K0RNMA5T3S
Legacy Member
Golden Axe
vroeger heb ik die veel gespeeld, maar nu kan ik er echt niets meer van
ik ben zelfs nog niet aan de 2 campsite geraakt
ik heb vooral problemen met dieptezicht, ik zit constant op het verkeerde niveau te slaan
EDIT:
komaan ik word zelfs slechter, ik raak zelfs niet meer aan de eerste campsite
vroeger heb ik die veel gespeeld, maar nu kan ik er echt niets meer van
ik ben zelfs nog niet aan de 2 campsite geraakt

ik heb vooral problemen met dieptezicht, ik zit constant op het verkeerde niveau te slaan
EDIT:
komaan ik word zelfs slechter, ik raak zelfs niet meer aan de eerste campsite



)