Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kowlier

Legacy Member
die campaign rework komt niet met de rvr pack, maar vroeger met de 1.4 update lees ik zonet. goed nieuws.

Master S

Legacy Member
Ik ga denk ik nog eens beginnen. Kheb daarjuist eens ingelogd op accountpage en al men chars staan er nog op (Frostbite r40 WP en Boomfist r35 Engi :) ).

Maar is de PvP echt veel verbeterd/leuker geworden, want in den tijd (launch + paar maanden erna) was het toch maar boring die sieges door al die imbalance den helft van den tijd. En zijn de lagissues een beetje opgelost, want als ge bv. in een kasteel zit me 25 man lagde da wel serieus ze.

En Kowlier, is uw guild een goeie want zou graag samen me u spelen gelijk in den ouwe tijd :) ?

Kowlier

Legacy Member
cry havoc zit bijna allemaal in mijn guild :p waar is de tijd van tor anroc met guarded wp en stacking buffs :love:

Master S

Legacy Member
Iemand een antwoord op mijn vorige post ?

Maar is de PvP echt veel verbeterd/leuker geworden, want in den tijd (launch + paar maanden erna) was het toch maar boring die sieges door al die imbalance den helft van den tijd. En zijn de lagissues een beetje opgelost, want als ge bv. in een kasteel zit me 25 man lagde da wel serieus ze.

En nog een laatste vraag, is Engineer een goeie class om te spelen nu ? Kheb namelijk nog ene staan van rank 35 en vond die wel tof om PvP mee te spelen, maar bij de launch was die nogal zwak tegen de meeste andere classes.

Kowlier

Legacy Member
goh, engineer is altijd het buitenbeentje geweest. paar heel vervelende bugs (z-axis bvb) en de damage is vooral dot based. het zijn goeie debuffers en support dpsers, maar verwacht geen absurde killspam :p

en de pvp is veel verbeterd. en met de upcoming changes zal de pvp een gigantische boost krijgen. als ze alles waarmaken wat ze beloven zal WAR gigantisch opleven imo.

Master S

Legacy Member
Kowlier zei:
goh, engineer is altijd het buitenbeentje geweest. paar heel vervelende bugs (z-axis bvb) en de damage is vooral dot based. het zijn goeie debuffers en support dpsers, maar verwacht geen absurde killspam :p

en de pvp is veel verbeterd. en met de upcoming changes zal de pvp een gigantische boost krijgen. als ze alles waarmaken wat ze beloven zal WAR gigantisch opleven imo.

Kheb nog altijd mijne WP :) Die was ook tof om te spelen, dusja kzal wel zien ingame. Vanavond es die patches binnentrekken en kzie u dan wel ingame ? :)

En goe om te horen da PvP veel beter geworden is want in WoW is da toch maar saai altijd die PuG groepkes voor battlegrounds en world PvP (sieges) zijn trouwens toch leuker :D

Kowlier zei:
meer info over uitbreiding.
klinkt wel goed. de zerg wordt uitgedund, meer mobiele combat in kleinere groepen, siege weapons nuttig, en ik kan mijn dwarf katapulteren over de keepwalls :D

Da van die zerg die uitgedund wordt en mobiele combat spreekt mij wel aan, bij ne zerg weet ge door de chaos soms nie wat ge eerst zou doen :p

syndrom

Legacy Member
nja heb al paar keer de wow client gedownload, die is ook al rond de 12 gig, ging vlot, zelfde met de LOTRO client.

Die officiele donwloader gaat gewoon kankertraag voor een of andere reden, jammer had wel zin in een potje war

Kowlier

Legacy Member
ik heb de dvd's, maar kan je niet aan de client geraken via wat minder officiele kanalen?

greg89

Legacy Member
Download de us patcher & file, dan kan je na een Europese install toch updaten

syndrom

Legacy Member
Kowlier zei:
ik heb de dvd's, maar kan je niet aan de client geraken via wat minder officiele kanalen?

kvind precies alleen maar de beta clients van in den tijd. op de forums is er ook niet veel te vinden voor snellere oplossingen

Archangelus

Legacy Member
Die gast van de tweets vanop Gamesday heeft alle info uitgeschreven op zijn blog: Bruglir's Blog

Ziet er toch maar raar uit: Skaven worden geen derde ras, maar een soort 'transformatie' van uw eigen char. Dit helpt dus geen zak voor population balance.

Physixius

Legacy Member
hey iedereen, ik ben aan het denken om warhammer online terug een kans te geven.
Ben gestopt met spelen 2 maand na release ofzo, speelde vooral met een shaman en een sorceress. Heb ook nog met een witch elf gespeeld en een white lion.

Hoe zit het met die 4 classes atm, of raden jullie mij iets anders aan met dezelfde gamepurpose (healing of burst dmg).

Kowlier

Legacy Member
als je goed bent zijn ze allemaal goed :) white lion en shaman zijn wel iets moeilijker te beheersen en vereisen hogere rr en gear.

Physixius

Legacy Member
ik vraag mijne master account name op (want ik weet die natuurlijk niet meer na zo lang niet meer te spelen)

ben al 2,5u aant wachten op antwoord -_-

***edit***

heb mijn accountname teruggevonden in oude mails, maar als ik die wil reactivaten moet ik mijn key terug ingeven, en die geeft constant invalid

ik ga toch geen 2de keer da spel moeten kopen -_-

heb voorlopig wel die 10day free trial aan de praat gekregen

***edit2***

en 'k denk dat ik het volledig aan de praat gekregen heb nu

pffff, wel nie zo vanzelfsprekend vind ik :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan