Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BroodRooster

Legacy Member
volgens mij gaak nog in de problemen graken alsek zo blijf levelen. r28 en rr21 of kunde da in t4 gemakkelijk ophalen?

Kowlier

Legacy Member
hoe lager u rr in t4, hoe meer renown je krijgt. je kan met gemak 2 rr's per dag doen, zelfs 3 tot 4 als je rr nog onder 40 ligt (en als je een beetje goeie rvr hebt). vandaag 3u gespeeld en 160k renown verdiend gewoon met roamen.

Paralyzah

Legacy Member
Sprantix zei:
Iemand die nog een leuke guild weet op Norn-Destro? Heb paar goede gehad, maar zijn idere keer uit elkaar gevallen .. Ben het beetje beu van iedere keer 'opnieuw' te starten in een guild

Ik zit bij The Unforgiven, vrij coole guild die al lang bestaat en in alliance zit met guilds als atreides, the council & titans (en nog meer).
Contacteer mij als je op Karak-Norn destruction zit, nick = Paralyzah.

En dat was ook de laatste keer dat ik naar u wave Kowlier, zit mij dan altijd 5 mins te focussen lol.

BroodRooster

Legacy Member
europa bestaat niemeer europe en amerika is samengevoegd. bij de serverselectie kunt ge dan keuze maken tussen europa of amerika

greg89

Legacy Member
Paralyzah zei:
Ik zit bij The Unforgiven, vrij coole guild die al lang bestaat en in alliance zit met guilds als atreides, the council & titans (en nog meer).
Contacteer mij als je op Karak-Norn destruction zit, nick = Paralyzah.

En dat was ook de laatste keer dat ik naar u wave Kowlier, zit mij dan altijd 5 mins te focussen lol.

Thanks zal je es contacteren dan :)

BroodRooster

Legacy Member
hoe zit het eigenlijk met squig herder endgame? want momenteel word ik echt door iedereen afgemaakt gewoon en da steekt toch tegen. als ge tegen ne warrior priest vecht die u verslaat met 100% hp over is da toch redelijk demotiverend :s

Kowlier

Legacy Member
oe noemt ge ingame paralyzah? :p
enja ik heb de neiging mensen die ik ken te focussen :p
levert leuke momenten op :D

Paralyzah

Legacy Member
BroodRooster zei:
hoe zit het eigenlijk met squig herder endgame? want momenteel word ik echt door iedereen afgemaakt gewoon en da steekt toch tegen. als ge tegen ne warrior priest vecht die u verslaat met 100% hp over is da toch redelijk demotiverend :s

SH's zijn heel goed tegenwoordig, vroeger waren ze ongeveer de slechtste classe van allemaal maar nu zijn ze 1 van de beste single target dps. Belangrijkste is voor squishy's te gaan (AM, RP, SW, BW, WH, Slayer, rotatie hiervoor Yer Bleedin -> Rotten Arrer -> Not So Fast > Plink Spam) en van zodra je een melee classe naar je ziet rennen Stop Runnin! op hem te schieten en weg te lopen.

Dit
is de cookie cutter build voor SH, als renown mastery ballistic skill/wounds/ranged crit en aan RR50 Run Away! nemen om hem helemaal cool te maken.
Als je liever solo speelt dan valt deze aan te raden maar om die effectief te krijgen moet je dus al RR 60 zijn, maar met deze build kan je iedere melee solo aan.
Squig keuze is een no brainer, spiked squig doet heel goede dps en laat je autoattacks schieten terwijl je rent en geeft je +5% crit, best wel op passive zetten en een attack/follow command binden, bij mij staan die op A en Alt+A. Alleen gas squig is nog vrij goed voor massa's order.
En laat u niet teleurstellen door duels, WaR is gebalanceerd rond group pvp om nog maar te zwijgen van level verschil of RR verschil (ik kan bv een WH aan van mijn eigen range maar een RR80 WH maakt mij af voor ik de kans krijg om hem te slowen/cc'en). Daarop kan je je dus niet echt baseren.

@Kowlier, nick is hetzelfde als forumnick.

greg89

Legacy Member
Yup, gebruik ook de cookie cutter build atm, is echt neig tegen vooral BW *evil smiley*

Kowlier

Legacy Member
zomg, eindelijk geen lockout voor stage 3, en wat krijg ik weer? een sov item die ik al had...
heb nu 2 helmets en 2 chests :'(

BroodRooster

Legacy Member
wat is het beste om te levelen in t4? gewoon proberen mee te doen met RvR?

greg89

Legacy Member
Yup; en als je toch zou renowncapped raken, even in LOTD mobs grinden. (Vanaf lvl37 mag je renownlevel wel hoger dan je gewone rank, dus zeg maar r37rr39 is in principe dan mogelijk p)

OT: Bright Wizard op Azgal gestart *evil*

Paralyzah

Legacy Member
Ik heb een BW op badlands maar ik speel er nauwelijks op. Destruction ftw.

Paralyzah

Legacy Member
Soz kowlier, waren er van mijn alliance anders gingen ze beginnen qq'en :P.
Had ik er niet tussen gekomen had je ze waarschijnlijk allemaal geowned lol.

Kowlier

Legacy Member
mja, die ene begon zomaar aan te vallen, dus ik reageer, en dan gaat de rest meedoen :p maar mijn moral was niet snel genoeg en mijn pots op cd, dusja :(

DoomSayerSantos

Legacy Member
Eindelijk 8th boss gemolt met mijn vl party.
Weer geen cloack Q.Q .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan