Vrijdagavond wat SNES gespeeld.
- Super Probetector: WTF! Zalig spel en de juiste graad van moeilijkheid om te blijven spelen

De bosses zijn echt de max en de gameplay is schitterend. Veel plezier aan beleefd in zowel co-op als single player (kort).
- Street Racer: meh... tegen ik door had welke knoppen waarvoor dienden was ik al gefrustreerd en kon het spel m'n rug op.
- Plok: weird
- Power Rangers: awesome, natuurlijk.
- Power Rangers the Movie: not so much
- Cybernator: niet slecht maar slechts kort gespeeld.
- Donkey Kong Country 3: classic, maar niet echt m'n ding (jaja, ik suck)
- Super Bomberman: Toffe multiplayer, maar septentrio is er te goed in dus heb ik niet al te lang kunnen spelen telkens
Super Probetector toch eens kijken of ik die in huis kan halen. Bestaat er geen Nintendo Super collection voor xbox360?
Verder op Sega Mega Drive Collection nog wat Comix Zone gespeeld, maar die controls zijn wat vreemd.