Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sprantix zei:Iemand die nog een leuke guild weet op Norn-Destro? Heb paar goede gehad, maar zijn idere keer uit elkaar gevallen .. Ben het beetje beu van iedere keer 'opnieuw' te starten in een guild
Paralyzah zei:Ik zit bij The Unforgiven, vrij coole guild die al lang bestaat en in alliance zit met guilds als atreides, the council & titans (en nog meer).
Contacteer mij als je op Karak-Norn destruction zit, nick = Paralyzah.
En dat was ook de laatste keer dat ik naar u wave Kowlier, zit mij dan altijd 5 mins te focussen lol.

BroodRooster zei:hoe zit het eigenlijk met squig herder endgame? want momenteel word ik echt door iedereen afgemaakt gewoon en da steekt toch tegen. als ge tegen ne warrior priest vecht die u verslaat met 100% hp over is da toch redelijk demotiverend![]()
sp00kske zei:Iemand die destro op Azgal speelt? Vandaag ne shaman gemaakt daar![]()
BroodRooster zei:razakal -> squig herder wel maar rank 32
