Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Nog geen 30 cent per uur betaald, koopje ;)

Niet aan het spelen op deze moment, maar game night gehad twee dagen dinsdag en blogje geschreven:

The Mega Drive Experience - Private Joker's Master System Collection

Games gespeeld:

Gunstar Heroes = vet
Street Fighter II CE = so so, not my genre
Robocop 3 = nice
Altered Beast = niet lang genoeg gespeeld, maar interessant concept
Golden Axe = meh, lijkt te veel op de sms versie en niet onder de indruk
Sonic 3 = nuff said
Teenage Mutant Ninja Turtles: the Hyperstone Heist = cool spel, moet nog eens de single player kunnen spelen denk ik.

KillingRaptor

Legacy Member
Niet om te zeuren ofzo hoor, maar de Mega Drive versie van Golden Axe is toch tig keer beter dan de Master System versie? :p

Private Joker

Legacy Member
Mja, kan zijn hoor, maar niet echt lang gespeeld gewoon omdat het er teveel op leek in het begin. Exact dezelfde levels met betere graphics.
Dan maar terug Gunstar Heroes gespeeld :)

KillingRaptor

Legacy Member
Dezelfde levels ja, maar je kan met meerdere personages spelen en een multiplayer mode. En voor mij speelt het ook lekkerder weg op de Mega Drive dan op Master System.

spade VI

Legacy Member
Allright, in bad, Aalstje doen en dan beginnen aan "FF VII" en ditmaal blijf ik de teef spelen tot het me boeit en helemaal uit is, godverdomme

Yurf

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Dezelfde levels ja, maar je kan met meerdere personages spelen en een multiplayer mode. En voor mij speelt het ook lekkerder weg op de Mega Drive dan op Master System.

Eerlijk gezegd vind ik het zelfs op MD nog niet lekker spelen. Die hit detection in de Golden Axe games vind ik maar matig, waardoor ik er maar weinig plezier aan beleef.

spade VI zei:
Allright, in bad, Aalstje doen en dan beginnen aan "FF VII" en ditmaal blijf ik de teef spelen tot het me boeit en helemaal uit is, godverdomme

That's the spirit! :niceone: Let op, het gevaar bestaat dat bepaalde nummers van de soundtrack voor eeuwig in uw geheugen blijven rondspoken. :music: Naar mijn mening de beste soundtrack ooit in een game.

KillingRaptor

Legacy Member
En de eerste uitgespeelde game op m'n Dreamcast is een feit! Sonic Adventure is volledig uit, dus alle verhaallijnen gedaan.

Nirron

Legacy Member
Spider-Man/X-Men: Arcade's Revenge. Leuk spel behalven met Storm spelen is beetje hatelijk.

Den_Hidde

Legacy Member
Niks :( Zat net een kwartier naar men games te zien en kweet niet wa kiezen :) damm it ! dringend new games nodig !

Iemand een suggestie ? I'm feeling psx maar met nes doet ge nooit fout hier :)

KillingRaptor

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Niks :( Zat net een kwartier naar men games te zien en kweet niet wa kiezen :) damm it ! dringend new games nodig !

Iemand een suggestie ? I'm feeling psx maar met nes doet ge nooit fout hier :)

Final Fantasy, ben je meteen voor x aantal uren zoet.

SideShow

Legacy Member
Limbo uitgespeeld, op pc :) pracht van een spelletje

Ook af en toe Left 4 dead 2 ... voor 10 gekocht in de steam solden

Den_Hidde

Legacy Member
Diene op de nes ?
Of eentje op psx ? ik vond 9 wel goed mssn 7 nog is doen :)

Yurf

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Iemand een suggestie ? I'm feeling psx maar met nes doet ge nooit fout hier :)

De volgende reeksen zijn héél leuk:

Crash Bandicoot
Spyro
Syphon Filter

De kans zit er natuurlijk in dat je ze al hebt. :D

Den_Hidde

Legacy Member
Wel het zal u verbazen, ik heb ze niet :D heb nog niet lang een playstation one (n64 indertijd... duh)
Crash is wel fijn jaaah... ik ga voor crash dan moet ge niet na denken :D thx good call !

Den_Hidde

Legacy Member

KillingRaptor

Legacy Member
Grandia is ook nog een aanrader, ook geweldige RPG!

Als je meer voor de actie wil gaan kan ik Dino Crisis 2 aanraden, en natuurlijk mag Metal Gear Solid ook niet ontbreken tussen aanraders! De games die Yurf aanraadde zijn zeker ook goede, al ben ik persoonlijk niet zo voor Syphon Filter te vinden (maar da's persoonlijke smaak).

Yurf

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Wel het zal u verbazen, ik heb ze niet :D heb nog niet lang een playstation one (n64 indertijd... duh)
Crash is wel fijn jaaah... ik ga voor crash dan moet ge niet na denken :D thx good call !

Crash Bandicoot 2 vind ik persoonlijk de beste. ;) Eigenlijk zijn ze alledrie super, al zal de eerste wat beperkt lijken vergeleken met de rest, als je 2 of 3 eerst speelt. Desondanks blijft ook de eerste een topper, zeker met die deuntjes die in je hoofd blijven hangen.

Het deuntje van het Hog Wild level is hilarisch (eens je dat level gespeeld hebt, ga je het nooit meer vergeten :D):

[youtube]hpevyPrwIio[/youtube]

EDIT: Wat Killingraptor zegt, klopt: Dino Crisis 2 is de beste shooter op PS1 naar mijn mening.

Den_Hidde

Legacy Member
@killingraptor: metal gear zowiezo :) en dino crisis was wel leuk ja. Diene grandia wil ik precies ook nog is checken :p

@yurf: het wordt Crash bash :D

Yurf

Legacy Member
Den_Hidde zei:
@killingraptor: metal gear zowiezo :) en dino crisis was wel leuk ja. Diene grandia wil ik precies ook nog is checken :p

@yurf: het wordt Crash bash :D

Crash Bash is wel heel wat minder dan de overige uit de reeks. Dat is ook geen platformer meer, maar een partygame. Ik heb u gewaarschuwd! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan