Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Physixius

Legacy Member
'k heb het spel geinstalleerd via mijn dvd's, ma dan geeft de patchtool nen error

heb de install afgehaald van de site, geeft mijn login nen error -_-

'k mag het spel nie spelen denk ik -_-

Paralyzah

Legacy Member
Give keep changes & skaven now :p.
Hier een interview met Andy Belford op Gamesday UK die ik ook nog wel interessant vond.

Physixius

Legacy Member
is er een manier waarop ikm ijn keybindings kan veranderen?

of is dit enkel via addons?


nvm gefunden ^^

Physixius

Legacy Member
'k heb wel nog een snel vraagje

mijn chaos characters van net na de release heb ik getransfered naar nork ofzoiets, ma die stond zo te zien nog vol order characters, die heb ik dan vakkundig gedelete

zouden die chaos characters nog getransfered worden? want heb de transfer deze middag aangevraagd maar de deletes pas deze avond gedaan :)

Master S

Legacy Member
Kowlier zei:
goeie vraag :p
en zomg, eindelijk mijn sov shoulders!

Kowlier, vant weekend kom ik af hé :) Nu beetje te druk me lessen enzo. Get ready for some uber healing :D

Paralyzah

Legacy Member
Kowlier zei:
goeie vraag :p
en zomg, eindelijk mijn sov shoulders!

Grats Kowlier. Ik eindelijk de altdorf stage 2 boog juist als ik genoeg insignia's had voor invader boog :s.
En waarom zie ik u nooit in ORVR bij champions of the gods als we ze ganken met wb's van moonlapse/legion/unnamed? :D (Waarna we zelf geganked worden door Crimson/RG die in ons komt aanvallen in de rug, ik denk dat ze jullie als bait gebruiken of is dit zo afgesproken? :p).

DoomSayerSantos

Legacy Member
Paralyzah zei:
Grats Kowlier. Ik eindelijk de altdorf stage 2 boog juist als ik genoeg insignia's had voor invader boog :s.
En waarom zie ik u nooit in ORVR bij champions of the gods als we ze ganken met wb's van moonlapse/legion/unnamed? :D (Waarna we zelf geganked worden door Crimson/RG die in ons komt aanvallen in de rug, ik denk dat ze jullie als bait gebruiken of is dit zo afgesproken? :p).
Zitte hij nie in Moonlapse ?

Paralyzah

Legacy Member
Aye, week geleden ofzo van The Unforgiven naar Moonlapse gegaan, zalige ORvR.

En omg weer maintenance wtf.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Bah 3 dagen op rij.
Zielig gewoon mythics manier om servers te beheren.

greg89

Legacy Member
Tsteekt ferm tegen dat die maintenance telkens in onze prime time vallen :/

Kowlier

Legacy Member
@paralyzah : gisteren ben ik maar laat gejoined aangezien ik redelijk gefrustreed was na een rampzalige scenario avond :p had 5k renown nodig voor rr79 en heb er 4u overgedaan...
heb dan wel 2 altdorf instances geowned als champion.

Kowlier

Legacy Member
zeg wel, 1 fps ftw... wel mooie pushes gedaan int begin, toen het zo erg nog niet was. 5% renown in uurtje tijd :o

Sharky

Legacy Member
ben ik nu de enige die vind dat die officer medaillons heel moeilijk te verzamelen zijn?

Zelfs nadat ze alles hebben aangepast, of zie ik iets over het hoofd?

DoomSayerSantos

Legacy Member
Sinds ze het gefixed hebben is het imo wel veel vlotter om ze te verzamelen.

Kowlier

Legacy Member
sinds ze aangepast zijn is het toch wel vrij snel. sinds de aanpassing heb ik er al 500 verdiend :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan