Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dustar

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Zo, deze voormiddag herbegonnen met Escape from Monkey Island en echt gerushed naar het deel waar de bug zat gisteren. Nu zonder problemen er voorbij geraakt en hij is uitgespeeld! Zat echt niet ver meer van het einde, een half uurtje ofzo maar...

Zo vlot uitgespeeld? Ik vond de Monkey Island serie toch niet zo makkelijk...

KillingRaptor

Legacy Member
Welja, als je eenmaal weet hoe alles gaat vlieg je er wel doorheen. :p
En aangezien ik de dag ervoor gestrand was door een bug... Dat stuk wat ik dus herspeelde had ik oorspronkelijk 9 uren over gedaan.

JimmyPatterson

Legacy Member
albinoNL zei:
Crysis 1.
Goed verhaal zit erin
Persoonlijk beter als deel 2:)


Erg retro wel:)

OT:
Momenteel bezig met Batman op de NES. Bij momenten toch wel erg pittig. Maar de awesome soundtrack zorgt ervoor dat ik blijf spelen:music:

KillingRaptor

Legacy Member
Guardian Heroes is echt awesome! Ik heb de Xbox Live Arcade versie, maar oorspronkelijk een Sega Saturn game dus het mag hier wel vermeld worden. :p
En die ogre in stage 2 jugglen om levels te farmen is echt handig! Nu heb ik het tenminste weten uit te spelen op Normal, gisteren ging ik af bij de eindbaas. Heb hem deze keer zelfs meteen op twee credits uitgespeeld, toen ik het gisteren zonder farmen probeerde was ik alle negen m'n credits kwijt.

Den_Hidde

Legacy Member
Na een beetje DK funstratie << should be a word !
xBBeo.jpg


Toch nog iets leuks instekene Bubble Bobble :cool: arcade plezier !
q4z02.jpg

Private Joker

Legacy Member
Repke waard ;)
Vanaf nu gebruik ik het woord funstratie en past inderdaad perfect bij dit spel :p

Private Joker

Legacy Member
Vrijdagavond wat SNES gespeeld.

- Super Probetector: WTF! Zalig spel en de juiste graad van moeilijkheid om te blijven spelen :p
De bosses zijn echt de max en de gameplay is schitterend. Veel plezier aan beleefd in zowel co-op als single player (kort).
- Street Racer: meh... tegen ik door had welke knoppen waarvoor dienden was ik al gefrustreerd en kon het spel m'n rug op.
- Plok: weird
- Power Rangers: awesome, natuurlijk.
- Power Rangers the Movie: not so much
- Cybernator: niet slecht maar slechts kort gespeeld.
- Donkey Kong Country 3: classic, maar niet echt m'n ding (jaja, ik suck)
- Super Bomberman: Toffe multiplayer, maar septentrio is er te goed in dus heb ik niet al te lang kunnen spelen telkens :p

Super Probetector toch eens kijken of ik die in huis kan halen. Bestaat er geen Nintendo Super collection voor xbox360?

Verder op Sega Mega Drive Collection nog wat Comix Zone gespeeld, maar die controls zijn wat vreemd.

Dennoman

Legacy Member
Ik haat de Probotector-reeks, speel gewoon Contra III dammit :p Hier zijn mijn boss runs:

[youtube]u0q7sqjxssM[/youtube]
[youtube]Tq32mI2Ac6M[/youtube]

Private Joker

Legacy Member
Ik zie het verschil niet buiten dat uw wapens precies een stuk sterker zijn dan die die wij eergisteren hadden :p

septentrio

Legacy Member

_keeny_

Legacy Member
Private Joker zei:
Vrijdagavond wat SNES gespeeld.

- Super Probetector: WTF! Zalig spel en de juiste graad van moeilijkheid om te blijven spelen :p
De bosses zijn echt de max en de gameplay is schitterend. Veel plezier aan beleefd in zowel co-op als single player (kort).
- Street Racer: meh... tegen ik door had welke knoppen waarvoor dienden was ik al gefrustreerd en kon het spel m'n rug op.
- Plok: weird
- Power Rangers: awesome, natuurlijk.
- Power Rangers the Movie: not so much
- Cybernator: niet slecht maar slechts kort gespeeld.
- Donkey Kong Country 3: classic, maar niet echt m'n ding (jaja, ik suck)
- Super Bomberman: Toffe multiplayer, maar septentrio is er te goed in dus heb ik niet al te lang kunnen spelen telkens :p

Super Probetector toch eens kijken of ik die in huis kan halen. Bestaat er geen Nintendo Super collection voor xbox360?

Verder op Sega Mega Drive Collection nog wat Comix Zone gespeeld, maar die controls zijn wat vreemd.

Plok op de snes is echt een zalig spel, als klein manneke heb ik dat spel kapotgespeeld :D het is inderdaad wel wat weird, maar dat maakt het net zo tof :p

Bamboebahr

Legacy Member
idd, Plok is zo één van die ondergewaardeerd gems, maar het speelt gewoon veel te goed :p

Fuck rayman, deze dude was de shit ^^

KillingRaptor

Legacy Member
Private Joker zei:
- Power Rangers: awesome, natuurlijk.
- Power Rangers the Movie: not so much

Power Rangers is ook één van m'n favorieten op de SNES, echt een geweldige game! Maar The Movie vind ik ook best goed eigenlijk, voor mij net niet hetzelfde niveau als de eerste maar alsnog heel cool!

Private Joker

Legacy Member
The Movie hebben we niet echt lang gespeeld omdat het gewoon anders speelde dan de eerste game. Kan wel goed zijn dat die noemenswaardig is.

Mega Bomberman aan het spelen nu in singleplayer. Kan het nog niet echt vergelijken met Super Bomberman want die enkel in multiplayer gespeeld, maar heb de indruk dat het een stuk trager gaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan