Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hardstyle lover zei:Edde gij schoon beeld killingraptor?
bij mij valt da soms echt wel tegen
KillingRaptor zei:Gisterenavond Golden Axe wat zitten spelen op de Mega Drive, gesneuveld bij Death Bringer... Irritante geraamtes ook die erbij lopen.![]()

Claudio VO zei:op een volgende meet ; doen we deze zeker eens in co-op![]()
alleen is maar alleen![]()

Kenneke10 zei:Jp the Lost world en resident evil 1 psx

Quecera zei:Op men Sega speel ik nu http://www.vgmastersclub.com/roms/sms/PsychoFox.jpg
Als ik klein was geraakte ik ver maar kon die laatste levels nooit uitspelen, nu alles op 1 dag uitgespeeld: D

Zal helaas niet voor vandaag zijn.Quecera zei:Kan al niet wachten om ook terug aan Golden Axe Warrior te beginnen. http://i2.listal.com/image/247787/600full-golden-axe-warrior-screenshot.jpg
Ik zie dit en oooooh de nostalgieZal helaas niet voor vandaag zijn.
barbapapa zei:Banjo-Tooie, en deze keer ga ik hem gvd uitspelen. ;p
