Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Dustar zei:
Gisteren Warcraft III van iemand gekregen. Ben al twee avonden in de ban van Orcs, Humans en de ondoden :) .


En terecht! één van de weinige pc games die me echt dagen aan mijn pc heeft gekluisterd :love:

KillingRaptor

Legacy Member
Ninja Gaiden nog steeds, zit in Chapter 9 momenteel. En die helikopter uitschakelen zonder health potions is een pain in the... -_-

souldoubt

Legacy Member
Donkey Kong Country
en tussendoor nog wat Game Boy games (Adventures Of Star Saver, Mickey's Dangerous Chase en Talespin zijn de laatst uitgespeelde)

Dustar

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
En terecht! één van de weinige pc games die me echt dagen aan mijn pc heeft gekluisterd :love:

Warcraft II heeft me indertijd ook lang kunnen bekoren. heb nadien nog de uitbreiding erop ( Beyond the Dark Portral ) uitgespeeld.
was nog in de periode van Warcraft vs C&C, waar is de tijd :-)

Yurf

Legacy Member
Momenteel speel ik een Castlevania: The Dracula X Chronicles op PSP, een remake van Dracula X: Rondo of Blood (niet in Europa verschenen). Het bevat ook de originele versie en Castlevania: Symphony of the Night. :)

Leuk spel, maar al een paar keer serieus gevloekt. :D

Den_Hidde

Legacy Member
Yurf zei:
Momenteel speel ik een Castlevania: The Dracula X Chronicles op PSP, een remake van Dracula X: Rondo of Blood (niet in Europa verschenen). Het bevat ook de originele versie en Castlevania: Symphony of the Night. :)

Leuk spel, maar al een paar keer serieus gevloekt. :D

Der is toch een port van op de snes dacht ik ? Castlevania a vampires kiss ?
Damm ik heb mijn psp onlangs weg gedaan, had ik geweten dat die er op was had ik het mssn nog gehouden, ben wel fan van de castlevania's :p

KillingRaptor

Legacy Member
Ja er is inderdaad een port van op de SNES, maar die speelt toch heel anders dan het origineel.

Claudio VO

Legacy Member
Yurf zei:
Momenteel speel ik een Castlevania: The Dracula X Chronicles op PSP, een remake van Dracula X: Rondo of Blood (niet in Europa verschenen). Het bevat ook de originele versie en Castlevania: Symphony of the Night. :)

Leuk spel, maar al een paar keer serieus gevloekt. :D

souldoubt zei:
Daar heb ik mijn vriend ook serieus op horen vloeken :p

der zijn d'er nog :$
alles memorizeren ;) en 20x herbeginnen :D

junglist_clint

Legacy Member
puh, de laatste tijd zwaar blijven hangen in carmageddon tdr 2000 :D

junglist_clint

Legacy Member
Ik vind alle carmageddons goed. Beetje rammen en opdrachtjes doen :)

KillingRaptor

Legacy Member
Ninja Gaiden op Xbox zonet uitgespeeld. Heb me enorm vermaakt met deze, heeft zo'n 10 uren geduurd in totaal en makkelijk was hij zeker niet (maar dat is algemeen bekend over de game)! Enige minpunt voor mij was de camera, die werkte soms echt niet mee en dat kwam zeker niet ten goede bij platformstukken.

forloRn_

Legacy Member
Aan Super Mario 64 begonnen. Ik vind hem wel een streep moeilijker dan de Super Mario Galaxies, maar dat ligt eerlijk gezegd ook aan de middelmatige controls en camera.

junglist_clint

Legacy Member
mario 64 heeft ook slechte camera, maarja welke game had het niet. Voor de rest wel de moeite maar aardig moeilijk ook.

KillingRaptor

Legacy Member
Vandaag nog eens de NES bovengehaald, me vooral geamuseerd met Nintendo World Cup, Gradius en Punch-Out!

JimmyPatterson

Legacy Member
Amplitude (PS2)

Nooit gespeeld gehad tot op vandaag en damn; :love:
Super fijne rythm game met een redelijke instapdrempel:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan