Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).
?Maar is de PvP echt veel verbeterd/leuker geworden, want in den tijd (launch + paar maanden erna) was het toch maar boring die sieges door al die imbalance den helft van den tijd. En zijn de lagissues een beetje opgelost, want als ge bv. in een kasteel zit me 25 man lagde da wel serieus ze.

Kowlier zei:goh, engineer is altijd het buitenbeentje geweest. paar heel vervelende bugs (z-axis bvb) en de damage is vooral dot based. het zijn goeie debuffers en support dpsers, maar verwacht geen absurde killspam
en de pvp is veel verbeterd. en met de upcoming changes zal de pvp een gigantische boost krijgen. als ze alles waarmaken wat ze beloven zal WAR gigantisch opleven imo.
Die was ook tof om te spelen, dusja kzal wel zien ingame. Vanavond es die patches binnentrekken en kzie u dan wel ingame ? 

Kowlier zei:meer info over uitbreiding.
klinkt wel goed. de zerg wordt uitgedund, meer mobiele combat in kleinere groepen, siege weapons nuttig, en ik kan mijn dwarf katapulteren over de keepwalls![]()

Kowlier zei:ik heb de dvd's, maar kan je niet aan de client geraken via wat minder officiele kanalen?