Exasephiroth
Legacy Member
Nightfall zei:Joe & Mac: caveman ninja, net nog eens uitgespeeld op SNES.
Nu ga ik voor battletoads: battlemaniacs met mijn broer
Nice. Die laatste baas is echt moeilijk & die ijsstage ook.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nightfall zei:Joe & Mac: caveman ninja, net nog eens uitgespeeld op SNES.
Nu ga ik voor battletoads: battlemaniacs met mijn broer
JimmyPatterson zei:Castlevania IV
dat blijft toch een van mijn favorieten op de snes 
Essit zei:Phantasmagoria in dosbox![]()
Thorstein zei:Mafia is een geweldige game tenminste als je hem op PC speelt.
De PS2 en xbox ports waren nogal snel en klumsy gemaakt.
Eigenlijk het tegenover gestelde dan de dag van vandaag waar de console versies nogal vaak primeren tegen over PC.
Private Joker zei:Phantasy Star op Master System
Eerste indrukken zijn echt goed. Toffe soundtrack en niet te moeilijk in het begin![]()
