Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Eternal Darkness op de GameCube begonnen deze voormiddag, zeker niet slecht tot nu toe.

Den_Hidde

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Eternal Darkness op de GameCube begonnen deze voormiddag, zeker niet slecht tot nu toe.

nooit ver op geraakt, niet echt mijn genre, al vond ik het wel een leuke atmosfeer hebben.

Heb hier nog een stapel games liggen dat ik moe testen, maar door de aankoop van het geweldige xenoblade kom ik er niet aan toe.
Al is er eentje uit de hoop dat in mijn been bijt: Star trek invasion op de psx >>let's check it out<<

spade VI

Legacy Member
heb er net een vrij lange sessie mortal kombat op sega master system opzitten, maar ik geraak dus echt nooit verder dan endurance 3...fuck

KillingRaptor

Legacy Member
Nog steeds bezig met Eternal Darkness, denk dat het einde begint te naderen maar zit momenteel in een kut chapter... Personage waar ik nu moet mee spelen heeft echt veel te weinig health.

spade VI

Legacy Member
Ik wil beginnen aan FFVII. Maar in het begin is die game zo fucking boring...Iemand verzekerde me dat de game echter echt goed word maar ik kan het nooit volhouden om zover te spelen....is de game echt de moeite ??

KillingRaptor

Legacy Member
Ik vind hem, samen met FFIX en FFVI, de beste uit de reeks. Zeker blijven doorspelen!

Yurf

Legacy Member
spade VI zei:
Ik wil beginnen aan FFVII. Maar in het begin is die game zo fucking boring...Iemand verzekerde me dat de game echter echt goed word maar ik kan het nooit volhouden om zover te spelen....is de game echt de moeite ??

Volhouden, het spel bloeit volledig open na het begin (lees: na 5-10u). :)

red Bulleke

Legacy Member
Private Joker zei:
Troost u, ik vond er ook niet echt iets aan... :unsure:

Idem hierzo... en vrijwel 't zelfde gevoel bij iedere game dat van dichtbij of veraf op een rpg trekt :)

forloRn_

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Nog steeds bezig met Eternal Darkness, denk dat het einde begint te naderen maar zit momenteel in een kut chapter... Personage waar ik nu moet mee spelen heeft echt veel te weinig health.

Het bad al eens van dichtbij bekeken? :D

Beestig spel, Eternal Darkness. Ik zou het eens opnieuw moeten spelen maar ik durf niet. :$

KillingRaptor

Legacy Member
forloRn_ zei:
Het bad al eens van dichtbij bekeken? :D

Beestig spel, Eternal Darkness. Ik zou het eens opnieuw moeten spelen maar ik durf niet. :$

Ja, dat was wel een goede scene. :p
Echt een schrikmoment vond ik het niet weliswaar, maar dat heb ik maar zeer weinig in games. Het is vooral de sfeer die het hem doet in Eternal Darkness.

red Bulleke

Legacy Member
Eternal Darkness staat nog altijd op mijn wishlist... Tijd om daar verandering in te brengen als ik dat hier allemaal zo lees :p

KillingRaptor

Legacy Member
Hij is zeker de moeite ja.
Al heb ik momenteel niet veel zin om verder te spelen omdat dat éne personage zo snel doodgaat en je komt constant van die sterkere monsters tegen... :p

Laurkes

Legacy Member
Torchlight ;)
in afwatching van diablo 3
edit: oei ik zit hier verkeed. SOrry jongens ;)

Nirron

Legacy Member
red Bulleke zei:
Eternal Darkness staat nog altijd op mijn wishlist... Tijd om daar verandering in te brengen als ik dat hier allemaal zo lees :p

Ik zie die vaak op rommelmarkten. Misschien moet ik die eens oppikken van plaats te laten liggen :)

Savatar

Legacy Member
spade VI zei:
Ik wil beginnen aan FFVII. Maar in het begin is die game zo fucking boring...Iemand verzekerde me dat de game echter echt goed word maar ik kan het nooit volhouden om zover te spelen....is de game echt de moeite ??

Ja.

Ontopic:

Castlevania: Symphony of the Night op PSX.

Pure klasse!

JimmyPatterson

Legacy Member
Eternal Darkness is echt awesome:p
Is een spel dat meermaals met u "fucked" (memorycard corrupted, plafond/vloer die van plaats wisselen etc). Een van de weinige GC die ik heb uitgespeeld:p


Ik vind Castlevania IV beter dan Symphony of the Night:p
But that's just me:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan