Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

greg89

Legacy Member
Lijst van dungeons

50% is voor t1-t3

50% is 40(+)

Ruwe schatting offcourse

PS; Gebt ook nog lairs overal, da zijn locaties van supermobs, soort van 1 baas-geval denk ik

DoomSayerSantos

Legacy Member
Iemand op Karak-Azgal Order side die mij 50 gold kan zenden ?
Als ge op Karak-Norn Destruction alts hebt zend ik u zo 50 gold terug.

Kowlier

Legacy Member
verschrikkelijk dat we da nog verloren hebben :( wij zaten daar met een veredelde premade (1 healer, 1 dps am, 3 ib's en 1 slayer) en de rest liep rond als een kieken zonder kop :p
en die champion borc was onmogelijk neer te krijgen :(

kspeel vooral op mijn wp atm. ben het beetje beu dat ik onmogelijk aan sov kan geraken op mijn ib aangezien ik ofwel purples win ofwel alle lowbies hoger rollen. en onze guild is uit elkaar aan het vallen, dus deftige wb's zijn verleden tijd :(

DoomSayerSantos

Legacy Member
Onze setup was ander ook ver van ideaal.
1 Bomb sorc en voor de helft alts.
En idd Lokax in tanky tank spec als champ was ideaal.
Ik op mijn SH was iets minder :)

Paralyzah

Legacy Member
Anders wel genoeg keuze in goede guilds met deftige WB's aan de order zijde. :p Red Guard, VII, Inquisitors, Uprising, Ithilmar's Chosen, ...
En ja als SH is het nu ook ni echt easy mode hé (ik herinner mij de beta nog, most gimped class of all en da heeft zeker een jaar geduurd, ondertussen ben ik wel vrij tevreden met hoe de class balance is geëvolueerd), respect voor de mensen die nog altijd geen Chosen/KotBS, DoK/WP, Sorc/BW hebben gererold als main char.

Kowlier

Legacy Member
mja, al die guilds accepteren of geen ironbreakers (mijn main) of warrior priests onder rr65 (alt) :(

DoomSayerSantos

Legacy Member
IB's zijn anders wel de beste tank class in game imo.
RG & Crimson beste warbands order side.

BroodRooster

Legacy Member
kben wel nog maar level 15 maar ironbreakers vindek echt irritant. ze doen dan misschien wel weinig damage maar ge doet nog een pak minder damage op ulder :p.

DoomSayerSantos

Legacy Member
DPS IB is anders niet te onderschatten
Greez eeft screens waar em 300k dmg doe in sc.

Kowlier

Legacy Member
mja, met ubergear. ik ben rr76 en heb geeneens sov (2 stukken die ik niet kan dragen). en heb weinig zin om andere guild te zoeken :(

greg89

Legacy Member
Gaan we eigenlijk skaven ook in scenarios kunnen spelen? Lijkt me daar moeilijk te implementeren

Kowlier

Legacy Member
het wordt volgens de geruchten een veredelde monsterplay zoals in lotro. meer weet men nog niet :( ze zijn echt heeeel karig met informatie.

BroodRooster

Legacy Member
iemand tips voor t2 squig herder. het lijkt alsof ik weinig damage doe als ik op het scorebord dan kijk is het meestal wel ok. maar het probleem wat ik eigenlijk heb als er melee dps aan mij komt ben ik er aan nu vooral witch hunters eigenlijk. iemand tips of is squig herder gewoon zwak in t2?
het is toch ballastic van stats dat ik moet pakken ?

greg89

Legacy Member
Broodrooster, zet je je pet op defensive;passive of offensive? Ik zou je aanraden om die op passive te zetten, met ctrl+c laat je die dan jouw huidige target aanvallen, zo voelt het tenminste dat je dmg neerpoot, dan je squig die gewoon a la random aan het rondlopen is

BroodRooster

Legacy Member
normaal altijd op passive alhoewel ik er nog nie echt goed mee kan werken.
Ik denk dat ik gewoon scenarios ga vermijden ze frustreren mij gewoon te veel op dit moment 200 renown per scenario is niet de moeite.

greg89

Legacy Member
Ik stop voor een tijdje, misschien zelfs indefinitief. De fun is er een beetje uit, beter om dan te stoppen dan me te blijven ergeren :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan