Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dustar

Legacy Member
In die tijd had je ook Heretic, ROTT, Hexen, Jedi Knight ( opvolgers Dark Forces ), Unreal, Half Life ...
Deze week nog Warzone ondekt; hier kan je van oude spellen, waaronder Outlaws, in multiplayer spelen.

Thin Liz

Legacy Member
ROTT... was best wel vrij zwaar spel, een kleine grafisch mijlpaal ook. Ik herinner me dat 'raampke' kleiner te zetten tot op het moment dat het niet meer 'schokte' :) (om bij het kleinste te zien 'buy a 486' of zoiets :p). Vooral veel soorten raketten in dat spel :)

Dustar

Legacy Member
Thin Liz zei:
ROTT... was best wel vrij zwaar spel, een kleine grafisch mijlpaal ook. Ik herinner me dat 'raampke' kleiner te zetten tot op het moment dat het niet meer 'schokte' :) (om bij het kleinste te zien 'buy a 486' of zoiets :p). Vooral veel soorten raketten in dat spel :)

Ik was indertijd een gelukkige 486DX2 bezitter; het spel speelde vrij goed.
Het knappe vond ik dat je sommige vijanden kon neerschieten, waarop ze deden alsof ze dood waren om je nadien in de rug aan te kunnen vallen. Zulke dingen zag je op de 8/16bit consoles niet :-)

Den_Hidde

Legacy Member
De nintendo versie is ook hetzelfde, al lijken de kleuren op de SMS iets feller.
Het is een zeer moeilijk spel vind ik, maar niet omdat de uitdaging hard is, maar omdat het slecht desgined is vb. de spring afstand is gwn overdreven en als ge valt van een hoogte krijgde damage, buh.
Al moet ik zeggen dat ik wel een Star wars feel had bij het spelen

Private Joker

Legacy Member
Of het een port is weet ik niet (betwijfel het). Ik heb er weinig kennis over over de achtergrond van games (ports, sequels, prequels, etc..).

Het is inderdaad erg moeilijk door de besturing. Bij het springen glijd je nog een stukje verder soms en het springen zelf is ook al bizar...

mazonemayu

Legacy Member
van de week Carrier eens opgezet, puur om te bekijken; ben er ineens aan blijven plakken ;)

KillingRaptor

Legacy Member
Castle of Illusion op Master System is inderdaad een geweldige game! Heb hem enkele maanden terug ook nog eens uitgespeeld.

Exasephiroth

Legacy Member
Gisteren Blackhawk op SNES gespeeld.
ik vind het de voorloper van Abe's Oddyssee; alleen heb je zelf een gun.
Echt de speelstijl is perfect hetzelfde. Logge manier van lopen & springen. Je kunt ook op die vreemde manier rollen. Voor iedere beweging moet je stoppen. Methode van praten is dezelfde. Ook een creepy sfeer. 't is echt grappig hoe gelijkend het is. & hij is dus goed.

Den_Hidde

Legacy Member
Super nintendo nog is afgestoft en één van mijn all time favorites uitgehaald
>>Terranigma<<
Echt een topper dit!

vidiot

Legacy Member
Radiant Silvergun, de 'daddy of all shmups', op XBox360.

Man man man, meedogenloos moeilijk, een echte uitdaging, memorizeren, juiste wapen op de juiste moment, chainen, destruction bonussen voor bosses, ...
Waar is de tijd dat ik dat uitspeelde...voorlopig is het echt afzien, maar bon kga er mij terug wat mee bezig houden.

forloRn_

Legacy Member
Thin Liz zei:
ROTT... was best wel vrij zwaar spel, een kleine grafisch mijlpaal ook. Ik herinner me dat 'raampke' kleiner te zetten tot op het moment dat het niet meer 'schokte' :) (om bij het kleinste te zien 'buy a 486' of zoiets :p). Vooral veel soorten raketten in dat spel :)

Ludicrous gibs!

KillingRaptor

Legacy Member
Ninja Gaiden op Xbox vandaag begonnen. Damn, het spel is zijn reputatie zeker waard... Al 10 keer ofzo mogen herproberen bij de baas in Chapter 2 voor ik hem eindelijk verslagen had. Dit belooft wat...

K0RNMA5T3S

Legacy Member
American McGee's Alice.

heel toffe platformer
en ongelofelijke sfeer

KillingRaptor

Legacy Member
Iemand anders hier al Ninja Gaiden op Xbox gespeeld? Net Chapter 3 uitgespeeld en de baas daarvan was makkelijk, terwijl die van Chapter 2 echt moeilijk was vond ik... Is het gewoon zo of had ik gewoon geluk bij die van Chapter 3?

JimmyPatterson

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Iemand anders hier al Ninja Gaiden op Xbox gespeeld? Net Chapter 3 uitgespeeld en de baas daarvan was makkelijk, terwijl die van Chapter 2 echt moeilijk was vond ik... Is het gewoon zo of had ik gewoon geluk bij die van Chapter 3?


Nope; de baas bij chapter 3 is idd één van de gemakkelijkste uit het spel:p
En als ik het me goed herinner, heeft chapter 4 zelfs geen eindbaas; could be wrong though :unsure:

OT:
Dr.Mario op de NES.

Loving it :love:

KillingRaptor

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Nope; de baas bij chapter 3 is idd één van de gemakkelijkste uit het spel:p
En als ik het me goed herinner, heeft chapter 4 zelfs geen eindbaas; could be wrong though :unsure:

OT:
Dr.Mario op de NES.

Loving it :love:

Inderdaad, geen baas in Chapter 4. Benieuwd hoelang de game duurt eigenlijk, nu net in Chapter 5 aangekomen.

Dustar

Legacy Member
Gisteren Warcraft III van iemand gekregen. Ben al twee avonden in de ban van Orcs, Humans en de ondoden :) .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan