Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

craisin

Legacy Member
Mario Kart Super Circuit
volledig onder mijn radar gevlogen indertijd, maar wat een strakke Mario Kart is dit man :| als ik een 3DS XL heb begin ik aan MK7, maar iets zegt me dat die de vergelijking niet gaat overleven...

hardstyle lover

Legacy Member
Doom 3 op xbox

Mijn madam is gaan werken tot 12u
dus efkes de lights out! paar kaarskes op tafel & doom 3 in de box

Here we go!

Dustar

Legacy Member
Na anderhalf jaar Broken Sword 4 uitgespeeld. Jammer dat zo'n geweldige reeks een beetje vernield wordt door de twee laatste delen.
Het derde spel viel nog wel mee, maar BS4 had een verschrikkelijke besturing, matig verhaal en bijwijlen inspiratieloze puzzels. Gelukkig was het humoristische gedeelte nog best OK.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ziet Doom 3 er eigenlijk nog goed uit? Herinner mij nog dat ik dat op PC/Xbox één van de mooiste games over vond bij de release. Heb die ook staan in men kast :)

hardstyle lover

Legacy Member
Ewel moet zeggen dat het er verdomd goe uit ziet op xbox

Enkel ja, ge merkt da ge op een console een high end game aant spelen zijt
er zitten een paar frame rate isseus op maar da valt best mee.

nervevar

Legacy Member
op de hedendaagde pc's valt doom 3 toch wat tegen van graphics.. Resoluties komen niet zo mooi meer uit als ze voordien deden.

craisin

Legacy Member
Pfoe, het is me nét gelukt. Op een maandje tijd Banjo-Tooie uitspelen (first time ever overigens), voor de release van de 3DS XL. :) Alle items verzameld die er zijn, denk ik.

Yuri

Legacy Member
barbapapa zei:
Pfoe, het is me nét gelukt. Op een maandje tijd Banjo-Tooie uitspelen (first time ever overigens), voor de release van de 3DS XL. :) Alle items verzameld die er zijn, denk ik.

:niceone: ik moet er mij nog eens aan wagen (en de nodige tijd ervoor vrijmaken...)

KillingRaptor

Legacy Member
Sly Raccoon begonnen deze avond en nu net de eerste baas verslagen. Moet zeggen dat ik hem heel erg goed vind! Positief verrast door deze game en verwachtte er al aardig veel van eigenlijk.

Riki

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Sly Raccoon begonnen deze avond en nu net de eerste baas verslagen. Moet zeggen dat ik hem heel erg goed vind! Positief verrast door deze game en verwachtte er al aardig veel van eigenlijk.

Sly Raccoon is echt een geweldige game. Deel 2 en in mindere mate 3 vond ik helaas (veel) minder :(.

OT: is de Wii nu al retro :p? Zo ja, eindelijk eens Fragile Dreams uit de plastiek gehaald.

GeneralUrsus

Legacy Member
Ik wou vandaag met Starwing beginnen, maar aangezien mijn SNES naar de zak is ben ik met Planet of the Apes begonnen op de PS1. Vind hem eigenlijk nog niet zó slecht :D Had er veel minder van verwacht...

KillingRaptor

Legacy Member
Net aangekomen in het vierde gebied van Sly Raccoon, vind hem nog steeds enorm goed. Boss fight van het derde gebied vond ik ook wel heel cool.

Private Joker

Legacy Member
Toch een beetje retro: Halo Anniversary.

Coole kinect commands en de swap tussen Classic en Remastered is wel tof. Verder niet echt zo onder de indruk van de nieuwe graphics, maar wel eens plezant om het verhaal in Legendary te spelen. Ik heb wel de indruk dat de AI nu wel beter is dan voorheen want ik heb het toch af en toe moeilijk.

Kenneke10

Legacy Member
momenteel geen retrogames bezig, liggen nog paar ps3/vita games te wachten.
En nog altijd bezig gameroom aan het inrichten

Yuri

Legacy Member
Super Mario World op GBA uitgespeeld, met alle geheime routes. Is wel leuk, had dit nog nooit gedaan op de SNES, miste een paar routes

Nu paar titels op DS, Dragon Quest IV, Dragon Quest IX en SMT Strange Journey (bijna uit :D)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Gisteren Sly Trilogy gevonden voor 9 euro in Gent ^^
Dus daar nu mee begonnen :p

craisin

Legacy Member
barbapapa zei:
Mario Kart Super Circuit
volledig onder mijn radar gevlogen indertijd, maar wat een strakke Mario Kart is dit man :| als ik een 3DS XL heb begin ik aan MK7, maar iets zegt me dat die de vergelijking niet gaat overleven...

180 races verder, volledig uitgespeeld. :)
Echt een top Mario Kart, in die mate zelf dat hij verschrikkelijk dicht in de buurt komt van Super Mario Kart als best ever. Misschien als ik eerlijk moet zijn IS ie zelfs beter?

craisin

Legacy Member
Yuri zei:
Super Mario World op GBA uitgespeeld, met alle geheime routes. Is wel leuk, had dit nog nooit gedaan op de SNES, miste een paar routes

Zalige game, het jeukt hier ook al een tijdje om dat nog eens over te doen. Dat mis ik toch, een Super Mario game met een verkenbare map gelijk in SMW.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan