Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Icefox

Legacy Member
ik ga men account nog is activeren , ik zal order spelen
iemand die me ff snel kan gidsen welke server en wie ik daar eventueel kan contacteren ?

greetz

sxadana

Legacy Member
Als je een nieuwe server zoekt zou ik zeggen

a) Karrak norn. destro heeft beetje voordeel. altijd leuker om dan order te spelen. ook grootste europese server geloof ik

b) badlands. grootste server van heel warhammer. Is beetje een world server dus het is elk moment druk. 24/24

Kowlier

Legacy Member
grmbl. eindelijk nog eens een gold bag gewonnen op mijn ironbreaker, is het wel weer geen chest zeker :angry:

Paralyzah

Legacy Member
syndrom zei:
hoe is spel nu eigenlijk? wat volk?

WaR is veel beter dan het ooit al geweest is, als je het vroeger een goed concept vond maar gefrustreerd geraakte door de lag en de talloze bugs dan zou ik het zeker nog eens activeren want het is veel aangenamer geworden om te spelen met eender welke classe. Ben zelf een paar weken geleden herbegonnen en ik ben toch vrij zwaar onder de indruk van de RvR changes, city siege changes, scenario's, en de veelvuldige patches die ze al uitgebracht hebben met een hele waslijst aan dingen die nog moeten komen.
Natuurlijk geld dit alleen als je een echte PvP whore bent want voor de PvE moet je het zeker niet doen :p (doet mij tegenwoordig sterk denken aan de oude WoW world PVP southshore vs tarrenmil bouncing :D).

DoomSayerSantos

Legacy Member
Sinds die laatste hotfixes heb ik echt veel last van stutter.
FPS drops etc :/

Kowlier

Legacy Member
idd, maar ligt aan enkele addons ook. enemy bvb :/
but nonetheless, sinds de laatste patch is er toch weer heel wat lag :(

sorcerer_94

Legacy Member
gistere wat mee zitten healen is niet zoveel verandert voor heal spam van wp. Alleen wat werken aan me rr maar 49 op me wp. Maar als je solo een wb volgt en dan gewoon je aoe heal spammed krijg je super veel punten :p alleen geen loot.

Starrk

Legacy Member
Kan je als betalend persoon een trial geven aan iemand die reeds een account had? Ik wil het spel nog eens spelen, maar heb geen zin om meteen een monthly fee neer te tellen als blijkt dat er weinig veranderd is tov. release.

Misschien dan toch maar die Endless eens activeren.

greg89

Legacy Member
You're in for a different world als je laatste keer gespeeld echt rond release is geweest :) (In goeie termen)

En inderdaad, maak anders gewoon met een ander e-mailadres eens een endless trial aan.

Qbic

Legacy Member
Goeiemiddag; ik ben ook terug beginnen spelen en zou nen order tank willen rollen. Ik twijfel tss nen SM en nen KotBS.
Welke zouden jullie aanraden voor nen beginneling? :p

BroodRooster

Legacy Member
wat is het beste om te doen in t3?
plague rats killen? want die geven blijkbaar veel exp en voor de rest RvR doen wanneer het mogelijk is.

Kowlier

Legacy Member
ik heb rvr gedaan tot lvl 30 met mijn wp. dan ben ik naar t4 geweest en martyr's blessing gebruikt tot mijn rr gecapped was, dan terug naar t3 om champ rats te killen :p

Cubeh

Legacy Member
Hmm, heb juist geresubbed, maar als'k wil inloggen in war, dan keer ik elke keer trug naar login screen :( die _EUR moet toch achter je accnaam nu?

edit: Heb paar dage geleden wel trial acc aangemaakt, zonder _EUR achter, en daarna 9gig gepatched :wtf: heb mss US versie nu?

edit2: password nog's veranderd en werkt nu wel... Hoewel m'n pass dervoor ook al klopte, want kon inloggen op acc management site :wtf:

greg89

Legacy Member
Iemand die nog een leuke guild weet op Norn-Destro? Heb paar goede gehad, maar zijn idere keer uit elkaar gevallen .. Ben het beetje beu van iedere keer 'opnieuw' te starten in een guild
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan