Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_Hidde

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Super Metroid uitgespeeld. Ge-wel-di-ge game!

klopt :p heb die wel nog niet uitgespeeld. Wsl ga je Other M op wii ook leuk vinden, vond die ook wel goed.

hardstyle lover

Legacy Member
Gisteren voor de eerste keer begonnen met luigi's mansion
Zalige game! maar wel een aanpassing qua controls. omgekeerde axis is wel ambetant voor dat stofzuigerke

junglist_clint

Legacy Member
hardstyle lover zei:
Gisteren voor de eerste keer begonnen met luigi's mansion
Zalige game! maar wel een aanpassing qua controls. omgekeerde axis is wel ambetant voor dat stofzuigerke

Daar ga ik ook eens aan beginnen dit weekend. Kun je axis niet omkeren in opties ofzo?

hardstyle lover

Legacy Member
precies ni , das toch 1 ding waar ik ni goe tegenkan , met omgekeerde axis spelen
Maar ik sla mij er wel door.

Ben ook Starfox adventures aant spelen op GC

Pyrox

Legacy Member
vandaag panzer dragoon orta uitgespeeld voor de eerste maal, helemaal wat ik er van verwacht had.

topgame!

KillingRaptor

Legacy Member
Pyrox zei:
vandaag panzer dragoon orta uitgespeeld voor de eerste maal, helemaal wat ik er van verwacht had.

topgame!

Blijf het zo hatelijk vinden dat hij vastloopt na het derde level als je hem op Xbox 360 speelt...:(

Pyrox

Legacy Member
en lukt dat een beetje? ik ben er in de tijd een stevige uitdaging aan gehad :)

KillingRaptor

Legacy Member
Hij is inderdaad niet makkelijk nee, maar heb hem toch weten uit te spelen. Veel succes ermee alvast!
Zou je geloven dat ik de ergste vijanden uit de game die rottige insectjes vind? Ze blijven maar komen en doen aardig wat damage... :p

Yuri

Legacy Member
Shin Megami Tensei: Strange Journey voor DS. Was het beu om te wachten op een Europese release, dus heb ik hem maar Amerikaans aangeschaft. :P En had echt nog eens zin in een SMT titel, zeker nu ze weer enkele titels aangekondigd hebben...

JimmyPatterson

Legacy Member
Pyrox zei:
en lukt dat een beetje? ik ben er in de tijd een stevige uitdaging aan gehad :)

KillingRaptor zei:
Hij is inderdaad niet makkelijk nee, maar heb hem toch weten uit te spelen. Veel succes ermee alvast!
Zou je geloven dat ik de ergste vijanden uit de game die rottige insectjes vind? Ze blijven maar komen en doen aardig wat damage... :p


Heb het spel al uitgespeeld:p
Is soms wat frustrerend maar doorzetten hé :unsure:

Murugan

Legacy Member
Eergisteren Altered Beast uitgespeeld op MAME. Gewoon op '5' en '1' drukken om verder te gaan is simpeler dan geld in het slot steken...
Had ik indertijd dit in de lunaparken moeten doen, het had me handenvol geld gekost :)

Dennoman

Legacy Member
Hehe. Altered Beast is makkelijk in 1 credit te doen, maar ge moet uiteraard een beetje bekend zijn met de boss patterns en zo :)

Murugan

Legacy Member
Dennoman zei:
Hehe. Altered Beast is makkelijk in 1 credit te doen, maar ge moet uiteraard een beetje bekend zijn met de boss patterns en zo :)

Hmmmmm ben dus blijkbaar geen goeie gamer. Moet je eens uitleggen hoe je dat doet zelle in 1 credit :niceone:

Bamboebahr

Legacy Member
is de MAME versie niet iets moeilijker dan de Sega versie btw?

Sowieso: als je de bosses makkelijk wilt killen moet je ze eens youtuben, sommige zijn echt te makkelijk voor woorden :p (vooral de 2de :p)

GeneralUrsus

Legacy Member
Crash Bandicoot 3 :D is wel niet zo mooi op een 42" scherm.. -> first world problems :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan