Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
barbapapa zei:Pfoe, het is me nét gelukt. Op een maandje tijd Banjo-Tooie uitspelen (first time ever overigens), voor de release van de 3DS XL.Alle items verzameld die er zijn, denk ik.
KillingRaptor zei:Sly Raccoon begonnen deze avond en nu net de eerste baas verslagen. Moet zeggen dat ik hem heel erg goed vind! Positief verrast door deze game en verwachtte er al aardig veel van eigenlijk.
.
? Zo ja, eindelijk eens Fragile Dreams uit de plastiek gehaald.barbapapa zei:Mario Kart Super Circuit
volledig onder mijn radar gevlogen indertijd, maar wat een strakke Mario Kart is dit man :| als ik een 3DS XL heb begin ik aan MK7, maar iets zegt me dat die de vergelijking niet gaat overleven...

Yuri zei:Super Mario World op GBA uitgespeeld, met alle geheime routes. Is wel leuk, had dit nog nooit gedaan op de SNES, miste een paar routes