Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DoomSayerSantos zei:Als mijn subscription ten einde is ga ik Aion eens checken.
To bad ken nooit gestopt met warROBY zei:aion egt proberen das zalig

Master S zei:Bah, ik kan niet inloggen op die WARpatcher, ik krijg altijd "Authentication failed. Please re-enter your login credentials."
Op de account management kan ik wel inloggen en alles is in orde, ook die "_EUR" achter mijn username enzo.
CoLDmaN0 zei:Heb je nog gametime?

Kowlier zei:heel vreemd eigenlijk dat ik mijn guild niet vind![]()
VictorVonDoom zei:blijkbaar kun je skaven unlocken tijdens de rvr patch

VictorVonDoom zei:iemand heeft me dat gezegd over de skaven meer weet ik niet , het is iets speciaal, je kan de skaven als evil en als goeie spelen