Private Joker
Legacy Member
Tony Hawk Pro Skater 2 op GBA aan het spelen. Tof spel nog en er komt wel wat nostalgie boven van het PSX spel, maar het speelt wel helemaal anders. Eerste twee plaatsen op 100% gekregen, maar bij de derde krijg ik die laatste 100$ maar niet te pakken. Wall ride en grind op de muur is gewoon te hoog... 
Verder nog wel wat unlocked behalve de tweede competitie.

Verder nog wel wat unlocked behalve de tweede competitie.




