JimmyPatterson
Legacy Member
Dustar zei:Gisteren Warcraft III van iemand gekregen. Ben al twee avonden in de ban van Orcs, Humans en de ondoden.
En terecht! één van de weinige pc games die me echt dagen aan mijn pc heeft gekluisterd

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dustar zei:Gisteren Warcraft III van iemand gekregen. Ben al twee avonden in de ban van Orcs, Humans en de ondoden.

JimmyPatterson zei:En terecht! één van de weinige pc games die me echt dagen aan mijn pc heeft gekluisterd![]()

Yurf zei:Momenteel speel ik een Castlevania: The Dracula X Chronicles op PSP, een remake van Dracula X: Rondo of Blood (niet in Europa verschenen). Het bevat ook de originele versie en Castlevania: Symphony of the Night.
Leuk spel, maar al een paar keer serieus gevloekt.![]()

Yurf zei:Leuk spel, maar al een paar keer serieus gevloekt.![]()

Yurf zei:Momenteel speel ik een Castlevania: The Dracula X Chronicles op PSP, een remake van Dracula X: Rondo of Blood (niet in Europa verschenen). Het bevat ook de originele versie en Castlevania: Symphony of the Night.
Leuk spel, maar al een paar keer serieus gevloekt.![]()
souldoubt zei:Daar heb ik mijn vriend ook serieus op horen vloeken![]()

en 20x herbeginnen 
junglist_clint zei:puh, de laatste tijd zwaar blijven hangen in carmageddon tdr 2000![]()