Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yurf zei:Crash Bash is wel heel wat minder dan de overige uit de reeks. Dat is ook geen platformer meer, maar een partygame. Ik heb u gewaarschuwd!![]()
paar leuke minigames in, ma vaak herhaling.
anders verzamel ik hier binnekort veel te veel 

Exasephiroth zei:Bezig met Mutant Rampage Bodyslam op CD-I. Zowaar de eerste game op CD-I die tof is om te spelen. Ook het eerste spel waarvoor de 3 *** knoppen elk een aparte functie hebben.
)
Psyt3k zei:Tis zalig om nog eens zo'n oldskool shooter te spelen. Die level designs en backgrounds zijn echt hypnotiserend
Private Joker zei:Vib Ribbon
![]()



KillingRaptor zei:Killer Instinct op SNES zonet zitten spelen met die nieuwe arcadestick die ik ervoor heb, dit spel gaat echt wel een heel stuk beter nu! Ik krijg er warempel een deel combo's uit.
Verder ook alvast begonnen met Evolution op de Dreamcast, best wel een coole RPG nog.

Yuri zei:Ik wil nog eens Killer Instinct tegen jou spelen.![]()

Thx for the tip! Ik herinner me die naam nog. Ga dat eens youtubenDustar zei:'t Is iets jonger, maar naast Phantasmagoria ben ik ook met Outlaws ( Dark Forces engine) bezig. Denk dat dat zowat de enige far-west fps moet zijn. Weet me zeker zo te bekoren als de latere fps'en aka UT etc.
Kheb vroeger veel van die shooters gespeeld met mn neef die ik me nu niet meer herinner. Kwas toen 4 a 5 jaar ofzo, alleszins nog kleuterklasje. Dark Forces heb ik toen waarschijnlijk ook gespeeld, want toen ik de Star Wars films voor het eerst zag aan mn 10 jaar ofzo dacht ik "hey ik herken die witte mannekes precies van ergens" :d omgekeerde wereld. Quake 1 heb ik toen ook gespeeld. Kherinner me nog dat ik toen niet snapte dat er naast Doom nog fps'en waren en mn neef zei toen dat we "Doom 3" aan het spelen waren 