Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Golden Axe
vroeger heb ik die veel gespeeld, maar nu kan ik er echt niets meer van
ik ben zelfs nog niet aan de 2 campsite geraakt :s

ik heb vooral problemen met dieptezicht, ik zit constant op het verkeerde niveau te slaan

EDIT:
komaan ik word zelfs slechter, ik raak zelfs niet meer aan de eerste campsite

KillingRaptor

Legacy Member
Escape From Monkey Island deze voormiddag begonnen. De humor is alvast weer volop aanwezig in deze!

Dimitris

Legacy Member
Die oude Aladdin platformer. Toch wel echt goed voor een film-game.

Ik weet dat er verschillende versies zijn van die platformer, iemand een mening over wat de beste versie is?

Dennoman

Legacy Member
... of de NES-versie :p

Maat van mij, beetje een NES-expert, noemde de NES-port van Aladdin de slechtste game in de PAL NES library.

KillingRaptor

Legacy Member
RSCA_NIELS zei:
MD versie , met voorsprong

Volledig mee akkoord! Gevolgd door de SNES versie voor mij. Master System versie vond ik een heel stuk minder, maar alsnog een toffe game eigenlijk.

Private Joker

Legacy Member
RSCA_NIELS zei:
naaaah MD :p

ik heb hier btw een lijst met 169 PAL master system releases , klopt dat een beetje denk je ?

Weet ik wel.

Die lijst klopt totaal niet. Zijn er zo'n 280.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Vandaag nog eens Golden Axe hernieuw geprobeerd.
Het ging al heel wat beter (nujah, nog steeds niet echt heel goed.)

de eerste 3 levels complete zonder een continue te gebruiken. maar in lvl 4 heb ik zitten prutsen en alle continues opgebruikt

EDIT:
vandaag vroeger thuis dan verwacht
nog eens de Megadrive opgestart en
Golden Axe 2, Sonic en Sonic 3 gespeeld.
daarna ook nog Golden Axe 3, Super Thunder Blade gespeeld op de xbox (Sega megadrive UC)

KillingRaptor

Legacy Member
Episode 1 van Duke Nukem II uitgespeeld, op naar Episode 2 nu! Denk dat ik vandaag toch ga herbeginnen met Escape from Monkey Island ook, nu gewoon opletten wanneer ik save en rushen tot het deel waar ik zat. :p

KillingRaptor

Legacy Member
Zo, deze voormiddag herbegonnen met Escape from Monkey Island en echt gerushed naar het deel waar de bug zat gisteren. Nu zonder problemen er voorbij geraakt en hij is uitgespeeld! Zat echt niet ver meer van het einde, een half uurtje ofzo maar...

sluysen

Legacy Member
Block-Out (wel in dosbox aangezien ik geen megadrive bij me heb tijdens de les :D)

KillingRaptor

Legacy Member
Fallout op PC begonnen deze namiddag. Ik amuseer me best wel met deze game! Eerste keer dat ik een Fallout game speel ook.

junglist_clint

Legacy Member
net eerste 2 klasses F-zero X uitgespeeld. Nog 1 klasse te gaan en klaar :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan