Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thin Liz zei:ROTT... was best wel vrij zwaar spel, een kleine grafisch mijlpaal ook. Ik herinner me dat 'raampke' kleiner te zetten tot op het moment dat het niet meer 'schokte'(om bij het kleinste te zien 'buy a 486' of zoiets
). Vooral veel soorten raketten in dat spel
![]()

He die screens lijken keihard op 'Star Wars' op de GB die ik vroeger speelde. Was dat dan een port van de SMS versie?Private Joker zei:Net een half uur Star Wars gespeeld op Master System. My god, er zitten slechte spellen in de SMS bibliotheek
In ieder geval, het blijft Star Wars, maar ik ga het alvast diep weg stoppen...
RGR Thirteen! - Private Joker's Master System Collection

Thin Liz zei:ROTT... was best wel vrij zwaar spel, een kleine grafisch mijlpaal ook. Ik herinner me dat 'raampke' kleiner te zetten tot op het moment dat het niet meer 'schokte'(om bij het kleinste te zien 'buy a 486' of zoiets
). Vooral veel soorten raketten in dat spel
![]()
KillingRaptor zei:Iemand anders hier al Ninja Gaiden op Xbox gespeeld? Net Chapter 3 uitgespeeld en de baas daarvan was makkelijk, terwijl die van Chapter 2 echt moeilijk was vond ik... Is het gewoon zo of had ik gewoon geluk bij die van Chapter 3?



JimmyPatterson zei:Nope; de baas bij chapter 3 is idd één van de gemakkelijkste uit het spel
En als ik het me goed herinner, heeft chapter 4 zelfs geen eindbaas; could be wrong though
OT:
Dr.Mario op de NES.
Loving it![]()