nog aan ep1 en 2 beginnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan