Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sharky

Legacy Member
Wat lees ik daar over die 'Guard' Nerf?

Net nu ik een 2H IB wou rollen ... Bargh!

Kowlier

Legacy Member
idd, belachelijke nerf. als ze dat doen, dan mogen dps healers niet meer healen en ressen. een beetje signature skills van archetypes verwijderen, hoe idioot...

Kowlier

Legacy Member
mja, deze nerf maak swordmaster class overbodig, sinds ze niets kunnen doen met een shield. whispering winds en al hun andere goeie skills zijn allemaal 2h...

DoomSayerSantos

Legacy Member
Nja slechte change imo
Dat ze iets doen als ge in 2H spec zijt ge maar 30% absorbeerd van de schade ipv 50 van de persoon die je guard ofo.

Kowlier

Legacy Member
zoiets gingen ze nu wss doen na de gigantische hoeveelheid klachten :p

syndrom

Legacy Member
tweede poging voor de client te installen, zit op 50% nu met de patcher kmag die toch gewoon afsluiten en later verder doen hé?

syndrom

Legacy Member
ok vreemd, plots is die patcher gedaan en kan ik spelen?

Op welke server zitten de meeste van hier? karak norn? enige guilds waar ik bij kan?

Graverobber

Legacy Member
Weet er iemand waar ik aan een gamecard kan graken met gewone online-banking en gene visa, heb hier bijna alles rond gent afgereden en nergens doen ze het nog in, gamecardwinkel ook niet in voorraad, dus ffe dikke shit.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Graverobber zei:
Das ook enkel paypal en visa toestanden, als er anders iemand voor mij 30dagen ofzo wil kopen, dan stort ik direct terug met 1euro extra, pm me maar voor meer gegevens, ik ben er nu mee weg dus moest er iemand zijn die het wilt doen dan kan je morgen een PM terugverwachten.
Zend mij maar een PM ik regel da wel voor u.

BTW Kowlier zeg eens aan Kompton dak goendag zeggen ;)

Kowlier

Legacy Member
ik koop mijn gamecards via de eagames shop :p gaat via paypal,dus makkelijk.
@doom : ij is niet online atm :p

bleh, ik wou perse nog es tovl doen voor die glyph cape, en we hebben een redelijke nieuwe wp mee die sterft al was em nat papier :(

DoomSayerSantos

Legacy Member
Kowlier zei:
ik koop mijn gamecards via de eagames shop :p gaat via paypal,dus makkelijk.
@doom : ij is niet online atm :p

bleh, ik wou perse nog es tovl doen voor die glyph cape, en we hebben een redelijke nieuwe wp mee die sterft al was em nat papier :(
Kompton is een reroller die vroeger vij HoB zat :P
En ik d8 dat jullie 8th niet konden mollen.

Manjak

Legacy Member
Op het gemakje herbegonnen, momenteel gaat de warrior priest me het beste af. Het plan is om deze keer in t4 te geraken, meestal geraak ik het ervoor beu :)

Maar heb wat bijgelezen, de toekomst ziet er ok uit en wat gespeeld en het voelt wat beter aan dan vroeger. Joy!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan