Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_Hidde

Legacy Member
Moehaha It's Helloween my retroqueens ! :D

Dus heb hier een shitload aan scary games klaar liggen die deze nacht worden gespeeld.
- Eternal Darkness GC
- Chiller Nes
- Alone in the dark Psx
- Clock Tower Snes (maar op Emu)
- House of the dead
- obscure
en misschien nog wat splatterhouse sounds like fun ?

Claudio VO

Legacy Member
ik ben al een paar dagen in de ban van :
"Dune II - The Battle for Arrakis" MD

die point & click games zijn echt verslavend gewoon . Farmville "avant la lettre" !!

doet me denken om "Populous: The Beginning" PSX nog eens te kopen binnenkort.

Dustar

Legacy Member
Dune 2 was dan ook wel een trendsetter indertijd. Heb er nog veel uurtjes mee versleten, net als met Populous ( op de Master System ).

KillingRaptor

Legacy Member
Dune II was inderdaad geweldig, vroeger ook vaak gespeeld. Als ik die ooit eens terugzie neem ik hem zeker mee!

Zelf ben ik momenteel bezig met Broken Sword: Shadow of the Templars (de DOS versie), ook een geweldige game dit.
Gisteren heb ik ook 999: Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors op de DS uitgespeeld, alle mogelijke eindes gezien. Het is dan wel geen retro, maar mensen met een DS moeten deze zeker eens gaan opzoeken! Meteen één van mijn favoriete games op de DS geworden, zo geweldig man. Weliswaar niet in Europa verschenen, maar de Amerikaanse versie kan je toch lekker op je DS spelen.

Dustar

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Zelf ben ik momenteel bezig met Broken Sword: Shadow of the Templars (de DOS versie), ook een geweldige game dit.
Begin van het jaar met de volledige reeks begonnen, maar helaas ben ik stilgevallen bij deel 4.
Er bestaat ook een fanmade deel van, Broken Sword 2.5; 't is in dezelfde stijl gemaakt als BS1 en BS2, wat volgens mij de twee beste spellen uit de reeks zijn.

OG_Mike

Legacy Member
Super Smash Bro's op den N64 me de vriendin, die meestal van mij wint, godverdomme :D

KillingRaptor

Legacy Member
Broken Sword: Shadow of the Templars op PC zonet uitgespeeld. Vond het weer een zeer goede game deze, mooie animaties ook! Paar keer een walkthrough moeten gebruiken wel, maar lang niet zo erg zoals bij Monkey Island. Hoe meer games van dit genre ik speel hoe beter het wel zal lukken zonder. :D

mazonemayu

Legacy Member
heb er juist n sessie goeie ouwe PSOv2 online opzitten, en opeens is het uren later LOL

Dustar

Legacy Member
Zojuist Arden's Vale uitgespeeld, een freeware adventure in de stijl King's Quest zoals deze begin jaren '90 uitgebracht zijn. Op een klein uurtje uit te spelen, dus ideaal als tussendoortje.
Arden's Vale

Den_Hidde

Legacy Member
He man op nesemu :) Kung fu hack
2bdbx.jpg

SRD5N.jpg


Mjoa het is kung fu met ander gekleurde mannekes, muziek is ongewijzigd wat wel spijtig is. De nintendo verdiende wel een He Man spel << die 2 dingen waren gewoon de shit in de eighties :D

KillingRaptor

Legacy Member
Qua retro ben ik niet echt met iets bezig momenteel, maar wel met Sin & Punishment: Successor of the Skies op de Wii. Geeft echt een geweldig arcadegevoel die game, en de punishment komt zeker van toepassing... Damn dat spel is moeilijk (ik speel op normal zelf).

Zeker een aanrader dus voor liefhebbers van arcade shooters!

junglist_clint

Legacy Member
stond op mijn verlanglijstje! nu staat het wss morgen in de winkelmand :D

Dustar

Legacy Member
Vrijdag Warcraft III uitgespeeld. Zonet het cd'tje van The Dig ( LucasArts ) al in de lade klaargelegd.

JimmyPatterson

Legacy Member
Dustar zei:
Vrijdag Warcraft III uitgespeeld. Zonet het cd'tje van The Dig ( LucasArts ) al in de lade klaargelegd.


Warcraft III :love:

Momenteel bezig met Super R type op de SNES:)

Dustar

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Warcraft III :love:

Momenteel bezig met Super R type op de SNES:)

Om heel eerlijk te zijn vond ik Warcraft 2 + uitbreiding the Dark Portral toch iets beter. De tekenstijl stond me meer aan en het tweede deel was ook een stuk moeilijker dan Warcraft III. Maar soit, heb me toch weer menig avond kunnen laten gaan erin :-) .

Wel leuk is de eindgeneriek van Warcraft III. De zogenaamde mislukte filmopnames en het rockconcert. Geweldig :-) .

Murugan

Legacy Member
Gisteren ff Steem emulator uitgetest en Xenon zitten spelen.
Toch wel meer retro op een echte Atari ST :p

mazonemayu

Legacy Member
wetrix+, een van die games die ge nooit moogt opzetten, of uw dag is ineens voorbij ;)

Private Joker

Legacy Member
Kirby's Dreamland zonet uitgespeeld. Beetje te eenvoudig, maar wel zeer tof.
Ik kan me inbeelden dat moest ik dat ooit hebben gehad vroeger, dat ik de ganse series zou zijn blijven gevolgd.
Nu de rest eens opzoeken.

Score: 346760.

souldoubt

Legacy Member
Private Joker zei:
Kirby's Dreamland zonet uitgespeeld. Beetje te eenvoudig, maar wel zeer tof.

Toen ik dat van de zomer nog eens bovengehaald heb, besefte ik pas dat ik het als kind heb opgegeven bij eindbaas.
Misschien maar best dat ik daar gestopt was, als ik vroeger een game uispeelde, dan was dat per ongeluk. Als dat al eens gebeurde, was dat een enorme teleurstelling.
Gelukkig kan ik dat ondertussen wel al relativeren :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan