Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Tony Hawk Pro Skater 2 op GBA aan het spelen. Tof spel nog en er komt wel wat nostalgie boven van het PSX spel, maar het speelt wel helemaal anders. Eerste twee plaatsen op 100% gekregen, maar bij de derde krijg ik die laatste 100$ maar niet te pakken. Wall ride en grind op de muur is gewoon te hoog... :(
Verder nog wel wat unlocked behalve de tweede competitie.

KillingRaptor

Legacy Member
Retro: SoulCalibur!

Current gen: Final Fantasy XIII-2, Alice: Madness Returns en Solatorobo: Red the Hunter.

Redelijk wat door elkaar aan het spelen dus. :p

Yuri

Legacy Member
New Super Mario Bros Wii

Zit al in wereld 8 met alle star coins en geheime gangen tot nu toe. Tis wel amusant, maar tgaat wss rap uit zijn. :(

Was ook zo met Super Mario 3DLand.

Nu nog ergens New Super Mario Bros DS ergens goedkoop op de kop tikken en uitspelen en ik heb mijn mario fix weer voor een tijdje gehad...

mazonemayu

Legacy Member
mij weer laten vangen aan Record Of Lodoss War; ben ik wel weer n uurtje of 60 zoet mee

KillingRaptor

Legacy Member
Gisteren in één trek door Donkey Kong Country op SNES uitgespeeld, moest wel zo want m'n cartridge saved niet meer. :p
Ook wat Super Street Fighter II zitten spelen op SNES.

Qua current gen ben ik nu bezig met Final Fantasy XIII-2 (360) en Solatorobo: Red the Hunter (DS).

Private Joker

Legacy Member
Bij het testen van een Mega Drive eens Fantastic Dizzy in gestoken. Nog een tof spel :D

Yuri

Legacy Member
Veel te veel door mekaar op dit moment:

PS2: Wild Arms 5
3DS: Tales of the Abyss
DS: Sonic Brotherhood Chronicles
PS3: Catherine, Virtua Fighter 5
Wii: New Super Mario Bros Wii

:doh:

sluysen

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Gisteren in één trek door Donkey Kong Country op SNES uitgespeeld, moest wel zo want m'n cartridge saved niet meer. :p
Ook wat Super Street Fighter II zitten spelen op SNES.

Qua current gen ben ik nu bezig met Final Fantasy XIII-2 (360) en Solatorobo: Red the Hunter (DS).

Batterij van in de cart proberen vervangen??

KillingRaptor

Legacy Member
sluysen zei:
Batterij van in de cart proberen vervangen??

Kan maar ik ben totaal niet technisch aangelegd dus dat wordt sowieso een catastrofe. Maar de game is niet echt moeilijk en dus makkelijk in een keer uit te spelen.

Al begonnen met Final Fantasy op de NES, de eerste baas al in het stof laten bijten. Erg tof om het begin van deze serie eindelijk eens mee te maken!

picasso123

Legacy Member
Voor de moment (veel te veel)
Gamecube : resident evil 4 en XIII
PC : blur , red faction guerilla.
Gba : pokemon saphire :)

Den_Hidde

Legacy Member
Aangezien ik er hier toch altijd afgebonjourd wordt, maar effe een spel gespeeld.
Ben helemaal in de PSX nu.
Al wat Diablo gedaan, seffes voort doen op Grandia (<< 80uur game dat er nog door moet tegen dat the last story uit komt ) :help:

souldoubt

Legacy Member
Aladdin in Nasira's Wraak op PS1, eigenlijk best wel een kutspel, maar ik kan gewoon niet stoppen... :s

Dustar

Legacy Member
Ik heb in de kelder mijn allereerste PC ( een 486DX2, nadien geupgraded naar Cyrix 150+) nog eens opgediept en speelklaar gemaakt.
Grim Fandango in de CD lade en hoppa...we zijn weer vertrokken met een good old fashion adventure.
Volgens velen trouwens de beste van de LucasArts stal. Ben benieuwd, momenteel staat bij mij Day of the Tentacle nog steevast op nummer 1.

KillingRaptor

Legacy Member
Mijn eerste PC had zelfs geen kleurenscherm en muis. :p
Het was een 286, er stonden wel twee games op (Outrun en Pac-Man). Oldschool DOS als besturingssysteem.

Dustar

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Mijn eerste PC had zelfs geen kleurenscherm en muis. :p
Het was een 286, er stonden wel twee games op (Outrun en Pac-Man). Oldschool DOS als besturingssysteem.

Ik heb hier ook nog een 286 staan, maar alle onderdelen ( moederbord, hard disk, controller,...) liggen er los in.
Een tijdje geleden wilde ik 'm graag terug in elkaar steken, maar dan moet ik eerst een EGA scherm hebben.
Op m'n Cyrix heb ik nu Win95 draaien, maar ook DOS6.2 en Win3.1 staan erop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan