Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dustar

Legacy Member
Phantasmagoria. De sfeer zit er goed in. Prachtige muziek, die maakt het 'm.

Den_Hidde

Legacy Member
Yurf zei:
Crash Bash is wel heel wat minder dan de overige uit de reeks. Dat is ook geen platformer meer, maar een partygame. Ik heb u gewaarschuwd! :p

Idd ben het al rap beu :D paar leuke minigames in, ma vaak herhaling.
Reeksken lijkt me wel de moeite, maar alles op zijn tijd :) anders verzamel ik hier binnekort veel te veel :p

buzzywuzzy

Legacy Member
Vandaag een dik anderhalf uur middagpauze gehad op het werk, tussen de cursussen in.
Behoorlijk wat Fighting games gespeeld op de arcade-kast. Garou: Mark of the wolf, Tekken 2, Tekken Tag Tournament, Hyper Street Fighter 2, Killer Instict 2.
Tekken was echt de enige reeks waarbij ik geen verhaal had tegen de tegenstand. Flawless defeat streak :(

Exasephiroth

Legacy Member
Bezig met Mutant Rampage Bodyslam op CD-I. Zowaar de eerste game op CD-I die tof is om te spelen. Ook het eerste spel waarvoor de 3 *** knoppen elk een aparte functie hebben.

Thin Liz

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Bezig met Mutant Rampage Bodyslam op CD-I. Zowaar de eerste game op CD-I die tof is om te spelen. Ook het eerste spel waarvoor de 3 *** knoppen elk een aparte functie hebben.

Idd, één van de weinige leuke spellen op CD-I. Je had ook nog zo'n Samurai-game, en een F1-racer..., die vielen ook best mee. (en ohja, the 7th Guest natuurlijk :) )

mazonemayu

Legacy Member
juist Soul Reaver nog eens uitgespeeld, was er na 10 jaar nog zo van onder de indruk dat ik meteen t vervolg & blood omen 2 dan maar vr de pc heb besteld (ik weiger uiteraard n ps2 te kopen LOL) ;)

Psyt3k

Legacy Member
Net The Ultimate Doom uitgespeeld op hard (nightmare nog niet geprobeerd).

En nu bezig met Doom II Hell on Earth :)

Had die vroeger al uitgespeeld op psx, maar nog niet op pc.
Tis zalig om nog eens zo'n oldskool shooter te spelen. Die level designs en backgrounds zijn echt hypnotiserend

Dustar

Legacy Member
Psyt3k zei:
Tis zalig om nog eens zo'n oldskool shooter te spelen. Die level designs en backgrounds zijn echt hypnotiserend

't Is iets jonger, maar naast Phantasmagoria ben ik ook met Outlaws ( Dark Forces engine) bezig. Denk dat dat zowat de enige far-west fps moet zijn. Weet me zeker zo te bekoren als de latere fps'en aka UT etc.

Private Joker

Legacy Member
Bij septentrio thuis ooit eens geprobeerd, maar nog niet zelf. Morgen eens testen, maar ik heb meer twee CD's hier liggen en zijn beide Black Eyed Peas :$
Zal wel iets geven :p

Vraagje daarover, worden de combinaties gebaseerd op bepaalde klanken/tonen of puur op het ritme van het liedje? Hoe bepalen ze dan de combinaties of is dat ook aan de hand van ritme/toon/bps?

KillingRaptor

Legacy Member
Geen idee hoe het zit met die combinaties, heb wel al ondervonden dat het bij het éne nummer beter gaat dan bij het andere.

KillingRaptor

Legacy Member
Killer Instinct op SNES zonet zitten spelen met die nieuwe arcadestick die ik ervoor heb, dit spel gaat echt wel een heel stuk beter nu! Ik krijg er warempel een deel combo's uit. :p

Verder ook alvast begonnen met Evolution op de Dreamcast, best wel een coole RPG nog.

Yuri

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Killer Instinct op SNES zonet zitten spelen met die nieuwe arcadestick die ik ervoor heb, dit spel gaat echt wel een heel stuk beter nu! Ik krijg er warempel een deel combo's uit. :p

Verder ook alvast begonnen met Evolution op de Dreamcast, best wel een coole RPG nog.

Ik wil nog eens Killer Instinct tegen jou spelen. :)

KillingRaptor

Legacy Member
Evolution op de Dreamcast, zonet de eerste dungeon ervan uitgespeeld.

Psyt3k

Legacy Member
Dustar zei:
't Is iets jonger, maar naast Phantasmagoria ben ik ook met Outlaws ( Dark Forces engine) bezig. Denk dat dat zowat de enige far-west fps moet zijn. Weet me zeker zo te bekoren als de latere fps'en aka UT etc.
Thx for the tip! Ik herinner me die naam nog. Ga dat eens youtuben :) Kheb vroeger veel van die shooters gespeeld met mn neef die ik me nu niet meer herinner. Kwas toen 4 a 5 jaar ofzo, alleszins nog kleuterklasje. Dark Forces heb ik toen waarschijnlijk ook gespeeld, want toen ik de Star Wars films voor het eerst zag aan mn 10 jaar ofzo dacht ik "hey ik herken die witte mannekes precies van ergens" :d omgekeerde wereld. Quake 1 heb ik toen ook gespeeld. Kherinner me nog dat ik toen niet snapte dat er naast Doom nog fps'en waren en mn neef zei toen dat we "Doom 3" aan het spelen waren :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan