KillingRaptor
Legacy Member
Private Joker zei:Ja, naar 't schijnt is het nodig hé?!![]()
Als je niet wil verdwalen op den duur is het inderdaad handig ja.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Private Joker zei:Ja, naar 't schijnt is het nodig hé?!![]()

KillingRaptor zei:Eternal Darkness op de GameCube begonnen deze voormiddag, zeker niet slecht tot nu toe.
spade VI zei:Ik wil beginnen aan FFVII. Maar in het begin is die game zo fucking boring...Iemand verzekerde me dat de game echter echt goed word maar ik kan het nooit volhouden om zover te spelen....is de game echt de moeite ??

Private Joker zei:Troost u, ik vond er ook niet echt iets aan...![]()

KillingRaptor zei:Nog steeds bezig met Eternal Darkness, denk dat het einde begint te naderen maar zit momenteel in een kut chapter... Personage waar ik nu moet mee spelen heeft echt veel te weinig health.


forloRn_ zei:Het bad al eens van dichtbij bekeken?
Beestig spel, Eternal Darkness. Ik zou het eens opnieuw moeten spelen maar ik durf niet.![]()

red Bulleke zei:Eternal Darkness staat nog altijd op mijn wishlist... Tijd om daar verandering in te brengen als ik dat hier allemaal zo lees![]()

spade VI zei:Ik wil beginnen aan FFVII. Maar in het begin is die game zo fucking boring...Iemand verzekerde me dat de game echter echt goed word maar ik kan het nooit volhouden om zover te spelen....is de game echt de moeite ??